Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

La ce turatie intra turbina la un C200 Kompressor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La ce turatie intra turbina la un C200 Kompressor?

    Salut!

    Dau o bere daca stie cineva sa imi spuna la ce turatie intra turbina in actiune la un C200 Kompressor. Este o singura turatie sau aceasta difera in functie de viteze? Exemplu: viteza 1-a la 2000 ture, viteza 2-a la 2400 de ture, etc. Sau poate ma puteti indruma spre o sursa de pe net cu date exacte. Nu imi trebuie neaparat cifra exact, puteti si sa-mi dati cu parerea cine are si crede ca stie.

    Mersi mult.

  • #2
    Pai pot spune doar ca "compresorul e compresor iar turbina e turbina". Primul functioneaza constant indiferent de turatia motorului dezavantajul lui fiind ca ia din puterea motorului fiind actionat printr`o curea. Turbina este in schimb actionata de gazele de evacuare si in functie de modelul si marca masinii intra in actiune la diferite turatii.

    Comment


    • #3
      Mersi mult de lamurire! Este primul meu compresor si am multe de invatat. Sa inteleg ca practic compresorul asista in functie de cat apas acceleratia. Totusi am observat ca ai pomenit de curea. Este o curea care trebuie schimbata la x kilometrii ? (daca da la cati ? ) sau e vorba de lantul de distributie ?

      Comment


      • #4
        am o rugaminte mare
        vreau sa aleg intre un c180(129cp sau 143cp) si un c200 kompressor(163cp),ani 2002-2004
        spuneti-mi va rog cat cosuma fiecare si daca e mare diferenta de consum intre c180 si c200kompressor
        multumesc

        Comment


        • #5
          Originally posted by sfedu View Post
          am o rugaminte mare
          vreau sa aleg intre un c180(129cp sau 143cp) si un c200 kompressor(163cp),ani 2002-2004
          spuneti-mi va rog cat cosuma fiecare si daca e mare diferenta de consum intre c180 si c200kompressor
          multumesc
          Cred ca ai gresit thread-ul, daca nu gasesti un thread pe tema asta deschide tu unul, aici se discuta cu totul alta treaba si invata sa scri cu litera mare la inceput de propozitie!
          1982 Mercedes w123 240D
          1992 Mercedes w124 200D

          Comment


          • #6
            Originally posted by sfedu View Post
            am o rugaminte mare
            vreau sa aleg intre un c180(129cp sau 143cp) si un c200 kompressor(163cp),ani 2002-2004
            spuneti-mi va rog cat cosuma fiecare si daca e mare diferenta de consum intre c180 si c200kompressor
            multumesc
            Salutare.
            Sa fiu sincer toata lumea ma speria ca o sa am mare cheltuiala in oras cu consumul(care urca pe la 14%).
            Uite aici consumul oficial:

            Average Notional Fuel Consumption l/100 km. 9.7
            City, l/100 km. 13.9
            Highway, l/100 km. 6.9

            DAR, am resetat calculatorul in tara cu rezervorul cam de 3 sferturi plin si am condus cam 500 de km doar in Sibiu+drumul national Sibiu - Fagaras. Si cand am verificat la computerul de bord imi arata consum mediu de 7.1% ). Si pe de alta parte nu simt ca scade chiar asa dramatic benzina din rezervor. Deci eu zic sa te bagi pe C200 K. Sfatul meu: nu te lua dupa scartarii cu masini de astea economice care te vor speria ca va consuma mult. Nu e adevarat. Consuma mult probabil daca ii dai in blana pe autostrada 150km/h+. Un Logan ia 7.5? Gandeste-te ca a ta va lua cu 1-2 litrii in plus dar o sa ai 165 de cai .
            Toate cele bune!

            Comment


            • #7
              [QUOTE=stronger666;89020]Cred ca ai gresit thread-ul, daca nu gasesti un thread pe tema asta deschide tu unul, aici se discuta cu totul alta treaba si invata sa scri cu litera mare la inceput de propozitie![/QUOT


              bravo ca esti tu foate destept si stii sa scrii
              te invidiez
              cum ai reusut?

              Comment


              • #8
                [QUOTE=sfedu;89024]
                Originally posted by stronger666 View Post
                Cred ca ai gresit thread-ul, daca nu gasesti un thread pe tema asta deschide tu unul, aici se discuta cu totul alta treaba si invata sa scri cu litera mare la inceput de propozitie![/QUOT


                bravo ca esti tu foate destept si stii sa scrii
                te invidiez
                cum ai reusut?
                Ai noroc ca inca nu a vazut doktorul postul tau ca...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Andreew View Post
                  Salutare.
                  Sa fiu sincer toata lumea ma speria ca o sa am mare cheltuiala in oras cu consumul(care urca pe la 14%).
                  Uite aici consumul oficial:

                  Average Notional Fuel Consumption l/100 km. 9.7
                  City, l/100 km. 13.9
                  Highway, l/100 km. 6.9

                  DAR, am resetat calculatorul in tara cu rezervorul cam de 3 sferturi plin si am condus cam 500 de km doar in Sibiu+drumul national Sibiu - Fagaras. Si cand am verificat la computerul de bord imi arata consum mediu de 7.1% ). Si pe de alta parte nu simt ca scade chiar asa dramatic benzina din rezervor. Deci eu zic sa te bagi pe C200 K. Sfatul meu: nu te lua dupa scartarii cu masini de astea economice care te vor speria ca va consuma mult. Nu e adevarat. Consuma mult probabil daca ii dai in blana pe autostrada 150km/h+. Un Logan ia 7.5? Gandeste-te ca a ta va lua cu 1-2 litrii in plus dar o sa ai 165 de cai .
                  Toate cele bune!
                  Salut fratilor Am o intrebare simpla la voi posesorii de mercedesuri . Vreti masini tari? Vreti sa rupeti gura tirgului? Sau vreti sa fiti impåratii soselelor? Pentru a avea toate cerintele mentionate de mine , eu asi fi de pårere, sa terminati cu discutiile despre consum masinilor , pentru ca ,consumul este diferit de la sofer la sofer.Daca dai bani pe un mercedes , atunci trebuie sa ai bani si pentru combustibil si intrtinerea masinii. O zi buna in continuare.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by amg_0001 View Post
                    Salut fratilor Am o intrebare simpla la voi posesorii de mercedesuri . Vreti masini tari? Vreti sa rupeti gura tirgului? Sau vreti sa fiti impåratii soselelor? Pentru a avea toate cerintele mentionate de mine , eu asi fi de pårere, sa terminati cu discutiile despre consum masinilor , pentru ca ,consumul este diferit de la sofer la sofer.Daca dai bani pe un mercedes , atunci trebuie sa ai bani si pentru combustibil si intrtinerea masinii. O zi buna in continuare.
                    Subscriu !
                    1982 Mercedes w123 240D
                    1992 Mercedes w124 200D

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sfedu View Post
                      bravo ca esti tu foate destept si stii sa scrii
                      te invidiez
                      cum ai reusut?
                      E doar vorba de o regula a forumului, care presupune scrierea cu majuscule. Nerespectarea atrage ban cu o viteza invers proportionala cu activitatea pe forum. Nu e mult sa apesi un shift deci hai sa nu ne mai "apostrofam".

                      Legat de consum, sunt foarte de acord cu colegul amg. Ar fi de facut o observatie totusi. Ia-ti cdi si vei avea un consum ceva mai mic la o putere rezonabila. Mai mult ai si ceva optiuni de chip tuning care la diesel da rezultate (20-30 de cai si niste cuplu). Ia-ti benzinar si vei avea cai putere mai multi, un cuplu ceva mai mic decat la diesel si un consum pe masura. Secretul sta in talpa.
                      Ca exemplu eu conduc un W202, C180. Masina de 122 de cai. O astfel de motorizare pentru unii pare super. Noi stim insa ca e cea mai slaba folosita de Mercedes pentru orice masina de la C-klasse in sus. Daca o calc pe coada papa 12-13 in oras. Daca merg frumusel papa exact cat scrie la carte (eu nu merg frumusel). In contrast un W 202 200D are vreo 70 de cai (deci aproape jumate) si consuma cam 8-9 in oras.
                      Alegerea e la tine.
                      E cam greu sa ai masina puternica si sa nu consume.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adidc View Post
                        E doar vorba de o regula a forumului, care presupune scrierea cu majuscule. Nerespectarea atrage ban cu o viteza invers proportionala cu activitatea pe forum. Nu e mult sa apesi un shift deci hai sa nu ne mai "apostrofam".

                        Legat de consum, sunt foarte de acord cu colegul amg. Ar fi de facut o observatie totusi. Ia-ti cdi si vei avea un consum ceva mai mic la o putere rezonabila. Mai mult ai si ceva optiuni de chip tuning care la diesel da rezultate (20-30 de cai si niste cuplu). Ia-ti benzinar si vei avea cai putere mai multi, un cuplu ceva mai mic decat la diesel si un consum pe masura. Secretul sta in talpa.
                        Ca exemplu eu conduc un W202, C180. Masina de 122 de cai. O astfel de motorizare pentru unii pare super. Noi stim insa ca e cea mai slaba folosita de Mercedes pentru orice masina de la C-klasse in sus. Daca o calc pe coada papa 12-13 in oras. Daca merg frumusel papa exact cat scrie la carte (eu nu merg frumusel). In contrast un W 202 200D are vreo 70 de cai (deci aproape jumate) si consuma cam 8-9 in oras.
                        Alegerea e la tine.
                        E cam greu sa ai masina puternica si sa nu consume.

                        Merci
                        Am inteles-o ca o aroganta(treaba cu scrisul).

                        Comment


                        • #13
                          Pentru ca tot am luat-o pe brazda rau de tot(cu offtopicurile), inchei cu o concluzie. Din explicatiile lui Cipa am realizat faptul ca Mercedes-ul nu are turbina si are de fapt un "Supercharger". Astfel, aici - http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger - am gasit o explicatie mai mult decat suficienta pentru mine si o comparatie intre cele doua. Sper sa va prinda bine. Cipa ai o bere!

                          Comment


                          • #14
                            O poti bea in cinstea mea colegu`... ma bucur ca am fost cat de cat de ajutor...

                            Comment


                            • #15
                              Compresor

                              Compresorul volumetric este actionat direct de motor, de obicei prin intermediul unei curele, roti dintate, lant etc. El nu "intra"...nu "iese" la vreo turatie pentru ca nu are cum !
                              La fel si turbosuflanta. Ea nu "intra" la vreo turatie ! Axul ei este actionat de gazele de evacuare si se roteste in permanenta. Chiar si la turatia de relanti a motorului ea sufla aer . Ca de la 1500...1800....2000 rot/min presiunea creste si prezenta sa se face simtita mai puternic....asta-i alta poveste !
                              Bafta !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF