Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caut scut motor MB C180 W202, 1995

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caut scut motor MB C180 W202, 1995

    Salutari, nu stiu daca am deschis bine topicul aici, sar e singurul loc unde am vazut ca e si pentru W202, daca trebuia sa il deschid in alta parte va rog sa ma anuntati. Am si eu un W202, cu motor de 1.8l, 122 cp, benzina din 1995, si ma intereseaza daca mai pot gasi scut pentru motor, ca sincer asa l-am adus fara scut. Poate ca la nemti nu iti rebuie sar la noi eu zic ca e un necesar.
    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

  • #2
    Scut pentru baia de ulei sau scutul ala de plastic care il gasesti sub orice masina?
    Daca vrei scutul ala clasic gasesti sigur in dezmembrari, trebuie sa fie vreun MB nenorocit de la care sa pori recupera scutul. Daca vrei un scut la baia de ulei(nu-s sigur cum e pozitionata la acel model) sugerez sa-ti faci unul la un strungar. Eu aveam la bmw scut la baia de ulei si era facut din tabla zdravana si prins de sasiu in 4 puncte. Zdrobeam borduri cu el si nu avea nici pe dracu.
    Era facut cam la fel ca cele pe care le-am vazut pe masinile de raliu.

    Comment


    • #3
      Subscriu si eu la problema. Daca cineva ne poate da un sfat... . Eu am mai cautat si o sa mai caut. Daca gasesc ceva o sa anunt aici!
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Si pe mine ma interesaza unul. Am intrebat la magazin sa vad cat este unul nou si era sa am probleme cu hertzu dupa aceea (1300 ron)
        MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

        Comment


        • #5
          Originally posted by ciucean_sergiu View Post
          Si pe mine ma interesaza unul. Am intrebat la magazin sa vad cat este unul nou si era sa am probleme cu hertzu dupa aceea (1300 ron)
          CEEEEEeeeeee. Auzi si presupun ca era si ala de plastic nu sau tabla dinaia cum e folia de aluminiu, nu? Sunt nebuni la cap. Si asta era de la reprezentanta pretul? Pai 1300 de ron imi cereu astia de la mercedes, sa imi schimbe radiatorul mie, si cu acelasi model care lam avut ala scurt pt varianta fara ac. Si eu am dat 400 de ron pe cel mare pentru varianta cu AC binenteles sh, da arata tipla. Sa nu ma enervez, chiar daca ma doare sufletul, da ma duc sii sudez o tabla dinaia de neam prost dedesubt de am sa pot sparge si borduri cu el dupa
          Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

          Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

          + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
          si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
          si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

          Comment


          • #6
            Eu zic sa nu o sudezi ca dupa ce te saturi de spart borduri poate mai trebuie sa schimbi si uleiul. Oricum cred ca cea mai buna varianta este confectionarea in curtea din spate si prinderea cu autofiletante, dupa metoda marelui maestru Vlad. Cine nu stie despre ce e vorba sa dea un search ML!
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Originally posted by adidc View Post
              Eu zic sa nu o sudezi ca dupa ce te saturi de spart borduri poate mai trebuie sa schimbi si uleiul. Oricum cred ca cea mai buna varianta este confectionarea in curtea din spate si prinderea cu autofiletante, dupa metoda marelui maestru Vlad. Cine nu stie despre ce e vorba sa dea un search ML!
              Da, corect partea cu sudatul. Ei eram nervos sai zic asa, logic ca nu eram asa batut in cap sa o sudez. Deci asta ramane singura varianta scut la comnda solid. Eh o sa o fac si pe asta da mai tarziu un pic ca nu prea mai sunt fonduri. Ms de sfaturi, oricum daca rezolv ceva va anunt.
              Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

              Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

              + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
              si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
              si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

              Comment


              • #8
                Originally posted by shakale View Post
                CEEEEEeeeeee. Auzi si presupun ca era si ala de plastic nu sau tabla dinaia cum e folia de aluminiu, nu? Sunt nebuni la cap. Si asta era de la reprezentanta pretul? Pai 1300 de ron imi cereu astia de la mercedes, sa imi schimbe radiatorul mie, si cu acelasi model care lam avut ala scurt pt varianta fara ac. Si eu am dat 400 de ron pe cel mare pentru varianta cu AC binenteles sh, da arata tipla. Sa nu ma enervez, chiar daca ma doare sufletul, da ma duc sii sudez o tabla dinaia de neam prost dedesubt de am sa pot sparge si borduri cu el dupa
                Este de tabla original MB. Cica nu au dat licenta de fabricatie la alte firme....Asa au zisa aia.
                MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ciucean_sergiu View Post
                  Este de tabla original MB. Cica nu au dat licenta de fabricatie la alte firme....Asa au zisa aia.
                  Tabla originala MB.

                  E doar un scut...

                  Eu am scutul original si binenteles ca nu e din tabla (trebuie sa fie usor si putin flexibil).Nu se mai fac ca si la Daciile de altadata. E un fel de fibra care are aceasi textura ca si fibra de sticla dar nu e casant.

                  Dupa ce am luat cateva borduri a inceput sa mi se rupa usor intr-o parte.
                  Ma gandesc sa il intaresc in partea din fata, care e cea mai predispusa la lovituri, cu o tabla de aluminiu, nituita peste.

                  O sa incerc sa fac niste poze in acest week-end la toata lucrarea sa fiu mai explicit.

                  Sper sa va ajute.

                  Comment


                  • #10
                    Sincer am stat si m-am gandit, daca tot am masina zdravana germana de 2 tone aproape, decat sa mio rupa in doua strazile romaniei, mai bine ma duc si imi fac un scut 100% romanesc la un strungar bun, sa fie zdravan, sa rup eu bordurile romaniei. Momentan nu am timp si bani, dar promit cum o rezolv si gasesc pe cineva sa mil faca asa cum vreau o sa postez poze si detalii.
                    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,

                      Ramasesem dator cu niste poze... Imi cer scuze pentru absenta indelungata dar nu am prea avut acces la PC...

                      Am observat ca scutul e foarte mare (aprox pana la jumatatea masinii) si e compus din 4 parti. Eu am intarit doar partea cea mai expusa care o loveam tot timpul.

                      Va atasez cateva poze cu varianta aleasa de mine.Imi pare rau ca nu am facut asta mai demult.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Salutare, parerea mea ca din ce am vazut in poze nu ii o rezolvare ( de ce? ). Nu mi se pare ok sa prinzi ditamai sheru pe bucata de plastic. My 2 cents.
                        Recent am avut o discutie cu un taximetrist pe aceasta tema, din cate zicea el se poate inlocui acel plastic cu un scut de solenza/supernova . Teoretic suna bine

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by motanualb View Post
                          Salutare, parerea mea ca din ce am vazut in poze nu ii o rezolvare ( de ce? ). Nu mi se pare ok sa prinzi ditamai sheru pe bucata de plastic. My 2 cents.
                          Recent am avut o discutie cu un taximetrist pe aceasta tema, din cate zicea el se poate inlocui acel plastic cu un scut de solenza/supernova . Teoretic suna bine
                          E o "tabla" usoara si dura de aluminium care protejeaza si scutul de eventuale obiecte dure.

                          Comment


                          • #14
                            Howdy

                            Intrebare: daca se poate sa lase cineva schita scutului cum vine,dimensiuni etc. ca sincer eu sunt mai cu capul sai spun asa si vreau sa il confectionez de la zero dintr-o tabla zdravana, eu vreau cand cobor o bordura sa o sparg cu cele 1 tona si ceva a masinii
                            Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                            Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                            + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                            si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                            si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                            Comment


                            • #15
                              Eu am confundat Mercedes-ul cu un 4x4 si pe plaja la Vadu i-am cam desfundat tevile si astfel am pierdut scutul de plastic.
                              Mi-am luat tabla de 4mm de aluminiu striat pentru a confectionat altul.Scopul lui este de a proteja baia de ulei care este tot de aluminiu...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF