Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Performante maxime pt. c220 [w203]

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Performante maxime pt. c220 [w203]

    Pentru ca asta am primit, cu asta ma multumesc, dar pana una alta, chiar daca cei 143 de calutzi se infing extrem de bine vreau sa mai scot pana la un 200+ CP. Voi face pe parcurs modificarile aferente, dar intrebarea e ... CE MODIFICARI? Ce as putea face la motor ca sa scot mai multa putere, as face un ciptuning care mi-ar da un 175CP dar dupa asta.. ?

  • #2
    Salut.Incearca un filtru de aer sport si o toba de esapament mai performanta.Ti-ar mai aduce cativa cai in plus.Nu foarte multi dar cu cipul s-ar putea sa fie de ajuns.

    Comment


    • #3
      Am sa schimb toate filtrele cu niste K&N-uri , toba cam cata putere iti da? Nu de alta dar am deja una pusa si nu e mare diferenta..

      Comment


      • #4
        Cativa cai, nu stiu.Oricum nu se simte mare diferenta dar motorul 'respira' mai usor.

        Comment


        • #5
          Hmm, tocmai am aflat o chestie noua, am inteles ca daca nu ai avea toba, ai avea cu 10% mai multa putere, si cica exista o chestie care se pune la toba si iti face ca si cum nu ai avea, adica se face un decupaj la toba care este reversibil, si printr-un sistem electric e reglabil, e ca si cum ai avea un capac la toba si cand il dai jos (prin apasarea unui simplu buton) e ca si cum ai avea toba sparta iar cand il activezi toba revine la normal, eu zic ca e destul de interesanta ideea. Oricum asta mai ramane de vazut, deocamdata toba e ok.

          Stie cineva ceva despre turbine? se poate schimba cu ceva mai tare? sau se poate pune inca o turbina ? (bi turbo)

          Comment


          • #6
            Colegu....nu gandi la bi-turbo ca traim in romania deocamdata....ce ai putea face ori un ciptuning ori sa pui turbo mai mare de 270 cdi si intercooler de 270 cdi care este cu o idee mai mare iar atunci omul care iti face ciptuning iti face in functie de ce turbina iti pui...si daca le-ai facut toatea astea trebuie sa maresti downpipe-ul (toba turbinei mai pe romaneste care are circa 20-30 de cm), diametrul downpipe-ului trebuie sa fie diametrul palei turbinei inmultit cu 1.40 si mai scoti vreo 10-15 cai din downpipe.Nu investi bani in filtre de aer sport pentru ca am vazut faza concreta pe dyno la noi la cluj si nu da nici un castig de putere.

            Dar eu zic ca un ciptuning tiar ajunge si un "butonel" tras in masina care mai da vreo 15-20 de cai cand il activezi....Asta am facut si eu la W203ul meu de 116 cai care defapt ii motorul tau de 220 doar ca are alt soft dar computerele sunt identice si am soft de 145 de cai modificat si sunt foarte multumit....
            Last edited by doktor4carz; 06-08-2009, 01:32 AM.

            Comment


            • #7
              Aha, deci in ordine de idei sa modifici toate nebuniile de pe masina cu cele de pe C270 si apoi sa fac un ciptuning. Oare m-ar duce in 220CP ? Pentru orice eventualitate am sa schimb si filtrele cu unele sport, e mai aerisit motorul, cand accelerezi se simte cum trage mai multe aer.

              Comment


              • #8
                De ce tzii neaparat sa ai 220 de cai?Te poti multumi si cu 180-190 dar care tzin si nu afecteaza cu nimic....

                Comment


                • #9
                  intrebam doar, pentru ca dupa calculele mele ar trebui sa scot cam 220, dar ma multumesc si cu 200!

                  Comment


                  • #10
                    Acuma nu de cateva zile mi-a modificat cineva un soft de 145 de cai si ajunge motorul in 180 de cai

                    Comment


                    • #11
                      si cum se simte? a fost vreo problema?

                      Comment


                      • #12
                        Nup....este pus pe masina mea care avea 116 cai inainte....si nu am absolut nici o problema doar problema ambreiajului care ii de vreun juma de an ca i-am dat-o unui cioban sa tracteze pe cineva.....

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF