Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vid in rezervor?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vid in rezervor?

    Salutare !
    Am o nelamurire referitor la vidul care se formeaza in rezervor. Este normal asa ceva?
    Am vorbit cu mai multi meseriasi si am aflat mai multe pareri. Unii spun ca este infundat nustiuce ventil si ca nu e bine, iar altii (mai multi ca nr) spun ca asa este facut sistemul sa lucreze, ca cica ar fi un rezervor de expansiune........(bla bla bla), si este normal.

    Voi ce ziceti? Tot asa este si la voi? Sa imi fac probleme in privinta asta?

    Multumesc.

    MB w202, benzina. C180. 99Kw.
    MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

  • #2
    In rezervor, nu este vid, insa este o mica presiune, un pic peste cea atmosferica, pentru a facilita lucrul pompei de benzina, si pentru a se face alimentarea mai bine
    -daca te uiti mai atent sub busonul de umplere al rezervorului in partea dreapta jos este ub mic orificiu cu cauciuc pe langa,
    -pe acolo isi ia aer, care tine locul combustibilului consumat
    -asta este explicatia si parerea mea personala.
    Daca nu este corecta sa imi fie cu iertare.

    Toate cele bune.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Originally posted by marele_alb View Post
      In rezervor, nu este vid, insa este o mica presiune, un pic peste cea atmosferica, pentru a facilita lucrul pompei de benzina, si pentru a se face alimentarea mai bine
      -daca te uiti mai atent sub busonul de umplere al rezervorului in partea dreapta jos este ub mic orificiu cu cauciuc pe langa,
      -pe acolo isi ia aer, care tine locul combustibilului consumat
      -asta este explicatia si parerea mea personala.
      Daca nu este corecta sa imi fie cu iertare.

      Toate cele bune.
      Orificiul acela din coltul dreapta jos? Ala eu zic ca este pentru scurgerea apei care se strange acolo. Daca vorbim de acelasi orificiu.....

      Si totusi eu zic ca este vid, deoarece daca era presiune se simtea refularea. Cand desfac busonul pun mana pe gaura si trage aer inauntru.
      MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

      Comment


      • #4
        Ala este orificiu de scurgere a apei.

        Eu nu inteleg de ce va tot impacientati pt atata lucru atata timp cat masinile nu au nici o problema. Acel vid este normal sa se formeze si nu afecteaza cu nimic functionarea masinii. Personal am intalnit fenomenul la toate masinile care mi-au trecut prin mana.

        Comment


        • #5
          Nu ma impacientez. Dar fiind vid in rezervor pompa de benzina este solicitata mai mult. Eu intrebam daca este ceva normal sau nu, si daca nu ce trebuie sa fac. Multumesc
          MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

          Comment


          • #6
            Lumea zice ca e presiune, matale o tzii langa cu vidul... Eu ce dracu' sa mai zic ? Parafrazez Morometele... "pai videaza..."

            Comment


            • #7
              Povesteam o data cu cineva si mi-a zis, citez: "am deschis pachetul de cafea si m-am speriat cand a iesit vidul afara". =)) =)). Deci vidul asta e un tip care rezideaza in mod curent in spatiul cosmic dar care din cand in cand mai face cate o vizita pe pamant in mici pachetele de cafea si rezervoare de Mercedes. Daca ma sfortez bine cred ca pot da numele lui intreg: Ion VIDUL .
              A mai fost o astfel de discutie pe forum si concluzia era cea data de Marele Alb in al doilea post. Urmatoarele...
              E normal sa traga aer cand egalizeaza presiunea.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by adidc View Post
                Povesteam o data cu cineva si mi-a zis, citez: "am deschis pachetul de cafea si m-am speriat cand a iesit vidul afara". =)) =)). Deci vidul asta e un tip care rezideaza in mod curent in spatiul cosmic dar care din cand in cand mai face cate o vizita pe pamant in mici pachetele de cafea si rezervoare de Mercedes. Daca ma sfortez bine cred ca pot da numele lui intreg: Ion VIDUL .
                A mai fost o astfel de discutie pe forum si concluzia era cea data de Marele Alb in al doilea post. Urmatoarele...
                E normal sa traga aer cand egalizeaza presiunea.
                Ori ne batem joc unu de altu, ori ne ajutam. MULTUMESC ORICUM PENTRU INTENTII.

                Am si eu o nelamurire. Am intrebat daca e normal !

                Dok: te laudai la niste postari ca cine esti tu ca uite cate postari am ca bla bla bla. Uite de unde se aduna..................
                MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                Comment


                • #9
                  Prietene... ai cam inceput sa-mi aduni postarile si mi-e ca te adun eu afara in doi timpi si trei mishcari... Nu-mi da matalutza mie peste nas, ca inca n-ai ajuns la piciorul broashtei pe felia asta de piine... Baga-tzi mintzile in capatzina, te-ash ruga, ca incepi ca ionutz-ng si ma scotzi din pepeni. Benzina ratata are un obicei prost, mai ales la caldura... se evapora in cacat s-o bata, si face presiune, nu vid. Daca reuseshti performantza sa pricepi acest fenomen fizic absolut normal, e bine, daca nu, inseamna ca eshti turc de-a dreptul. PRESIUNE, prietene, adica cu plus, nu cu minus... Doi. Toate mashinile care mi-au intrat pe mine pina la momentul actual, si am avut pe mina mai multe decit potzi visa in cel mai erotic vis auto pe care il potzi avea, au facut acest lucru sfint. Nici una nu facea vacuum in rezervor. Absolut nici una... De unde deduc ca a dumitale nu e mai a dracului decit dracu', si te invit sa mai studiezi fenomenul. Si este ultima oara cind itzi permitzi sa ridici cioculetzul la mine. Cred ca itzi e clar, te dau afara de itzi merg fulgii si te duci la ratatzii aia de va repara mashini in Sibiu, ca ii shtiu cam pe totzi, ca sa ii intrebi ce intrebi aici, dar pe bani, si sa primeshti raspunsuri de tot cacatul. Nici macar n-ai citit jumate din cit am scris eu pe aici si ma comentezi pe mine... da' nu itzi e rushine ? Si cu asta basta. Care mai scrie ceva pe aici pe linga subiect, iese 3 luni la adapat magaru'.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    ... Benzina ratata are un obicei prost, mai ales la caldura... se evapora in cacat s-o bata, si face presiune, nu vid...

                    Am postat si eu imediat ce a aparut primul post pe tema aceasta...exact acelasi lucru...dar l-am sters ca sa nu intru in polemici!

                    Pentru evitarea acumularii de presiune recomand ca sa inchideti busonul rezervorului la prima pozitie (are doua pozitii de inchis)!

                    Btw...am intalnit la toate masinile pe care le-am condus/alimentat acelasi fenomen! Deci nu este nimic extraordinar!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dan500se View Post
                      Am postat si eu imediat ce a aparut primul post pe tema aceasta...exact acelasi lucru...dar l-am sters ca sa nu intru in polemici!

                      Pentru evitarea acumularii de presiune recomand ca sa inchideti busonul rezervorului la prima pozitie (are doua pozitii de inchis)!

                      Btw...am intalnit la toate masinile pe care le-am condus/alimentat acelasi fenomen! Deci nu este nimic extraordinar!
                      Exact cum s-a zis, e bine sa fie acea presiune prezenta, ajuta pompa de alimentare cu combustibil. D-aia orice bushon de rezervor are inscriptzia "ohne Luftung" pe el... Si pina si diesel-ul face presiune in rezervor.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        ... Si pina si diesel-ul face presiune in rezervor.
                        Face! Ma mir ca pana acum nimeni nu a sesizat acest lucru!
                        Eu transport destul de mult combustibil in butoaie (benzina,motorina) si stiu din experienta ca datorita trepidatiilor si cresterii temperaturii, respectiv a vaporizarii combustibilului in butoaie se acumuleaza o presiune destul de apreciabila! Prima data chiar m-am si speriat! Dar facand destul de des acest lucru mi-a trecut repede!

                        Acum as fi curios sa intreb un sofer de cisterna...sa ne spuna el ce fenomene apar la cantitati mari!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc si scuze de jicniri. Se poate inchide. Sa aveti o zi buna.
                          MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ciucean_sergiu View Post
                            ... Se poate inchide...
                            Se poate inchide problema cu vidul dar chiar ca acum sunt curios : ce se intampla in rezervoarele cu cantitati foarte mari de combustibil? Cum se evita acumularea de presiune ?
                            Presupun ca exista o supapa de control sau ceva...
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Ar trebui sa fie. De acea am deschis si eu topicul ca sa intreb pe cei care stiu, daca cumva exista asa ceva la acest model. (nu cumva sa fie defacta).

                              Dar din pacate s-au ajuns la alate chestii.
                              MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF