Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ia uite aici "model" despre care sa discutam

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ia uite aici "model" despre care sa discutam

    Se pare ca masina e un W202 C220, cu un kit turbo special facut.
    Eu visez cu ochii deschisi sa maresc performantele masinii mele si ma tot uit in stanga si in dreapta cand am timp. Evident ca un scartzar ce sunt, vreau sa o fac in stil mioritic, cu bani putini si pe cel mai mic motor. Totusi daca ma ajuta Dumnezeu C-ul meu va suferi ceva modificari. Daca nu am putut aranja cobra macar pe asta vreau sa-l modific.
    Pana atunci raman la poze:
    Attached Files
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

  • #2
    Super adevarata masina, oare cate W202 normale poti cumpara pe una din asta?
    -eu nici nu indraznesc sa visez ca micul meu tanculetz va ajunge candva asa.

    Frumos exemplar !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Aceeasi masina: turbo este HKS.
      Attached Files
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Eu zic sa indraznesti sa visezi ca nu costa. Eu am visat pana acum la unele lucruri si ia ghici:...s-au implinit. Nu spun ca masina mea va ajunge asa ca asta. Dar imi doresc sa o imbunatatesc. Macar pentru inceput am interiorul cu "fibra de carbon" de W202 sport (stock).
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Si eu as vrea sa imi schimb consola centrala cu una din "carbon" dar nu am gasit nicaieri in dezmembrari un model sa aiba asa ceva,
          Tu de unde ti-ai luat?
          -as mai cauta niste scaune cu tapitzrie din piele,dar nu stiu daca merita schimbate, mai ales ca la mine scaunul soferului are masaj.
          -deocamdata va ramane asa,
          -inca ceva, daca faci investitii si dupa aia dintr-un motiv sau altul trebuie sa vinzi masina, sigur nu mai scoti banii care au intrat in ea.

          Numai bine !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            La mine asa era masina din fabrica. E sport si in loc de lemn are imitatie de carbon si pe consola centrala si pe bandoul acela de la baza parbrizului. Foarte clar ca nu scot banii care-i investesc, dar nu asta e ideea. Ci sa-mi pot implini dorinta de a face la masina ceva ce eu vreau, orice ar fi acel ceva.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Adi nu ma impresioneaza modelul pus de tine nu sunt adeptul tuningului , nu as vrea in nici un caz sa arate asa masina mea , bara din fata nu prea da , interioul cu rosu nu e chiar ok dar depinde de fiecare persoana in parte , mie imi place sa fie cat mai simpla niste jante sa se potriveasca ,folie si ai schimbat aspectul masinii din start, restu praguri bara .... poate de AMG ar fi dragute dar nici atunci pt ca la urma urmei avem motor de 1800 :P, iar cat despre motor astept sa vina vara si ma apuc si eu sa i imbunatatesc aspectul , curatat cu periuta de dinti , niste vopsea pe anumite componente si il fac ca cel din poza
              http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

              Comment


              • #8
                Ii mai agatam o teava nichelata o turbina super tare, niste discuri de frana ventilate impreuna cu etriere super performante si iata o masina musculoasa. Nici mie nu-mi plac tuningurile externe, extreme. Nici macar nu incerc sa scot in evidenta neaparat asta (oricum masina arata bine), ci imi place ideea de motor relativ mic cu performante mari. Ca fapt divers posesorul masinii asteia mai are un porsche modificat si un bmw m3. Dupa parerea mea in asa o herghelie W202-ul se inscrie numai daca este modificat serios.
                Masina are intercooler si multe alte modificari la nivel de motor. Asta ma incanta pe mine. Rosul ala de la interior sau fibra prea putin.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Am inteles Adi si pe mine ma incanta marirea performantelor motorului dar trebuie facut de o persoana specializata si pretul se ridica plus ca nush cati cai putem scoate noi la stelutele noastre fara modificari majore .
                  http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                  Comment


                  • #10
                    Luciane dupa ce ti-am vazut pozele de pe forum sunt convins ca te incanta "marirea performantelor". Felicitari pentru performante si pentru sansa de a reusi. Eu am facut canotaj, dar din pacate m-a lasat coloana. E din vina mea ca eram maniac sa-mi fac picioarele si bagam in plus genuflexiuni cu haltera (de 100 de kg serii asa cam de vreo 40 de bucati). Oricand aveam putin timp liber eram ori la cadru (presa) ori geno. Am exagerat...si amu am o hernie de disc.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Nu mai e un Mercedes, arunci banii aiurea!
                      Bara fata e prea.. nu stiu cum disproportionata!
                      Culorile dinauntru merg pe o Toyota sau cum vad la astia de 18 ani care si-au luat carnetu si coloreaza si Nox-eaza (daca mi se permite) Fiat punto la maxim
                      Mie imi place mai mult masina lui Lucian A

                      Comment


                      • #12
                        Bara fata nu-mi place nici mie. Insa grila aia e meseriasa si m-a convins ca trebuie sa mi-o de-nichelez pe a mea.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Mie mi se pare ok masina per total. Ce nu-mi place este rosul din exterior. Aia as schimba. In rest masina mi se pare foarte ok. Nu mai stiu ce performante scoate...citisem la vremea respectiva si era ceva deosebit.
                          Tuningul la motor e cu adevarat interesant. Ganditi-va putin ce s-ar putea scoate din motoarele astea de 1800 daca s-ar modifica putin cursa pistoanelor...etc, etc.
                          Eu zic ca aceste motoare pot ajunge la 190 de cai fara probleme prea mari. Chiar ar fi de discutat despre aspectul asta.
                          Daca sunt colegi care ne pot da vreo ideea asuprea a ceea ce presupuneo astfel de modificare, astept cu drag.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Bara fata pot spune ca arata superb, si, chiar daca multora nu le place, e conceputa dupa forma intercolerului care , vad ca are dimensiuni generoase.

                            Pt cine vrea un upp-grade pt C-classe, solutia ar fi sa cumpere direct motorul de pe un C230 Kompresor si cu putine modificari poate bate in jur de 250cp. Motorul rezista si la 300cp, dar pt aceasta suma ....scade substantial grosimea portofelului.

                            Comment


                            • #15
                              Super tare masinutza!!!...Chiar imi plac modificarile facute!...E adevarat ca merge si un motor pe masura.Ceea ce spui tu despre 2300K,nu e rau,dar ce modificari se pot face la un astfel de motor sa ajunga la 250CP? Eu am un C230 Kompressor si sunt super multumit de "nervul" pe care il are.Imi place tare mult faptul ca are cuplul destul de bun la turatie joasa.M-ar tenta sa-i fac ceva modificari pentru a-i creste puterea.Nu crezi ca in timp vor aparea probleme?

                              Numai bine tuturor!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF