Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aerisire frane si ambreiaj?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aerisire frane si ambreiaj?

    Din cate am citit atunci cand se schimba lichidul de frana sunt 4 conducte care merg cate una la roata, insa la VW am vazut ca se da drumul pentru aerisire si la o conducta situata in dreptul ambreiajului de unde curge lichid de frana.
    Intrebarea mea este daca la mercedes exista aceasta conducta care merge la ambreiaj si daca si asta se aeriseste la schimbarea lichidului de frana
    DIESEL FAN

  • #2
    Da, se aeriseste si se schimba si lichidul de la pompa de ambreaj fiind alimentat din acelasi pahar si ambreajul si sistemul de franare. Trebuie avut grije la lichidul care-l scoti sa nu ajunga pe partile de caroserie ca acesta este foarte coroziv. Pe conductele sau aerisitoarele care le lasi sa iasa lichidul , pune niste furtunase si colectezi lichidul in sticlutze ''fiind si ecologic''.
    Last edited by rommy20005; 02-19-2009, 08:26 AM.

    Comment


    • #3
      De ce trebuie schimbat lichidul de frana?

      Comment


      • #4
        Lichidul de frana trebuie schimbat (din cate stiu eu) o data la 2 ani, pentru ca in acest timp, si din cauza mediului unde "lucreaza" acest lichid, isi pierde proprietatile.
        Last edited by Mantus; 02-25-2009, 22:36 PM.
        Mercedes-Benz W202 C180, 122 HP - 1996 - Tourmaline Green Metallic
        Ford Mondeo 1.8TD Wagon, MK II, 90 HP - 1998 - Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Lichidul de frana trebuie shimbat pentru ca este un lichid foarte hidrofil. In timp, acumuleaza in interiorul sau apa din atmosfera si in acest fel scade mult temperatura de fierbere. In sistemul de franare se ajunge la temperaturi foarte mari uneori (este vorba de caldura degajata de discuri si placute de frana) iar un lichid cu un continut mare de apa va asigura o franare proasta, spongioasa, nesigura. Din cauza asta toti producatorii recomanda schimbarea periodica a lichidului la 2 ani.
          Tot din cauza asta, daca din diverse motive lucram la sistemul de franare si tinem multa vreme lichidul in contact cu aerul (de ex, vasul de lichid fara capac), ar trebui dupa aceea sa schimbam lichidul cat mai repede.
          Tot din aceeasi cauza, o sticla noua de lichid odata desfacuta, nu se mai foloseste pentru completari viitoare, chiar daca a mai ramas o cantitate suficienta inauntru si aparent in perfecta stare. Ruperea sigiliului capacului echivaleaza cu expirarea continutului.

          Comment


          • #6
            Nu ar fi numai asta ceea ce zici matale, ca ar absoarbe apa din atmosfera... de compozitzia sa chimica uitasi cumva... Detaliaza, daca stii ceva mai mult ca "prostimea"

            Comment


            • #7
              Agregatul de schimbat nu lucreaza pe la conducte,ci pe la pahar...io dau drumul undeva jos,si in acelasi timp completez,sa nu intre aer...ATENTIE LA TIPUL SPECIFICAT PE CAPACUL PAHARULUI...

              Comment


              • #8
                Originally posted by rommy20005 View Post
                Nu ar fi numai asta ceea ce zici matale, ca ar absoarbe apa din atmosfera... de compozitzia sa chimica uitasi cumva... Detaliaza, daca stii ceva mai mult ca "prostimea"
                Nu, sigur ca sunt mai multe chestii implicate aici, dar prea multe despre compozitia chimica nu stiu. Oricum, din ceea ce am citit, marea problema e acumularea de apa, asta e motivul principal pt care se schimba des. Probabil ca daca n-ar fi atat de hidrofil ar putea fi schimbat si mai rar, nu cred ca doar stand acolo si fiind doar incalzit/racit la capatul conductelor (la etrieri) sa-si schimbe prea mult proprietatile chimice.

                Comment


                • #9
                  La mercedes se recomanda dot 4+ care este 72 ron litrul, nesimtiti sunt la manopera care este 240 ron pentru ca are nevoie de 1,5 ore sa o schimbe cu pompa sau cum se numeste.
                  Asta ar insemna un cost total de 310 ron, in Germania shimbul costa 200 ron cu tot cu lichid iar durata estimata a schimbului este de 45 de minute cu tot cu testul de frana.
                  DIESEL FAN

                  Comment


                  • #10
                    Ca sa fie raspuns clar la prima intrebare, care de fapt era la topic... exista la cutii manuale, ca automata nu are ambreiaj extern. Si se inchide.

                    Comment


                    • #11
                      Imi recomanda careva un Lichid de frana pentru w202, din 95
                      Am inteles ca FERODO DOT 4 ar fi bunicel,
                      -ar fi ceva mai bun si la fel de usor de gasit?

                      Stiu ca este recomandat DOT 4+ dar nu cred cred ca este usor de gasit
                      Sfatul imi este util pana maine la amiaz,
                      Va multumesc!
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Eu am folosit de la Bosch DOT 4 si a costat 16 lei 500 grame.Bafta

                        Comment


                        • #13
                          Imi poate descrie cineva detailat cum pot face schimbul de lichid frana si aerisirea la ambreiaj? Ca nu mai vreau sa ma duc in service sa le dau la golanii aia bani, si sa faca treaba pe jumate. w202, c180

                          Mersi
                          1994...Mercedes Benz...w202, c180
                          Dragoste la prima vedere...

                          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF