Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

[W203] Imbunatatire performantele motorului ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [W203] Imbunatatire performantele motorului ?

    Salutare, am un W203, achizitionat de nou, are acum 30.000 km si anul acesta imi va expira garantia. Nefiind deloc multumit de performantele motorului (atat cuplu si putere cat si consum), vreau sa stiu ce pot face pentru a imbunatati performatele acestui model: C 200 CDI, 2.148 cmc, 646963, 90 kw?

    Stiti daca ar merge sa ii montez un compresor?
    Cu ce m-ar ajuta un blow-off?

    Vreau si eu sa simt ca impinge masina asta! Mi se pare SUPER lesinata!

    Apropo, am cutie automatica.

    Astept pareri,
    Silviu "URSU"
    Cult of Personality

  • #2
    Eu am tot C200 din 2006 dar manuala si nu mi se pare lesinata. Depinde foarte mult si cum conduci, pentru drumurile noastre personal mi se par suficienti cp pe care ii are.
    Daca tii neaparat poti pune un cip care aduce un castig de 37cp, sunt multe firme care se ocupa de asa ceva.
    Daca in schimb vrei o modificare serioasa poti merge la Brabus pentru ca din cate stiu au reprezentanta si la noi si transformi masina in mod profesional
    DIESEL FAN

    Comment


    • #3
      Sunt destul de curios ce consum are masina. Un prieten al meu vrea sa-si cumpere asa ceva si chiar am avut o discutie despre asta.
      O parere personala legata de "puterea" masinii este ca, daca vrei cu adevarat putere si nu alte smecherii iti trebuie un motor mare. Poate sa zica cine ce vrea dar masina e aia cu peste 200 de cai pe puntea spate, fara ABS, ESP, mms si sdf (sa-mi fie scuzata ironia). Am avut sansa sa conduc o astfel de masina de vreo doua ori (un cadillac). Tot ce pot sa mai spun e ca atunci vei fi cu adevarat nemultumit de consum.
      Deci cu alte cuvinte imbunatatirea ar fi sa schimbi motorul
      Last edited by adidc; 01-20-2009, 16:10 PM.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        EEh! ... nu vreau investitie mare.
        As prefera sa ii trantesc un compresor, dar e motor diesel si nu stiu daca nu $ut prea repede facand asa ceva.
        ... Despre Brabus, cu mana pe inima va spun ca imi plac enorm.
        Consumul?! ... DA, ma enerveaeza! ... in oras imi arata si 18%, iar cel mediu *este mixt, am mers mult si afara din oras( in 30.000km, este de 11,3%, ceea ce mi se pare enorm pt un motor diesel da conceptie noua si 2200 cmc.
        Va marturisesc ca mai am o masina cu motor 2.400 diesel, 5 in linie tot de conceptie noua, dar, cand ii calc acceleratia imi taie respiraia, iar consumul, pe autostrada cu piot automat la 200m consuma 7,5. In oras cu clim, consuma 12. MARE MINUS - transmisie fata! Nici macar 4x4!
        Da, daca vrei senzatii - transmisie spate, cutie manuala, minim 2000 cmc si 150 cp!
        ... parere mea!

        In concluzie ce stiti despre montarea unui copresor pe acest model? Avand turbina, ma gandesc ca ar fi o treaba!
        La fel, stiu ca nu e bine sa pui filtru sport pe motoare diesel!
        Cult of Personality

        Comment


        • #5
          Pune un cip te costa 300-400 de euro si ai 37-40cp castig , turbina , kompresor costuri mai mari
          DIESEL FAN

          Comment


          • #6
            Da, asa am auzit si eu ca ar iesi pe la 160 cp. Tot e bine avand in vedere ca impinge si nu trage!
            Inca o data revin cu intrebarea: stiti daca e bine sau merge sa pui copresor unui motor turbo-diesel? stiu ca la otto merge, dar vreau sa stiu daca la diesel merge, pentru ca e vorba despre alceva.
            In felul asta, poate o voi putea rica spre 200 cp, ceea ce m-ar multumi.
            Sau, se poate programa cand sa schimbe treptele? ... intreb si eu?!
            Cult of Personality

            Comment


            • #7
              In primul rand masina ta are deja turbina. Ceea ce vrei tu sa faci se numeste dubla-supraalimentare, si ar trebui sa-ti iasa din minte ideea asta. Deci uita de blow-off , compresor si alte nebunii.
              In al doilea rand, masina iti consuma prea mult, dar asta de depinde si de stilul de condus, pentru ca daca faci drumuri scurte este normal sa-ti consume mult.
              Daca vrei sa-i maresti puterea, fa-i un chip tuning. De exemplu, cel mai puternic c220 cdi de serie are 150 de cai.
              Ca o parere personala, mie masina nu mi se pare "lesinata".

              Comment


              • #8
                iti dai seama ca stiu ca are turbina, nu sunt chiar ultimul nestiutor de pe lumea asta! Pur si simplu nu stiu la un motor diesel cum se pote mulge tot ce poate!
                Dar, voi tine cont de sfatul tau, pentru ca imi dai impresia de unul care cunoaste intr-adevar problema, avand in vedere siguranta cu care vorbesti.
                Da, masina mi se pare lesinata. Printre masinile pe care le mai am, se numare si o Calibra lesinata de 115cp, care pleca de langa lesinata asta de C200 in orice treapta.
                Simt ca trebuie sa ma repet: exista la mine in curte un S80 (masina mea de suflet), ce e dotat cu un motor cu un piston in plus si 200 cmc tot in plus! Diferenta e izbitoare. Cand calc pedala acelui Volvo, parca e turbata! Asta ma incanta, dar maaaarele minus e ca trage, nu impinge.
                Stilul meu de condus, nu e unul agresiu, dar nici ca al unui pampalau! Asa e, Mercedes nici pa departe nu e o masina sport cu exceptii ce le poti numara pe degete, si acelea apartinand de AMG sau McLaren! ... Personal, sunt fan Brabus.
                Eu inca ma intreb, cum sa faci in 2007, ca firma cu renume, un motor turbo diesel common rail, 2.148 cmc cu 122 cp?!?!?!?!
                Asta e! Pe asta o am, cu asta defilez!
                In continuare imi spun parerea: e o lesinata!
                Sunt pe cale sa imi satisfac o placere mai veche si sa imi iau o masinuta care nu are nici tehnologii de ultima ora, motor central, transmisie spate si motoras de 1.998 cmc, dar oricum cu 30 cp in plus fata de MB! ... chiar vechitura cum e ea!

                .... Tot vreau sa incerc de multa vreme un S-type, masina ce imi place foarte mult, dar nu am avut ocazia!

                In rest, respect si, daca gaseste cineva o solutie pt C200 CDI, fara cip, fara sa o schimb, prin care sa maresc performantele, va rog sa imi dati idei!
                Cult of Personality

                Comment


                • #9
                  Nu prea ai alte solutii....in afara de chip.
                  Sau daca sunt,nu sunt ieftine.
                  Daca vrei ceva cai extra,sunt tot felul de herghelii prin tara...Google si afla...
                  Revenind la lucruri serioase: Masina este cum este.Poate ai tu ceva probleme la ea.90kw nu sunt putini,dar nici multi.Un chip te-ar ajuta sa-i maresti puterea.Daca nu te satisface nici una din variantele de upgrade a cailor putere...vinde-o si ia-ti una cu motor mai mare...
                  De verificat unde e selectorul cutiei automate.Pe W sau pe S?
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Mersi, cred ca voi cere o expertiza soft, voi instala un chip. Masina am luat-o de 9 in 2007 de la Dealerul oficial MB in RO si iese din garantie anul asta.
                    Tin cutia selectata pe C. Pe S, in afara ca imi schimba treptele la regim mai inalt de turarie, nu simt altceva. Poate are masina asta ceva si nu ma asculta nimeni! Am fost cu ea de 2 ori la service si mi-au zis cu vorbe frumoase ca sunt nebun si singurul om care este nemultumit de modelul asta! )
                    Cu S selectat, consumul este de 18%. Cu C, azi, de exemplu am mers cu 13,5%.
                    Cult of Personality

                    Comment


                    • #11
                      Nu e mare branza si nu stiu in ce masura ajuta la diesel dar poti castiga niste cai din sistemul de esapament. Pe de alta parte pe la alte modele se poate umbla la injectia electronica. Stiu in Timisoara un loc unde se face asa ceva pt BMW (neoficial si fara garantii). Insa pentru MB nu stiu nici macar in Tm.
                      Macar te poti interesa.
                      Oricum toate acestea maresc consumul.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by U R S U View Post
                        Mersi, cred ca voi cere o expertiza soft, voi instala un chip. Masina am luat-o de 9 in 2007 de la Dealerul oficial MB in RO si iese din garantie anul asta.
                        Tin cutia selectata pe C. Pe S, in afara ca imi schimba treptele la regim mai inalt de turarie, nu simt altceva. Poate are masina asta ceva si nu ma asculta nimeni! Am fost cu ea de 2 ori la service si mi-au zis cu vorbe frumoase ca sunt nebun si singurul om care este nemultumit de modelul asta! )
                        Cu S selectat, consumul este de 18%. Cu C, azi, de exemplu am mers cu 13,5%.
                        Foarte mare consumul pt un diesel.Cutia merge mai bine pe S.Este mai sportiva,datorita faptului ca schimba la turatii mai mari.E normal sa ti se para lenesa daca nu e comutat pe S.
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          Ok!
                          Daca nu o vand si bag 250 eur intr-o re-soft-are, ce imi va impinge motorul la 170cp, credeti ca e bine sa ii pun si un filtru de aer sport, de preferabil acela cu carbon?
                          Din cate stiu nu se recomanda filtre sport la motoarele diesel!
                          Cult of Personality

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by U R S U View Post
                            Ok!
                            Daca nu o vand si bag 250 eur intr-o re-soft-are, ce imi va impinge motorul la 170cp, credeti ca e bine sa ii pun si un filtru de aer sport, de preferabil acela cu carbon?
                            Din cate stiu nu se recomanda filtre sport la motoarele diesel!
                            Nu sunt expert in masini insa din tot ce am citit legat de cresterea puterii unui motor, nicaieri nu am gasit informatii legate de cresterea spectaculoasa la schimbarea unui filtru. Filtru il schimbi atunci cand faci modificari care te ajuta sa treci peste 200cp, in rest efect placebo.
                            Cum ti-am recomandat mai sus daca tot vrei sa ai o masina care sa te lase in scaun, mergi cu ea in Germania la cei de la AMG sau Brabus primesti garantie si ei o sa iti schimbe complet masina plecand de la motor, frane,evacuare, filtre etc.
                            Avand in vedere ca 250 de euro nu este un capat de tara, mergi la un atelier care se ocupa de chip tunning si o sa observi o schimbarea.
                            DIESEL FAN

                            Comment


                            • #15
                              Imi amintesc de vremea cand conduceam Renault 18 cu motor de Dacie, carburator nu stiu exact de ce dar dublu corp...cred ca aveam vreo 70 de cai...
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF