Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce se intampla daca inlocuiesc catalizatorul cu un racord flexibil?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce se intampla daca inlocuiesc catalizatorul cu un racord flexibil?

    A facut cineva lucrul asta?(Racordul flexibil fiind special pt chestiile astea).
    Ma gandesc la chestia asta din cauza faptului ca e cam spart catalizatorul si zornaie ca toti draciii.
    Banuiesc ca imi va scoate mai multe noxe...
    Stie cineva mai multe detalii?
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

  • #2
    Cert este ca la test de noxe va iesi aiurea......

    Comment


    • #3
      Nu se-ntampla nimic rau, din contra vei beneficia de ceva cai in plus, dar nu-ti mai ies noxele la ITP.
      Nu trebuie neaparat sa dai banii pe flexibil, poti taia toba-katalizator, scotzi bucatzile ceramice de katalizator, sudezi la loc, si e tot aia.
      Last edited by orca; 12-02-2008, 00:25 AM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Originally posted by DMIHNEA View Post
        Cert este ca la test de noxe va iesi aiurea......
        Asta e...
        Ce optiuni am?
        Sa`l dau jos cumva..si sa fac curatenie in el...(Ceea ce nu prea e ok)
        Sa`l inlocuiesc...banuiesc ca e foarte scump...+ ca nu dau doi bani pe noxe. )
        Apoi ar mai fi varianta cu racordul asta,si nici un arata foarte rau...e doar o legatura intre tobe..
        Ma gandesc ca evacuarea s`ar face si mai repede...
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Daca n-ai ce face cu 6 milioane, iei unul after-market, dar bun, si pui acolo. Daca n-ai ce face cu 16, pui original. Daca nici una din solutzii nu itzi suride, da-l afara si pui tzeava in loc.

          Comment


          • #6
            Originally posted by doktor4carz View Post
            Daca n-ai ce face cu 6 milioane, iei unul after-market, dar bun, si pui acolo. Daca n-ai ce face cu 16, pui original. Daca nici una din solutzii nu itzi suride, da-l afara si pui tzeava in loc.
            Prefer sa beau aia 6 milioane...D`apoi 16.
            Racordu` asta...ma costa max 1mil.Deci 5..respectiv 15 mil de baut...
            Oricum la I.T.P. dau spaga de fiecare data...deci nu se pune problema cu noxele.
            Oare ce herghelie de cai castig facand chestia asta?
            Cumva se modifica sunetul evacuarii?Nu vreau sa sune ca un avion..nici ca un tractor.Oricum nici acum nu suna prea bine cu ceramica aia zanganind pe acolo.
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Ar merge sa puna teava prin interior si sa il sectioneze pe sus...
              Teava din interior impiedica gazele sa se destinda brusc si sa ii faca zgomot,iar sectionindu-l pe sus nu isi da seama orice itp-ist de treaba asta(ar arata la fel ca acum)

              Comment


              • #8
                Sunetu' nu se schimba din catalizator,alta solutzie,iei unul sh....sunt sigur ca,odata cu epidemia de w202,sunt si la demontari...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by asfalttango View Post
                  Ar merge sa puna teava prin interior si sa il sectioneze pe sus...
                  Teava din interior impiedica gazele sa se destinda brusc si sa ii faca zgomot,iar sectionindu-l pe sus nu isi da seama orice itp-ist de treaba asta(ar arata la fel ca acum)
                  Stiu Itepistii cum trebuie sa arate evacuarea mea?
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Aia nu shtiu cum ii cheama cu buletinul in fatza, darmite un eshapament de W202...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Aia nu shtiu cum ii cheama cu buletinul in fatza, darmite un eshapament de W202...
                      Mai ales unde fac eu inspectia )
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment


                      • #12
                        Daca bagi teava in interiorul catalizatorului si disectia se face pe sus putini se vor prinde ca il ai spart si scos.Fara teava risti sa ai zgomot la destinderea gazelor(un zgomot neplacut )

                        Am mai scos si prin demontare de pe masina,apoi spart si scos bucati dupa care am presat o teava cu diametru interior mai mic si sudata doar la capete in interior pentru a nu afecta flansele de legatura...Prin urmare exista mai multe solutii dar cea mai bunacred ca este cea care te fereste de prostii de la ITP...acum inca mai merge...dar peste 2 ani?Mai stii ce inventeaza astia?
                        Last edited by asfalttango; 12-01-2008, 21:31 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Dupa cum am scris mai sus, din toba-kat. scotzi ceramica (la un tinichigiu), ieftin si rapid, sectiunea de extractzie se poate face si in partea de jos daca tot faci ITP-ul cum ai zis. Eu nu am mai pus nici o tzeava la interior, am fost asha si in Germania, Austria, Ungaria, si nu mi-a avut nimeni treaba.
                          Last edited by orca; 12-02-2008, 00:27 AM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #14
                            Deci ideea cea mai raspandita ar fi cea cu disectia....
                            Si pana la urma cati cai castig?O ferma mica?Sau o herghelie de genul celei de la Mangalia?
                            Last edited by mezzo; 12-01-2008, 21:40 PM.
                            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                            Si o panarama de scuter

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mezzo View Post
                              Deci ideea cea mai raspandita ar fi cea cu disectia....
                              ...
                              Nu stiu daca este cea mai raspandita, dar eu o practic fiind cea ma rapida si totodata cea mai ieftina.
                              Last edited by orca; 12-02-2008, 00:28 AM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF