Buna seara
Am un w203k din 2001 adus din Olanda in decembrie anul trecut.In urma celor cateva zile de zapada si umezeala de saptamana trecuta, corelat si cu un stat pe dreapta in parcare, am gasit ceasurile complet moarte. Masina porneste, functioneaza tot la bord cu exceptia stergatoarelor de parbriz si a ceasurilor.Faza scurta este permanent aprinsa din momentul contactului la motor si indiferent de pozitia comutatorului de lumini. In exterior functioneaza semnalizarea si stopurile, comenzile oglinzi si geamuri, clima si navigatia. Am gasit intr-adevar scurgerile de la parbriz infundate cu mizerie si frunze, posibil sa fie existat deversari in compartimentul motor. Am desfacut compartimentul front SAM si am verificat sigurantele si curatat contactele la mufe, toate pareau ok. Exista ceva ce as putea face inainte de un diagnostic software pentru identificarea modulului cu probleme?Multumesc, seara buna la toata lumea.
Am un w203k din 2001 adus din Olanda in decembrie anul trecut.In urma celor cateva zile de zapada si umezeala de saptamana trecuta, corelat si cu un stat pe dreapta in parcare, am gasit ceasurile complet moarte. Masina porneste, functioneaza tot la bord cu exceptia stergatoarelor de parbriz si a ceasurilor.Faza scurta este permanent aprinsa din momentul contactului la motor si indiferent de pozitia comutatorului de lumini. In exterior functioneaza semnalizarea si stopurile, comenzile oglinzi si geamuri, clima si navigatia. Am gasit intr-adevar scurgerile de la parbriz infundate cu mizerie si frunze, posibil sa fie existat deversari in compartimentul motor. Am desfacut compartimentul front SAM si am verificat sigurantele si curatat contactele la mufe, toate pareau ok. Exista ceva ce as putea face inainte de un diagnostic software pentru identificarea modulului cu probleme?Multumesc, seara buna la toata lumea.
Comment