Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cateva intrebari despre 7G-Tronic.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cateva intrebari despre 7G-Tronic.

    Va salut!
    E prima mea postare si sper ca se afla in locul potrivit.
    De curand am un Mercedes C250 CDI 4Matic 7G-Tronic (W204) Facelift - septembrie 2011.(Motorizarea banuiesc ca o cunoasteti, 2.2 diesel, bi-turbo, 204 cai)
    Sunt foarte multumit de masina, dar venind de la o cutie DSG in 6 trepte la una in 7 trepte + 2 pentru marsarier din cate am inteles, am cateva nelamuriri si anume :
    1.Cand folosesc modul manual, cum pot ajunge in treapta a 7 a? Spre exemplu, daca sunt pe la 120 km/h in treapta a 6 a(D6) daca imping schimbatorul spre "+" ca sa ajung in treapta a 7 a, masina trece din nou pe D si nu apare D7 in bord.
    2.Este vreun buton pentru a face cutia sa ma lase sa schimb manual complet? Ce vreau sa zic este ca daca sunt in modul manual si apas pedala mai tare, cutia incepe din nou sa schimbe singura si trece in D(drive).

    !!!Mentionez ca nu am padele pe volan si pot schimba manual doar de la schimbator(imping schimbatorul in stanga pentru o treapta inferioara si in dreapta pentru una superioara)

    Multumesc anticipat!

  • #2
    Nu vei reusi sa ajungi in treapta a 7-a manual.La fel e si la 5g tronic.Ultima treapta repune masina in drive.E normal asa.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      La orice model de MB, pe manual 'D' este ultima treapta, 7 im cazul tau. Cand esti in 6 si dai plus apare D si cutia schimba, daca se indeplinesc conditiile, vit 7.

      Logica este legata de faptul ca din + sau - stabilesti viteza maxim superioara - adica limitezi masina in treapta x.
      Dupa cum ai observat, nu e nevoie sa dai -, -, ca sa opresti masina.

      La fel, daca se depasesc turatiile de siguranta, limitarea iese automat.

      Poti pune volan cu padele, dar logica se pastreaza. Doar modele Sport au si prohram 'M', adica manual, pe langa 'S' si 'E' sau 'C'.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        La orice model de MB, pe manual 'D' este ultima treapta, 7 im cazul tau. Cand esti in 6 si dai plus apare D si cutia schimba, daca se indeplinesc conditiile, vit 7.

        Logica este legata de faptul ca din + sau - stabilesti viteza maxim superioara - adica limitezi masina in treapta x.
        Dupa cum ai observat, nu e nevoie sa dai -, -, ca sa opresti masina.

        La fel, daca se depasesc turatiile de siguranta, limitarea iese automat.

        Poti pune volan cu padele, dar logica se pastreaza. Doar modele Sport au si prohram 'M', adica manual, pe langa 'S' si 'E' sau 'C'.

        Multumesc mult pentru raspuns!

        Deci treaba cu viteza a 7 a am inteles-o.
        Daca folosesc + sau - si sa zicem ca selectez treapta a 5 a, masina ramane maxim in treapta respectiva pana cand o turez prea tare si schimba cu o treapta superioara?Si daca selectez 5 ca ultima treapta, masina se foloseste de toate treptele sub 5, in functie de nevoie, nu?
        In caz ca este asa, este foarte diferit de modul manual de pe cutia DSG, care are tiptronic si te lasa sa ai control maxim al fiecarei trepte de viteza.
        In orice caz, sunt foarte multumit de cutie, schimba aproape fara sa-ti dai seama atunci cand accelerezi mai tare.Iar la viteze mici nu se simte mai nimic, poate doar putin cand motorul si uleiul din cutie sunt reci.

        Comment


        • #5
          Originally posted by broscutza2001 View Post
          Nu vei reusi sa ajungi in treapta a 7-a manual.La fel e si la 5g tronic.Ultima treapta repune masina in drive.E normal asa.
          Salut si merci de raspuns! Am inteles ce vrei sa spui.
          Doar ca eu eram obisnuit cu DSG, unde puteai controla toate treptele de la 1 la 6 inclusiv, in mod manual. Si in bord aparea fiecare treapta pe care o accesai si nu eram deloc familiar cu 7G Tronic(nu am mai condus niciodata pana acum).

          Comment


          • #6
            Originally posted by Noa322 View Post
            Multumesc mult pentru raspuns!

            Deci treaba cu viteza a 7 a am inteles-o.
            Daca folosesc + sau - si sa zicem ca selectez treapta a 5 a, masina ramane maxim in treapta respectiva pana cand o turez prea tare si schimba cu o treapta superioara?Si daca selectez 5 ca ultima treapta, masina se foloseste de toate treptele sub 5, in functie de nevoie, nu?
            In caz ca este asa, este foarte diferit de modul manual de pe cutia DSG, care are tiptronic si te lasa sa ai control maxim al fiecarei trepte de viteza.
            In orice caz, sunt foarte multumit de cutie, schimba aproape fara sa-ti dai seama atunci cand accelerezi mai tare.Iar la viteze mici nu se simte mai nimic, poate doar putin cand motorul si uleiul din cutie sunt reci.
            Si daca selectez 5 ca ultima treapta, masina se foloseste de toate treptele sub 5, in functie de nevoie, nu? EXACT!

            Ca si sfat...alege o benzinara daca iti place sa turezi spre rosu...Diesel-ul ( la toate marcile,) are pistoane mari si grele, cu inertie si vibratii mari, etc..

            250-ul se deosebeste de restul prin cuplul la 1800 de ture, peste e ca orice alt motor. Aici intervine distanta de 10 ani intre restul cutiilor, 7g+-ul tau stie sa foloseasca cuplul maxim cel mai bine.
            Daca o lasi in pace sa isi faca singura talentul, vei observa cum reuseste sa micsoreze turatia sau sa alunce pt a ajunge instant, exact unde este cuplul maxim.
            Deasemenea, ata timp cat ai volanul virat sau masina intr-o 'parte', 7g+-ul tau face tot ce poate sa Nu stea in cuplul maxim.

            Si tot asa...
            Last edited by cl600; 07-18-2016, 14:57 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Si daca selectez 5 ca ultima treapta, masina se foloseste de toate treptele sub 5, in functie de nevoie, nu? EXACT!
              cl600 merci mult de ajutor!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF