Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

sunt in Brasov. Help!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sunt in Brasov. Help!!!!

    Salut. Am un Mercedes C Klasse v203. In timp ce veneam dinspre Sibiu spre Brasov mi-a aparut in bord battery alternative visit workshop. Am incercat sa gasesc un service dar toate sunt inchise, nu am nici un aparat cu care sa verific puterea baterie. Daca e cineva din Brasov care imi poate da un aparat cu care sa verific puterea bateriei sau un sfat, va rog sunati URGENT la numarul de telefon 0785888858. Va multumesc.

  • #2
    Numar alternativ- 0785-461-275 celalalt ramane fara baterie

    Comment


    • #3
      Nu te speria, daca apare doar o data dupa ce pornesti masina si apoi la urmatoarea pornire (dupa ce s-a încălzit un pic) nu este o problema foarte mare înseamnă că ai bateria pe duca, in schimb daca iti apare mesajul cu rosu de mai multe ori si in special in mers poate fi o problemă cu alternatorul. Poti incerca sa vezi voltajul bateriei cu ajutorul computerului de bord(contact prima pozitie, meniu km total/ km partial si apesi de 3 ori scurt pe butonul de resetare km) apoi pornesti , la pornire este normal sa scadă si apoi sa urce treptat (cam in 4-5 minute, chiar mai mult far nu exagerat) pana la aprox 14V.
      Baftă !

      Comment


      • #4
        Eu as opri din consumatori si-as merge mai departe... Daca bateria e buna, ajungi acasa si fara alternator. Un cunoscut a mers doar pe baterie (45 Ah) ~200 de km, alternatorul mort.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Am oprit toți consumatorii - mai puțin căldura că erau -8 grade și îngheța parbrizul - și m-a ținut 120 km. Din păcate insuficient pt a ajunge acasă. Am sunat un prieten care a venit cu un alt acumultor. Între timp el a pus bateria mea pe mașina lui și după alți 100 km mi-am luat înapoi bateria și am ajuns acasă. De luni o duc la repara să văd ce are. Precizez faptul că atunci când pornesc mașina, fără nici un consumator îmi indică 11,7V. Insuficient ptr a ține în viață acumulatorul. Totuși este ceva că nu o descarcă definitiv.

          Comment


          • #6
            Cu siguranta ai gasit grup incarcare de pe electromotor dus ,sau carbuni .de obicei mai repede se duc carbuni si nu mai este excitatie pe df+ si nu are cum sa mai incarce , am gasit alternatoare cu un mare sant facut in colector din cauza ca carbuni se blocau si au uzat colector dupa rotor.

            Comment


            • #7
              Releul si carbunii de la alternator, asa am patit si eu tot la w203, cel cu facelift. Bafta!

              Comment


              • #8
                da. problema a fost releul și cărbunii de la alternator. s-a rezolvat ieftin


                Ia revezi regulile de postare!
                Last edited by cutaresku; 08-09-2015, 12:06 PM.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF