salut,
e posibil ca intrebari de genul asta sa se mai fi pus pe forum. in caz ca da , imi cer scuze in avans daca mananc timpul sau nervii cuiva.
am achizitionat recent un w204 c200 kompresor ( 1.8 benzina ) .
deschid aceste intrebari pentru ca masina si brandul mercedes imi sunt total necunoscute . poate si din ignoranta dar inainte sa intru in posesia acestui c klass nu m-a interesat deloc cu ce se mananca marca mercedes. am intrat in posesia acestui mercedes absolut intamplator si oarecum inoportun si am foarte multe necunoscute in legatura cu el.
si acum sa incept cu intrebarile care ma framanta ..
1) c200 w204 motor 1.8 benzina kompressor - distributia e pe lant sau pe curea ?
2) puterea motorului 184 hp .. care este top speed inregistrat de posesorii unui model similar ? la mine abia ajunge la 220 ( nu am dus treptele pe rosu si am crescut treptat incepand din viteza 5 pe autostrada . e normal in modul asta sa cresc viteza destul de greu avand in vedere motorul nu e foarte puternic , e posibil sa fi mers mai mult de 220 , dar urma o curba si am redus acceleratia .
nu sunt adeptului condusului cu viteza dar recunosc ca imi place uneori sa apas pedala mai mult . in mod regulat conduc un s-type 3000 cmc bezina . nu ii cer acestui mercedes sa se ridice la performantele unui 3000 benzina aspirat , dar avand in vedere ca acest 1.8 e supra-alimentat aveam asteptari mai mai de la el . parerile dumneavostra sunt binevenite ( accept si critici )
3) ECU remap are acelasi randament la kompressor ca in cazul unui motor turbo ? As dori pareri ale posesilor de mercedes kompressor care au facut ECU remap si daca sunt multumiti sau nu cu alegerea facuta . Ceva efecte adverse nedorite ?
4) de ce dracu pot sa deschid/inchid geamurile din telecomanda doar daca indrept telecomanda spre senzorul de pe manerul soferului? precizez ca daca sunt pozitionat in orice alta parta a masinii inchiderea/deschiderea geamurilor din telecomanda nu merge.
5) am vazut ca multe mercedesuri au micile capacele din centrul jantei cojite . si la mine sunt cojite si sincer nu am vazut mercedes pe strada sa nu arate la fel ... care-i faza ?
e posibil ca intrebari de genul asta sa se mai fi pus pe forum. in caz ca da , imi cer scuze in avans daca mananc timpul sau nervii cuiva.
am achizitionat recent un w204 c200 kompresor ( 1.8 benzina ) .
deschid aceste intrebari pentru ca masina si brandul mercedes imi sunt total necunoscute . poate si din ignoranta dar inainte sa intru in posesia acestui c klass nu m-a interesat deloc cu ce se mananca marca mercedes. am intrat in posesia acestui mercedes absolut intamplator si oarecum inoportun si am foarte multe necunoscute in legatura cu el.
si acum sa incept cu intrebarile care ma framanta ..
1) c200 w204 motor 1.8 benzina kompressor - distributia e pe lant sau pe curea ?
2) puterea motorului 184 hp .. care este top speed inregistrat de posesorii unui model similar ? la mine abia ajunge la 220 ( nu am dus treptele pe rosu si am crescut treptat incepand din viteza 5 pe autostrada . e normal in modul asta sa cresc viteza destul de greu avand in vedere motorul nu e foarte puternic , e posibil sa fi mers mai mult de 220 , dar urma o curba si am redus acceleratia .
nu sunt adeptului condusului cu viteza dar recunosc ca imi place uneori sa apas pedala mai mult . in mod regulat conduc un s-type 3000 cmc bezina . nu ii cer acestui mercedes sa se ridice la performantele unui 3000 benzina aspirat , dar avand in vedere ca acest 1.8 e supra-alimentat aveam asteptari mai mai de la el . parerile dumneavostra sunt binevenite ( accept si critici )
3) ECU remap are acelasi randament la kompressor ca in cazul unui motor turbo ? As dori pareri ale posesilor de mercedes kompressor care au facut ECU remap si daca sunt multumiti sau nu cu alegerea facuta . Ceva efecte adverse nedorite ?
4) de ce dracu pot sa deschid/inchid geamurile din telecomanda doar daca indrept telecomanda spre senzorul de pe manerul soferului? precizez ca daca sunt pozitionat in orice alta parta a masinii inchiderea/deschiderea geamurilor din telecomanda nu merge.
5) am vazut ca multe mercedesuri au micile capacele din centrul jantei cojite . si la mine sunt cojite si sincer nu am vazut mercedes pe strada sa nu arate la fel ... care-i faza ?
Comment