Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce antigel bagati?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce antigel bagati?

    Salut! Am avut probleme cu garnitura de chiuloasa si cand am dato jos am vazut ca toata era crodata ( un fel de calcar depus) si asta din cauza ca nu a mers pe antigelul care trebuia. Dasta vreau sa va anut sa aveti mare grija ce antigel folositi! Din curiozitate pe ce antigel mergeti?
    Stima!

  • #2
    Eu acum am facut schimbul, si am pus Hepu P 999 , verde-albastrui pentru un C 200, W202, benzina, an 1995, tot asa am avut, si am fost multumit de el, este 33 de lei 1,5 litri, si amestecat cu apa 50-50 are temperatura de inghet -40 grade.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Originally posted by marele_alb View Post
      Eu acum am facut schimbul, si am pus Hepu P 999 , verde-albastrui pentru un C 200, W202, benzina, an 1995, tot asa am avut, si am fost multumit de el, este 33 de lei 1,5 litri, si amestecat cu apa 50-50 are temperatura de inghet -40 grade.
      Da e foarte bun este recomandat sa mergi cu el, acu asa merg si eu dar pana acu nu stiu cu ce a putut sa mearga masina asta in cat a facut chiuloasa aia in halu ala...imi pare rau ca nu am facut o poza Sa sti ca este foarte bun si cel rosu. Stima!

      Comment


      • #4
        Întrebarea corectă de pus de către tine ar fi trebuit să fie „Ce normă/specificaţie MB trebuie să îndeplinească antigelul pentru un MB W203 ?”
        În cazul tău, pentru MB W203 este necesar un antigel care să aibă aprobarea MB 325.0 şi asta presupune să fie scrisă pe etichetă una din axpresiile MB-Freigabe 325.0 sau MB-Approval 325.0. Asta este norma MB care trebuie să fie scrisă pe bidon dacă producătorul respectiv a solicitat aprobarea, a trimis mostră de produs pentru analiză şi a primit aprobarea din partea MB.
        Acel antigel Hepu la care faceţi referire nu are această aprobare din partea MB şi nu se regăseşte în listele BEVO.
        Exemple de antigeluri de pe piaţa noastră care se regăsesc în fişa/lista/foaia 325.0:
        - Aral Antifreeze Extra: 22 lei/l
        - Castrol Antifreeze NF: 30lei/l
        - Agip Antifreeze Extra: 16 lei/l
        - OMV Coolant Plus: 32 lei/l şi uneori este deja expirat
        - MB 325.0 A0009890825: 85 lei/1,5 l la orice dealer MB
        Antigelurile cu norma MB 325.0 au culoarea albastră iar cele de culoare roşie/roz au altă normă şi nu sunt recomandate pentru W203.
        Dacă spui că ai atâtea depuneri de calcar în circuitul de răcire înseamnă că maşina aia a mers cu apă chioară de la robinet (nici măcar cu apă de ploaie sau apă distilată) şi poate n-ar fi rău să-i faci o curăţare cu acid citric pe care-l găseşti pe original la orice dealer MB.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          HEPU albastru

          Comment


          • #6
            Buna seara. Hop si eu in discutie, vroiam sa zic ca am un antigel de la petrom albastru de vreo 5 ani de zile, nu prea as dori sa-l schimb pt ca nu s-a consumat si pare relativ curat, e imperativa schimbarea lui ? Stima!

            Comment


            • #7
              Originally posted by nenat00 View Post
              Buna seara. Hop si eu in discutie, vroiam sa zic ca am un antigel de la petrom albastru de vreo 5 ani de zile, nu prea as dori sa-l schimb pt ca nu s-a consumat si pare relativ curat, e imperativa schimbarea lui ? Stima!
              Eu cred că Mercedesul tău are nevoie de un nou proprietar care poate se va îndura de el şi va folosi un antigel aprobat de MB sau chiar antigel original MB cu norma 325.0: 65 lei/1,5 l la orice dealer MB (aşa cum am procedat eu când am cumpărat W202-ul).
              Până şi Dacia foloseşte pentru Logan un antigel fabricat în Belgia şi tu pui antigel Petrom într-un Mercedes, îl ţii 5 ani şi vrei să-l mai laşi în continuare?
              Recomandarea mea pentru tine ar fi să citeşti fişa/sheet 310.1 "Coolant specifications" unde vei găsi norma MB a antigelului de folosit în motoarele MB precum şi intervalul de schimb al antigelului.
              Nu ar fi rău să citeşti şi despre ceea ce presupune aprobarea MB (MB-Freigabe XXX.XX sau MB-Approval XXX.XX care apare pe produsele testate şi aprobate de MB) aşa că te invit să citeşti şi fişa/sheet 022.0 "Obligations Regarding Approval for Operating Fluids" dar numai dacă vrei să păstrezi Mercedesul în continuare altfel nu e nevoie să te mai oboseşti.
              Last edited by MS-79-CMM; 10-22-2013, 23:05 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dorian T-Model View Post
                HEPU albastru
                Nu este testat şi aprobat de către MB. Ai auzit de listele BEVO? Te invit să consulţi foaia 325.0 "Anticorrosion/Antifreeze agents - specifications 325.0" precum şi fişele 310.1 şi 022.0 pe care le-am recomandat celuilalt coleg pentru studiu.

                Comment


                • #9
                  De ce sa schimbe proprietarul cand merge asa bine masina si cu antigel penibil care poate respecta normele, nu mai am cutiile si nici nu ma intereseaza?!
                  Iti multumesc pentru restul informatiilor, dar tin sa te atentionez ca pe prima si ultima remarca nu le voi lua in considerare. Stima !
                  LE : iti dai seama ce-mi ziceai daca ziceam ca am pus d-ala roz ?))
                  Last edited by nenat00; 10-23-2013, 00:11 AM.

                  Comment


                  • #10
                    De regula cam orice lichid servo antigel lichid frane ulei cam dupa maxim 2 ani isi pierd proprietatile si nu este sanatos masinii sa se circule in conditiile acestea(indiferent daca merge ceas sau se pune in cap).Acum fiecare face cum doreste eu de exemplu nu le schimb in fiecare an dar mai mult de 2 ani nu le las.

                    Comment


                    • #11
                      Da, absolut corect, si eu schimband restul lichidelor la timp, dar va dau cuvantul meu de onoare ca nu m-am gandit o secunda sa schimb si antigelul. Voi tine cont si cu prima ocazie voi face schimbul. Stima

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MS-79-CMM View Post
                        Eu cred că Mercedesul tău are nevoie de un nou proprietar care poate se va îndura de el şi va folosi un antigel aprobat de MB sau chiar antigel original MB cu norma 325.0: 65 lei/1,5 l la orice dealer MB (aşa cum am procedat eu când am cumpărat W202-ul).
                        Până şi Dacia foloseşte pentru Logan un antigel fabricat în Belgia şi tu pui antigel Petrom într-un Mercedes, îl ţii 5 ani şi vrei să-l mai laşi în continuare?
                        Recomandarea mea pentru tine ar fi să citeşti fişa/sheet 310.1 "Coolant specifications" unde vei găsi norma MB a antigelului de folosit în motoarele MB precum şi intervalul de schimb al antigelului.
                        Nu ar fi rău să citeşti şi despre ceea ce presupune aprobarea MB (MB-Freigabe XXX.XX sau MB-Approval XXX.XX care apare pe produsele testate şi aprobate de MB) aşa că te invit să citeşti şi fişa/sheet 022.0 "Obligations Regarding Approval for Operating Fluids" dar numai dacă vrei să păstrezi Mercedesul în continuare altfel nu e nevoie să te mai oboseşti.

                        Sangelete tau ii albastru? Omul a cerut informatii,daca nu esti capabil sa le oferi ,nu trebuie sa raspunzi asa.
                        Eu sunt foarte curios daca in masina ta totul este certificat de Mercedes.
                        TopGer a bagat ulei ars intr-un Mercedes si au mers toata Europa,iti luai glanda daca stiai ,nu?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by MS-79-CMM View Post
                          Întrebarea corectã de pus de cãtre tine ar fi trebuit sã fie „Ce normã/specificaþie MB trebuie sã îndeplineascã antigelul pentru un MB W203 ?”
                          În cazul tãu, pentru MB W203 este necesar un antigel care sã aibã aprobarea MB 325.0 ºi asta presupune sã fie scrisã pe etichetã una din axpresiile MB-Freigabe 325.0 sau MB-Approval 325.0. Asta este norma MB care trebuie sã fie scrisã pe bidon dacã producãtorul respectiv a solicitat aprobarea, a trimis mostrã de produs pentru analizã ºi a primit aprobarea din partea MB.
                          Acel antigel Hepu la care faceþi referire nu are aceastã aprobare din partea MB ºi nu se regãseºte în listele BEVO.
                          Exemple de antigeluri de pe piaþa noastrã care se regãsesc în fiºa/lista/foaia 325.0:
                          - Aral Antifreeze Extra: 22 lei/l
                          - Castrol Antifreeze NF: 30lei/l
                          - Agip Antifreeze Extra: 16 lei/l
                          - OMV Coolant Plus: 32 lei/l ºi uneori este deja expirat
                          - MB 325.0 A0009890825: 85 lei/1,5 l la orice dealer MB
                          Antigelurile cu norma MB 325.0 au culoarea albastrã iar cele de culoare roºie/roz au altã normã ºi nu sunt recomandate pentru W203.
                          Dacã spui cã ai atâtea depuneri de calcar în circuitul de rãcire înseamnã cã maºina aia a mers cu apã chioarã de la robinet (nici mãcar cu apã de ploaie sau apã distilatã) ºi poate n-ar fi rãu sã-i faci o curãþare cu acid citric pe care-l gãseºti pe original la orice dealer MB.
                          A mers numai cu apa. Pai sa inteleg ca HEPU albastru nu e bun? De la foarte multi mecanici am inteles ca este ok. STIMA!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mailman View Post
                            Sangelete tau ii albastru? Omul a cerut informatii,daca nu esti capabil sa le oferi ,nu trebuie sa raspunzi asa.
                            Eu sunt foarte curios daca in masina ta totul este certificat de Mercedes.
                            TopGer a bagat ulei ars intr-un Mercedes si au mers toata Europa,iti luai glanda daca stiai ,nu?
                            Ce legătură are culoarea albastră cu sângele meu? Te referi la una din culorile antigelului cumva? Sau te referi la expresia „cu sânge albastru” care înseamnă de viţă nobilă, regesc, regalitate, descendent din membrii unei case regale? Da, mi-ar fi plăcut să am sânge albastru şi un titlu nobiliar şi poate aşa mi-aş fi permis şi aş fi condus şi eu un clasa S în locul C-ului meu actual din 1996.
                            A, vrei să faci o analogie între sistemul circulator al omului vis-a-vis de circuitul de răcire al motorului? Să ştii că ai nimerit-o, eu nu m-am gândit, felicitări! Aşa este: aşa cum în cazul unei transfuzii de sânge se testează compatibilitatea grupei sanguine a donatorului cu cea a primitorului aşa şi în circuitul de răcire al motorului trebuie folosit antigelul compatibil testat şi aprobat de către producătorul motorului.
                            Eu tocmai informaţii i-am oferit colegului şi consider că am fost foarte capabil în a i le oferi!
                            Care este problema cu răspunsul meu? Este formulat în concordanţă cu formularea aparent nepăsătoare a colegului în ceea ce priveşte întreţinerea unui Mercedes-Benz şi m-am exprimat astfel tocmai pentru a-i sugera să-şi schimbe atitudinea faţă de maşină dar, după cum probabil ai citit, nu am reuşit din prima pentru că el era de părere în continuare că „merge aşa bine maşina şi cu antigel penibil”. Totuşi, mă bucură faptul că după ce a mai ascultat încă o părere, a luat hotărârea de a schimba antigelul.
                            Şi ca să-ţi satisfac curiozitatea: DA, TOATE lichidele care circulă prin maşina mea au aprobarea MB şi multe dintre ele sunt chiar originale MB cumpărate de la dealer (antigel MB, ulei diferenţial MB, lichid frână MB, ulei servo Liqui Moly, ulei motor: a fost şi este Aral dar va fi Liqui Moly). Este totuşi un Mercedes-Benz!
                            Top Gear este o emisiune de divertisment în care se pun în aplicare tot felul de idei trăznite, se organizează experimente, curse şi concursuri la fel de trăznite, etc. Care este legătura dintre ce s-a discutat aici şi uleiul ars folosit de Top Gear într-un experiment spre amuzamentul telespectatorilor? Sau tu chiar ai rămas convins că nu mai trebuie să-ţi schimbi uleiul?
                            Chiar crezi că era necesar să foloseşti şi o expresie suburbană la finalul „capabilei” tale intervenţii?

                            Comment


                            • #15
                              Hepu albastru si cred ca are si norma de Mb.

                              @CMM- vorbesti stufos si bravo ca bagi original, nu trebuie sa te superi ca lumea nu baga ce vrei tu.
                              @mailman- bineinteles ca merge si cu ars si cu Bunica sau Floriol, dar nu cred ca au testat pe w204 ci pe un model din 80- care oricum cred ca mergea si cu motorina din sant.
                              @nenat00- eu am desfacut termostatul si avea depuneri tari ca piatra- trebuie schimbat periodic(antigelul a fost din fabrica, dar schimbat dupa 4 ani)- banuiesc ca ar fi fost bine sa-l schimb la doi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF