Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Anvelope C200 CDI (W204)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anvelope C200 CDI (W204)

    Domnilor,

    Maine voi prelua noul meu C200. Din pacate acesta se vinde numai cu cauciucuri de vara si va trebui in curand sa le schimb cu unele de iarna.
    Actualele anvelope au dimensiunile de 205/55 R16.
    Intrebarea mea ar fi urmatoarea: Care ar fi latimea maxima pe care as putea-o folosi pe jantele de la mercedes? Exista mai multe tipuri de jante?

    Multumesc anticipat !

  • #2
    Pai daca vrei sa iei cauciucuri de iarna, eu as ramane la aceeasi dimensiune. Iarna e recomandat sa fie ceva mai inguste cauciucurile, deci nu vad de ce ai lua mai late.
    In plus, 205/55 r16 e o dimensiune f comuna, deci si mai ieftina.

    Comment


    • #3
      Am inteles. Sincer ma gandeam ca daca tot am tractiunea pe spate sa iau un cauciuc mai lat ca poate poate adera mai bine. Imi poti spune in 2-3 cuvinte de ce cauciucurile mai inguste sunt recomandate iarna?

      Merci mult !!!

      Comment


      • #4
        Anvelopele mai inguste prezinta avantajul unei pete de contact cu suprafata de rulare mai reduse, iar cum greutatea masinii este aceeasi, rezulta ca presiunea este mai mare. De aceea se folosesc anvelope inguste iarna.
        Arunca un ochi si la raliuri. Sa vezi ce diferenta r intre anvelopele de vara si cele de iarna.

        Comment


        • #5
          La raliuri aia au cauciucuri aproape cat lama ce cutit de late.

          Comment


          • #6
            Drumurile pe care merg in raliuri pe zapada nu vin cu alea de pe strada.
            De asemenea greutatile masinilor sunt altele.
            Cauciucurile de raliu sunt cu cuie, alea dau aderenta acolo.
            Nici un producator nu am auzit sa recomande sa mergi iarna pe cauciucuri mai inguste.
            Iarna te scoate din zapada roata mare si puterea.

            Comment


            • #7
              In mod normal daca este dazepezit drumul cauciucul mai subtire este mai prost.

              Revenind la intrebarea ta... Jantele trebuie sa aiba un indicator de latime. Acesta cred ca este J7,5 daca janta este pe 17 si J7 daca janta este pe 16.

              Deci pe J7 recomandarea este 205, cum cred ca este si cazul tau... iar pe J7.5 - 215 latimea. Desigur exista si pe 16 jante cu un alt J decat J7.

              Cel mai bine este sa-ti iei cauciucuri pe aceeasi dimensiune ca si cele de vara.

              Comment


              • #8
                Buna seara !


                Cauciucurile de raliu nu sunt nici pe departe toate cu cuie... Exista MT-uri, anvelope de asfalt, de macadam, de pietris, etc. Exista o categorie de intreceri sportive auto care se desfasoara pe piste inghetate, acolo numai cu asa ceva se lucreaza. Pirelli dota la un moment dat masinile de WRC cu SottoZero "Ice", daca era cazul. Michelin au si ei echivalent, si mai sunt si cei de la DMACK, ambii agreati FIA pe 2013. Alea de gheata sunt 195/65R15 sau 215/45R18, asa, ca idee.

                In rest, situatia esta exact asa cum a fost prezentata de colegul AndreiSSS. In cazul unei greutati constante, o pata de contact mai mica va asigura o presiune mai mare pe unitatea de suprafata. Si tot de-aia gumele de raliuri nu sunt late...

                Exista un termen tehnic ce se cheama "criteriul de presiune la sol", element foarte important la alegerea latimii anvelopei pe o masina de competitie. Dar asta e alta poveste, si nu are ce cauta intr-o discutie "civila"...


                Dragos
                Last edited by Heavy D.; 09-11-2013, 23:49 PM.

                Comment


                • #9
                  Am inteles !
                  Multumesc tuturor pentru explicatiile complexe!
                  In acest caz, voi ramane la latimea de 205 pentru janta mea de 16.

                  Multumesc mult !!!

                  Comment


                  • #10
                    Cand am zis cuie, e la mintea cucosului castrat ca ma refeream la cauciucuri de zapada, ca doar despre asta vorbeam.

                    Latimea anvelopei depinde de greutatea masinii. O anvelopa prea ingusta va fi proasta atat pe zapada cat si pe asfalt.
                    Studiu pentru necredinciosi:
                    cine va exercita o presiune mai mare pe cmp: un matiz de 800 si ceva de kg cu roti de 165 sau un C class de 1600 de kile cu roti de 225?


                    funlandhuman
                    In cazul jantelor tale de 7J va trebui sa mergi pe 205. La 7.5-8 mergi pe 225.

                    Comment


                    • #11
                      E la mintea cocosului, faci comparatie intre cauciucuri diferite montate pe aceeasi masina. Logic, nu?

                      Comment


                      • #12
                        Se infunda cele inguste.

                        Comment


                        • #13
                          @funlandhuman , mai bine faci un efort si achizitionezi un set separat roti/jante pt iarna.
                          Masina e noua ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Siegfried View Post
                            Se infunda cele inguste.
                            Eu cred invers. Ca sa urci o rampa cu zapada de o palma doua iti trebuie cauciucuri inguste.
                            Poate la franare si la stabilitate in curbe este precum zici dar la urcare e altfel.

                            Comment


                            • #15
                              Subscriu. Cauciucurile inguste sunt cele mai potrivite iarna.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF