Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi suspensie W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La anul pe vremea asta voi fi mai sigur. Pana atunci stiu ca trebuie sa fac revizie la galeria de admisie (1000 roni) , articulatii pe fata (1000 roni), arcuri si amortizoare fata (minim 1000 roni). Poate mi se schimba parerea dupa aceste revizii care se apropie de o mie de euro.

    Asteptam impresii legate de noile suspensii :P
    Nemultumitului i se ia darul!

    Comment


    • #17
      Buna seara. Aceleasi probleme ca si colegul catalin_olari, galerie admisie, articulatii, amortizoare, arcuri spate,restul e ok . Stima !

      LE : EGR, dar am rezolvat-o.

      Comment


      • #18
        Articulatiile,telescoape si arcuri nu le puteti trece la nefiabilitate,astea sunt consumabile care pe drumurile noastre se duc mai repede decat daca am circula cu masina pe drumuri civilizate.Catalin la articulatia fata am rezerve ca de va costa doar 1000 ron ,acum depinde si ce ai de schimbat,pe mine m-a dus cam la 800 euro,dar am schimbat cam tot si mai am doar bucsele de la brate care sunt cam 500 ron.

        Comment


        • #19
          O sa revin maine cu poze...am schimbat suspensia...diferenta de la cer la paman.
          Arcurile Eibach mi-au coborat-o cam 20-30mm dar nu se simte duritatea suspensiei sport, in schimb, pe sosea sta lipita. Suspensia este destul de moale pentru confort, dar in situatii de schimbare a directiei, devine parca alta masina. Cei de pe forumuri, cu arcuri Eibach pro kit, spuneau ca sunt progressive, si acum am inteles si am simtit pe propria piele.

          Comment


          • #20
            Pentru aceste arcuri sport sunt necesare si amortizoare tot sport?
            Last edited by catalin_olari; 09-08-2013, 22:04 PM.
            Nemultumitului i se ia darul!

            Comment


            • #21
              Originally posted by catalin_olari View Post
              Pentru aceste arcuri sport sunt necesare si amortizoare tot sport?
              Ideal asa ar fi. Eu am schimbat si amortizoarele, cu Bilstein B4.

              Comment


              • #22
                Am revenit cu poze:
                1. suspensia normala
                2. suspensia noua
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mittone2002 View Post
                  Cei de pe forumuri, cu arcuri Eibach pro kit, spuneau ca sunt progressive, si acum am inteles si am simtit pe propria piele.
                  Asa e, am avut si eu pe o masina, sunt exceptionale pentru strada. Arata bine masina, acum pare corecta distanta de la roata la aripa, initial era clar prea mare. Pe w203 avantgarde e mai mica decat pe classic din fabrica. Sa te plimbi cu placere si sa-i verifici geometria
                  Last edited by Siegfried; 09-10-2013, 18:45 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Siegfried View Post
                    Asa e, am avut si eu pe o masina, sunt exceptionale pentru strada. Arata bine masina, acum pare corecta distanta de la roata la aripa, initial era clar prea mare. Pe w203 avantgarde e mai mica decat pe classic din fabrica. Sa te plimbi cu placere si sa-i verifici geometria
                    Urmeaza si geometria, mai intai sa-mi vina saptamana asta bieletele antiruliu, una imi bate putin si macar sa le schimb pe ambele pentru varianta sport. (am inteles ca sunt mai rezistente)

                    Comment


                    • #25
                      Nu e asa coborata!Dar parca tot mi se pare fata putin mai sus decat spatele.Jantele sunt pe 17,nu?Talonul la cauciuc cat este?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by steradulescu View Post
                        Nu e asa coborata!Dar parca tot mi se pare fata putin mai sus decat spatele.Jantele sunt pe 17,nu?Talonul la cauciuc cat este?
                        E putin lasata de spate, am un subwoofer + statie (aprox 25-30kg) + janta 16" aliaj (inca 10-15kg), care se simt. Oricum la W203 pe fata, pasajul aripii este mai sus pozitionat decat al aripii din spate, si din aceasta cauza iluzia optica, mai ales pe o culoare deschisa. Uita-te cu atentie la prag, inaltimea lui fata de asfalt.
                        Jantele sunt pe 17" cu R17/45/225.

                        Am pus poze sa observi aceeasi diferenta si la alte C-uri
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Da inteleg ce vrei sa zici,scobitura la roata din fata e mai mare ca la cea din spate,dar linia caroseriei la w203 e facuta sa vina mai in,,bot".Pozele nu sunt concludente ala primul e cocosat rau iar a 2 a e panta la roata din spate.Uita-te la astahttp://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C30076180.html sau astahttp://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C30189319.html asa mi se pare corect ca ar trebui sa stea.

                          Comment


                          • #28
                            M-am uitat la poza de sus. E superba culoarea )
                            Oricum poza nu e concludenta(ca sa fie trebuia facuta perpendicular pe masina si pe mijloc nu din fata).
                            Din poza nu mi se pare coborata 2-3cm(o vad la fel ca a mea).
                            Masoara de la pamant la prag(din fata si spate) si masoara si la una asemanatoare.
                            Oricum daca esti multumit, chiar nu conteaza
                            Ps. Acum am vazut si a doua poza ) clar e mai coborata( chiar daca e pozata din alt unghi).
                            Last edited by dialiv; 09-14-2013, 13:50 PM. Reason: poza

                            Comment


                            • #29
                              Dar intentia ta nu a fost sa cobori masina nu? Sunt si eu interesat de schimbarea suspensiilor dar deocamdata nu am bani de asta. Vreau sa o fac odata cu schimbarea discurilor, etriere, placute frana etc. Dar totusi la suspensia sport nu este mai incomod condusul? Ma refer nu simti gropile mai usor si orice denivelare din asfalt? Eu as vrea ceva sa sporeasca confortul. Sunt putin in ceata pe subiectul asta.

                              Comment


                              • #30
                                Clar o sa simti si cea mai mica denivelare din asfalt,confortul nu are cum sa sporeasca ci doar stabilitatea masinii este alta cu suspensie sport( e mai ,,lipita" de asfalt fata de una cu suspensie normala care e mai ,,barca").

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF