Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Distributie lant W203 C180 Kompressor 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie lant W203 C180 Kompressor 2004

    Salutare! In primul rand imi cer scuze daca mai exista un topic similar sau s-a mai raspuns la ceea ce vreau sa va intreb (din cautarile mele nu am gasit nimic).

    Detin un Mercedes C180 Kompressor, fabricatie 2004, cumparat de nou din Romania. Am depasit de curand 200.000 km rulati, ma apropii de 205.000 si cu toate ca motorul functioneaza inca excelent, incepe sa ma macine intrebarea legata de distributie. Stiu ca este pe lant si ca are o durata de viata mai mare decat o distributie pe curea, insa pe de alta parte nu as vrea sa ma trezesc cu lantul sarit in vreo frana de motor sau mai stiu eu in ce situatie. De aceea vreau sa va intreb daca stiti cam care ar fi limita de km la care se schimba totusi acest lant, sau daca au fost colegi cu probleme dupa un anumit numar de km parcursi.

    O zi faina va doresc!

  • #2
    Lantul tine cam 250 000 km(cred) dar cand incepe sa bata se schimba,daca nu bate da-i pace.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns. Sa inteleg ca nu exista riscul sa se rupa subit, pe neasteptate, ci mai intai incepe sa bata?

      Comment


      • #4
        Da prima oara bate si apoi se rupe.

        Comment


        • #5
          Salut.
          Părerea mea este că nu ar trebui să te macine deloc întrebarea legată de distribuţie la aceşti km, ba chiar ar trebui să te bucuri că eşti scăpat de grija înlocuirii periodice a acesteia.
          Distribuţia pe lanţ NU necesită schimbare periodică ca cea pe curea dinţată. În cazuri extreme când maşina (şi implicit distribuţia) a fost abuzată serios lanţul se poate întinde şi va începe să zornăie dar nici atunci nu se va rupe brusc şi nici vorbă să îl afecteze frâna de motor. Deci poţi să uiţi de distribuţie şi să te preocupe alte aspecte legate de maşină. (ex. uleiurile care circulă prin ea şi care trebuie şi acelea schimbate periodic: cutie, servo, diferenţial, frână+ambreiaj, răcire).
          Nu ştiu de unde scot unii colegi aceste termene de 250.000 km pentru lanţ (poate ne spun ei) în condiţiile în care la unele mărci auto (ex. Citroen) distribuţiile pe curea dinţată au ajuns să se schimbe la 160.000 km şi asta de mult timp iar ei susţin că lanţul la MB ţine numai 250.000 km ?!? Să fim serioşi.
          Află că în Germania un autoturism turbo-diesel de firmă face 250.000 km în 2-3-4 ani şi atunci nu o duce nimeni la schimbat lanţul pentru că nu se impune. Ai idee câte maşini sh diesel mai vechi de 10 ani de pe şoselele noastre au milionul de km (dar proprietarii lor ori nu ştiu asta ori se fac că nu ştiu).
          Până acum la distribuţiile motoarelor MB nu au fost probleme de concepţie care să necesite înlocuirea distribuţiilor în garanţie sau postgaranţie aşa cum s-a întâmplat la grupul VAG cu motoarele TSI la care li se rupea lanţul şi distrugeau motoarele sau la fel cu distribuţiile motoarelor de pe Seria 1 de la BMW care în ţările cu apă caldă au fost chemate în service pentru demontarea motoarelor şi schimbarea lanţului şi a patinelor.
          Last edited by MS-79-CMM; 08-20-2013, 16:12 PM.

          Comment


          • #6
            Mulþumesc, într-adevãr la BMW e o problemã gravã la motoarele N47 cu distribuþia. S-a montat pe multe modele, nu doar Seria 1

            Sent from my HTC Desire X using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Salutare, cnfirm si eu faptul ca lantul de distributie se schimba cand incepe sa bata rau de tot, prima data se verifica intinzatorul de lant, si pe urma lantul propriuzis.
              Am avut sub mana masini si motoare diesel cu peste 500.000 km, si nu cred ca cineva a schimbat vreodata lantul de distributie.

              Apropo de celelate marci auto cu curelele de distributie, si la Ford ma refer la modelele din 2000 - 2002 se schimba la 130.000, si este curea, dapoi sa schimbi tu lnat dublu! la 250.000 ?........
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Buna ziua tuturor!Sunt si eu posesor de c class de o luna si intampin o problema la motor.Ma bucur ca existati ca forum ca poate imi puteti da o mana de ajutor.
                Masina este un c 180 kompresor,143cai putere,combi din 2004.In cei o mie de kilometri condusi mi-a lasat impresia ca este o masina exeptionala din toate punctele de vedere.Intr-o zi am auzit cand am pornit motorul,in garaj(de la ecoul incaperii) ,un zgomot metalic de la motor.Am desfacut capacul de la axele cu came si surpriza:lantul are joc foarte mare.Masina are in bord 180 de mii de km.
                Rotile dintate arata perfect.Eu banuiesc ca ar fi intinzatorul blocat.Ati intalnit aceasta problema?
                De remarcat ca inainte sa aud zgomotul in ultimii km.facuti spre casa motorul nu mergea rotund.Apoi am aflat de ce!!!
                Last edited by minasidavid; 06-01-2018, 15:57 PM.

                Comment


                • #9
                  As dori sa incarc si o fotografie cu lantul de distributie direct de pe telefon dar nu stiu cum.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF