Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transplant clima, intrebari.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transplant clima, intrebari.

    Va salut, as dori sa fac un transplant complet de AC pe un W202.
    Masina pe care urmeaza sa pun instalatia, nu a avut din fabrica asa ceva, este vorba de un C-class din 1995 cu motor de 2200 diesel.
    Prima intrebare in privinta asta, cum sta treaba cu partea electrica? trebuie ceva adaptat la ECU motor?
    Ca la mine de exemplu cum am din fabrica clima pe masina, cand pornesc AC-ul pentru o fractiune de secunda scade turatia motorului la relantiu si revine la normal in secunda urmatoare, deci e foarte rapid sistemul.
    Am inteles ca cele care nu au avut clima din fabrica si s-a montat ulterior, au avut probleme la relantiu, cand porneau clima.
    Aici va rog sa ma ajutati, cum se procedeaza.

    Are ceva daca instalatia va fi luata jos de pe un C-180 din 1998 ?
    Am instalatia completa, si e functionala, am freon in instalatie, si raceste ca frigiderul.

    Astept sfaturile voastre in problema asta, si multumesc anticipat.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Nu a facut nimeni transplant de clima, la W202?
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      UP. Ramane valabil intrebarea.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Cred ca are legatura cu ECU. La mine, este decat un singur electroventilator, care porneste in momentul cand dau drumul la aer sau la nevoie, pentru racire motor. Instalatia mai are niste senzori de caldura, care atunci cand ajunge la temperatura dorita se opreste compresorul. Sau cand nu mai sesizeaza presiune in instalatie nu porneste comoresorul. Este destul de complicata treaba. Banuesc ca instalatia trebuie sa fie pentru acelasi tip de masina. Ce ma face sa cred ca are legatura cu ECU? Se vede la diagnoza eventualele defecte la senzori sau poate incerca daca cupleaza compresorul.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Salut Jacob,

          eu am avut AC pe masina,asa dupacum bine sti.Trebuie sa vezi daca ai loc sa montezi radiatorul de AC si daca bine imi aduc aminte la mine existau si ceva ventilatoare de racire in plus pe masina,doar daca nu erau de la turbo.La tine este loc in fata sa montezi ?
          LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

          Comment


          • #6
            Ceau,

            Daca este ac simplu si nu automat atunci este relativ simplu, dar este mult de munca, nu are senzori de temperatura, are doar niste ``senzori`de presiune pe instalatie, 1 bucata taie compresorul cand presiunea este prea mare sau prea scazuta in instalatie, 1 bucata taie sau porneste ventilatorul, o bucata releu ``klima`` care porneste compresorul doar cand este pusa ventilatia, si teoretic itzi masoara turatia motorului cu turatia compresorului si itzi taie compresorul cand intre cele 2 turatii exista o diferenta mai mare de 10%, tot acel releu taie compresorul in demaraje si are niste parametrii de functionare care itzi protejeaza cureaua de accesorii, daca ac-ul este cu potentiometru ``nu este buton doar de oprit pornit`` dar este ca si la w201, tot acel releu controleaza ciclul de intrare al compresorului in functie de intensitatea setarii acelui potentiometru respectiv setarea intensitatii aerului rece, in rest mult de munca, bafta!

            ps trebuie sa te interesezi daca radiatorul de racire al motorului trebuie schimbat, teoretic ar trebuii unul mai mare.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru sfaturi si ajutor.

              Treaba este ca am tot ce are nevoie masina respectiva, pentru a face transplantul de clima.
              Categoric ca trebuie sa schimb si radiatorul de racire motor, pentru ca la cele cu clima, este mai mare.

              Referitor la mufa de diagnoza, acolo intra un fir direct de la modulul de AC din bord, deci aici nu are deaface cu ECU motor, dar in schimb este legat si la ECU motor, pentru ca in timpul in care pornesti AC-ul automat creste si turatia motorului, pentru compensarea puterii, asta am observat eu la masina mea personala.

              Inca ceva care este foarte important, daca spre exemplu nu pot sa-l leg instalatia electrica sa comunice cu ECU motor, o sa porneasca compresorul de clima sa functioneze instalatia?
              Asta este cel mai important lucru, ca adaca nu creste turatia motorului cand este pornita clima e o treaba, nu ma deranjeaza, doar sa functioneze AC-ul.

              Mai astept inca pareri, si sfaturi.

              Din pacate, dupa cum am observat, inca nu s-a facut un astfel de transplant de AC pe modelele W202 aici pe forum, sau cei care au facut, isi pastreaza informatiile pentru ei.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Salut,

                vorbim despre un AC simplu sau automat, potzi pe cel simplu sa-tzi mearga si fara releul de control clima, este banal, alimentezi compresorul prin supapa de presiune instalatie si gata , pui un buton de oprit pornit etc..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by entty View Post
                  Salut,

                  vorbim despre un AC simplu sau automat, potzi pe cel simplu sa-tzi mearga si fara releul de control clima, este banal, alimentezi compresorul prin supapa de presiune instalatie si gata , pui un buton de oprit pornit etc..
                  Este vorba de AC simplu, dar e contolat electronic compresorul de clima.
                  Bine daca il alimentez fortat cu un +12volti, cupleaza compresorul si e ok, dar nu stiu daca e bine asa sau nu.
                  Oricum senzorii de la clima din bord si senzorul de presiune de pe butelia de freon, o sa le leg, defapt pun toata instalatia cu tot cu cablajul electric.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Tot ce trebuie sa ai grija este ca senzorul de presiune de pe instalatie sa-tzi decupleze compresorul cand presiunea este prea mare, in rest releul de clima sau ecu itzi gestioneaza dupa cum am spus mai sus compresorul, decuplarea prin senzorul de presiune este independenta de releul de clima, ac-ul poate functiona si asa asta daca vrei tu sa functioneze pentru inceput asa nu are nimic de suferit, mai incolo poti face si restul legaturilor in instalatie,
                    Bafta.

                    Comment


                    • #11
                      Poti comunica si cu mastermario71 pe aceasta tema. Cu siguranta te va ajuta. Este un mare specialist.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nora-marian View Post
                        Poti comunica si cu mastermario71 pe aceasta tema. Cu siguranta te va ajuta. Este un mare specialist.
                        Multumesc pentru sfat, o sa revin cu detalii indata ce am facut transplantul si va zic daca o sa functioneze AC-ul sau nu.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          Salut. Am vazut ca se discuta despre transplant ac si ma intereseaza acest subiect. Am un c200k din 2000, masina este senzationala si are o tinuta de drum impecabila insa marea dezamagire este ca nu are ac. acum vine intrebarea capcana: Cunoaste cineva un mecanic bun care sa se bage la asa ceva (sa imi monteze ac pe masina) dar care sa nu imi dea in cap cu o suma de genul 1500E cat este la reprezentanta ? multumesc anticipat

                          Comment


                          • #14
                            Daca la reprezentanta te costa 1500 E, eu zic ca este perfect pretul, avand in vedere costurile pieselor si manopera.
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nora-marian View Post
                              Daca la reprezentanta te costa 1500 E, eu zic ca este perfect pretul, avand in vedere costurile pieselor si manopera.
                              Manopera ma ingrijoreaza si priceperea mecanicului. cate despre piese le pot procura destul de ieftin, asta insemnand undeva la 700ron compresor, 300ron radiator, 200 ron panou comanda, 200ron conducte cu restul de chestii aferente. cred eu ca undeva pana in 2500ron pot face rost de tot ce este nevoie insa ramane problema mecanicului priceput si dornic de a face asa ceva.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF