Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spalare motor C200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spalare motor C200 CDI

    Va salut,

    Am fost la spalatorie cu masina si mi-am zis sa-i spal si motorul (pe care nu l-am spalat niciodata) Ridicasem deja capota cand un tip imi spune ca el nu si-ar spala motorul la orice spalatorie ca risc sa nu-mi mai porneasca. Eu cum nu l-am spalat pana acum, a reusit sa bage frica in mine si am inchis capota.

    Voi ce ziceti? Pe unde va spalati motoarele? Si ce trebuie sa am in vedere? Trebuie sa acopar ceva?

    Va multumesc mult
    W203 - 2002 - 116cp

  • #2
    Eu spal motoare aproape zilnic si nu am avut probleme...Cauta zonele in care sunt calculatoarele si pune folii protectoare....Si ce este cel mai important ...sa nu se foloseasca aparatele la presiune maxima ...presiunea de spalare sa fie de max 70-80 bari si nu 150 cit au cele mari de 380volti.....Si urmareste ca la spalatorii sunt tot felul de incompetenti-nu ii lasa sa se apropie cu lancea mai aproape de 1/2 metri de orice piesa a masinii...si sa foloseasca jetul pe "raza" si nu "punct" ....

    Comment


    • #3
      Eu acopar doar gura aia de aerisire care duce la ventilator.Eu miam luat aparat de spalat si le spal acasa.E mai sigur

      Comment


      • #4
        exact asa am patit si eu la o spalatorie....baiatu de acolo nu a vrut sa mi-l spele pe motiv ca nu imi mai indica ceasurile din bord bine...am vazut ca cei de la spalatoriile de la benzinari spala motoarele de ex cei de la patrom am vazut ca fac asta...ar fii o buna alegere sa il spal la ei?
        multumesc.

        Comment


        • #5
          Nu sunt adeptatul spalarii motorului cu jet de apa. Apa automat mai inseamna si rugina. E drept ca apare in timp. Spalarea motorului cu apa implica automat ca aceasta apa sa intre prin toate ungherele in care in mod normal nu ar fi ajuns niciodata. Prin lonjeroane, praguri, chiar daca la prima vedere nu ar parea sa se intample acest lucru. Plus riscul ca poate afecta partea electrica sau electronica a masinii. Evident ca nu toti cei care spala stiu pe unde sunt calculatoarele, delcoul, module de aprindere etc.
          Eu unul folosesc pt stergerea motorului o carpa inmuiata in motorina. Daca e cazul mai revin apoi cu inca una uscata. Cei care nu ati incercat va recomand acest lucru. Daca pelicula de motorina e stearsa bine veti remarca ca nici praful nu se depune prea repede. Intr-o vreme aplicam aceasta metoda si pt exterior, dupa ce masina era spalata bine in prealabil. Lasa un luciu deosebit motorina. Pt motoarele foarte murdare se poate folosi o pensula cu care se curata murdaria, tot cu motorina, apoi se sterge bine cu carpe uscate. De evitat, bineinteles partile" sensibile" sa spunem. Acelea doar sterse.

          PS. Pt Asfalttango sper ca nu e o suparare faptul ca am pomenit de o metoda alternativa si chiar mai economicoasa dupa parerea mea, alta decat cea practicata de el dar mult mai profesionala bineinteles. Cred ca si el isi aduce poate aminte, cand spalatoriile incepeau sa apara si la noi, iar baietii mai intai balaceau motorul cu o pensula si cu motorina si abia apoi bagau jet de apa pe motor. O fi ea depasita sau invechita dar pt mine unul da randament. Si apoi e vorba si de satisfactia ca masina e facuta "bec" de propriile manute.
          Last edited by florineasca; 07-21-2008, 23:10 PM.

          Comment


          • #6
            Nici eu nu mi-am batut capul cu spalatul motorului timp de aproape un an. Il vedeam mereu cand puneam lichid de parbriz dar ziceam "ce daca e murdar?". Pana cand mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de curatenie in tot interiorul.
            Cativa colegi si-au cumparat solutii de spalare specifice (de la MAFRA) - direct de pe site-ul romanesc. Asa ca am intrat si eu sa vad ce pot lua si au un spray exact pentru curatirea motorului. Eu nu am motor diesel dar poate ce scriu e de folos cuiva.

            Spray-ul contine un solvent puternic (se aseamana la miros cu motorina) si impreuna cu presiunea implicita, pur si simplu zboara tot ce inseamna praf si mizerie depusa odata cu apa de ploaie de pe strazile noastre. Apoi, urmand instructiunile de pe tub, am clatit cu o stropitoare care aproape ca imprastia aerosoli. Foloseam o perdea foarte fina de apa dar ma saturasem pentru ca dura prea mult. Asa ca am trecut pe un debit un pic mai mare dar tot cu stropi. Si am clatit tot. Apoi am asteptat uscarea. Si arata foarte bine.

            ATENTIE! Motorul trebuie sa fie rece. Daca e cald, e indicat sa folositi apa calda/calduta. Si nici nu cred ca e bine sa il porniti imediat ce l-ati spalat.
            Unless I'm very much mistaken...

            Comment


            • #7
              Referitor la faza asta am vazut si eu ceva tare zilele trecute..
              Eram eu pe la o spaltorie jegoasa,rapanoasa,imputita...care nu spala bine..in fine....(am aflat toatea astea cand am vazut masina)
              Sa trec la subiect:In fata mea...un tampit cu un pejo...nu stiu de care diesel....traca traca traca traca....intra omu..direct spalare motor..
              Stau eu ma uit...parca simteam ceva...ala care spala...dadea ziceai ca da in Jennifer Lopez dupa 10 ani de abstinenta(intelegeti voi)...bun...termina omu acolo....cand ce sa vezi?!?!?!Nu mai pornea pejouuuu...si dadea "soferu" in cauza la automat de inebunea...in final..ce zice ala care a spalat`o...aaaa s`a mai intamplat azi de 2-3 ori..scoate`o in soare,stai vr`o ora si poti sa pleci....si da`i si impinge...si cred ca a stat ala ca prostu pe langa masina vr`o ora..nu stiu daca s`a rezolvat problema...
              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
              Si o panarama de scuter

              Comment


              • #8
                Originally posted by florineasca View Post
                Nu sunt adeptatul spalarii motorului cu jet de apa. Apa automat mai inseamna si rugina. E drept ca apare in timp. Spalarea motorului cu apa implica automat ca aceasta apa sa intre prin toate ungherele in care in mod normal nu ar fi ajuns niciodata. Prin lonjeroane, praguri, chiar daca la prima vedere nu ar parea sa se intample acest lucru. Plus riscul ca poate afecta partea electrica sau electronica a masinii. Evident ca nu toti cei care spala stiu pe unde sunt calculatoarele, delcoul, module de aprindere etc.
                Eu unul folosesc pt stergerea motorului o carpa inmuiata in motorina. Daca e cazul mai revin apoi cu inca una uscata. Cei care nu ati incercat va recomand acest lucru. Daca pelicula de motorina e stearsa bine veti remarca ca nici praful nu se depune prea repede. Intr-o vreme aplicam aceasta metoda si pt exterior, dupa ce masina era spalata bine in prealabil. Lasa un luciu deosebit motorina. Pt motoarele foarte murdare se poate folosi o pensula cu care se curata murdaria, tot cu motorina, apoi se sterge bine cu carpe uscate. De evitat, bineinteles partile" sensibile" sa spunem. Acelea doar sterse.

                PS. Pt Asfalttango sper ca nu e o suparare faptul ca am pomenit de o metoda alternativa si chiar mai economicoasa dupa parerea mea, alta decat cea practicata de el dar mult mai profesionala bineinteles. Cred ca si el isi aduce poate aminte, cand spalatoriile incepeau sa apara si la noi, iar baietii mai intai balaceau motorul cu o pensula si cu motorina si abia apoi bagau jet de apa pe motor. O fi ea depasita sau invechita dar pt mine unul da randament. Si apoi e vorba si de satisfactia ca masina e facuta "bec" de propriile manute.
                Nu este absolut nici o problema...
                Se poate folosi si motorina....Sunt si solutiile bicomponente(din industria navala)...Se poate folosi si biospuma...Fiecare ce prefera si ce crede ca ii face mai bine.

                Comment


                • #9
                  well , salutare la toata lumea

                  am cautat un pic pe net si am gasit acest forum , am decis sa ma inscriu ... navingand am observat topicul cu "spalarea de motoare"

                  sfat - oricat de "diesel" sunt motoarele NU faceti greseala sa puneti apa pe ele ( chiar daca aia pe la spalatorii va spun ca acopera cu pungi nush ce si nush cum ) , sunt pline de electronica si nu faceti altceva decat ca intr-un timp "z" sa bagati mana in buzunar .... nu e vb de rugina , ca citeam mai sus ca intra apa si rugineste , gresit nu apa porduce rugina ci AERUL este factorul principal. si apoi curat sau murdar el tot la fel va funtiona

                  cheers

                  Comment


                  • #10
                    Eu unu mil spal odata la o luna.Si pana acuma nu am patit nimic.Si le spal la 4 masini diesel: 3 mercedesuri si un opel.E adevarat ce am spus si mai sus, le spal eu cu tata acasa pt ca nu am incredere in altii!

                    Comment


                    • #11
                      Este bine de stiut ca motoarele se pot spala..... cu solutii care nu au APA in componenta,....cu vapori de motorina,....cu jet de abur,.....cu jet de aer....sau pur si simplu frecind manual cu cirpa sau pensula(satisfactia propietarilor grijulii).

                      Recomand ca macar 1 data pe luna sa se dea macar praful jos cu cirpa ,pentru ca astfel si un nepriceput poate observa daca este posibil sa se intimple ceva neplacut(pierderi,cabluri roase ,etc)

                      Comment


                      • #12
                        Buuun. Am intels. Si daca ma duc sa zicem la reprezentata. Am vazut ca au si spalatorie. As putea oare sa presupun ca cei de acolo stiu exact ce au de facut?Stiu ei oare ce solutii sa foloseasca astfel incat sa nu stau ca blegu pe langa masina vreo ora sa se usuce motorul ca nu vrea sa porneasca sau sa nu-mi fac griji ca a ramas descoperita vreo cutie cu nu stiu ce componente electrice/electronice care ar putea afecta motorul?
                        W203 - 2002 - 116cp

                        Comment


                        • #13
                          nu cred ca cei de la reprezentanta iti pot spala masina fara sa o ai la ei in service...cel putin asa stiu eu.

                          Comment


                          • #14
                            Ti-l spala cu un spray pe care dai 30-50 ron+manopera 20-30 ron si mai bine il stergi tu cu cirpa...(spalarea ar trebui sa o faca la revizie)

                            Comment


                            • #15
                              Cand am schimbat cureaua de alternator+div., mecanicul mi-a spus ca apa si substantele de curatare pot produce o imbatranire prematura a acesteia. Deci nu exagerati cu spalarea motorului doar de dragul de a-l avea curat. Merge si cu o carpa de praf.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF