Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inlocuire kit pana cu roata de rezerva

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire kit pana cu roata de rezerva

    Hello

    Detin un W203 C220 din 2004 care era prevazut cu kit de reparatie pana, insa proprietarul nu mai avea kitul. De cand am masina,ma plimb cu o roata de 16" in portbagaj pentru ca nu incape in lacasul prevazut pentru kitul de reparatie.

    Intrebarea mea e, daca se poate schimba lacasul respectiv,prin taiere/sudare a altuia mai mare, pentru ca nu vad ca pe o solutie de lunga durata sa ma plimb cu roata in portbagaj.

    In lacasul respectiv nu imi incape nici macar o roata de 15" iar de 14" nu are sens sa imi pun.

    Ps:Circul relativ mult si anul trecut am facut 7 pene dintre care 4 destul de serioase incat sa nu ma poata ajuta un kit reparatie.

    Mersi

  • #2
    De ce nu cumperi o roata mica(gasesti la dezmembrari)?
    Pune o poza cu ce ai tu in portbagaj ca sa ne facem o idee.
    Exclus sa te apuci sa tai din masina ca sa faci loc la o rezerva.
    Mai exista posibilitatea sa iti cumperi anvelope runflat(stiu-costa mult).
    Ai mercedes totusi

    Comment


    • #3
      Si eu cred ca o mini-roata este solutia, asa cum au din fabrica modelele fara kit.
      Poti gasi si kit de reparatie daca vrei, insa e cam aiurea daca ti se taie cauciucul (am patit asta pe podul de la Giurgiu si a fost nasol tare).
      W203 - 2004

      Comment


      • #4
        Am incercat cu o roata de 15 si nu incape.Mini-rotile sunt inguste, insa ca si diametru sunt tot asa de mari.La ford am una de 16",tot asa ingusta si nici vorba sa incape.M-a ajutat un coleg de pe forum si mi-a zis ca mea e prevazuta cu kit de pana,insa nici pe acela nu il am.

        Nu stiu cum ar merge cu o roata de 14" cand toate celelalte sunt de 16"

        Run flaturile nu sunt o optiune pentru mine.Am condus un bmw cu asa ceva si e foarte nasol pe drumurile noastre gaurite.Iti sare volanul din mana cand dai intr-o gaura, ele fiind foarte dure.

        Comment


        • #5
          Pune o poza cu ce ai in portbagaj sa vedem cu ce este diferit fata de ale noastre.

          Comment


          • #6
            Am gasit in carte. Practic ai acelasi loc pentru roata mica.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Am cauciucuri 205/55R16 si am pus o roata care mi-a intrat perfect in locasul in discutie pe un MB 220 CDI

              Comment


              • #8
                Salut
                Am rezolvat cu ceva timp in urma, am uitat sa postez.Fiind gandit pentru kit de reparatie avea ceva plastic mai mare nituit de tapiteria masinii, in gaura ptr roata.A trebui sa scot afara tapiteria din portbagaj si am taiat niturile de ce tineau plasticul respectiv.Acum am pus o roata acolo si incape numai bine. Ce ma enerveaza acum e ca a trebui sa bag cric,cheie roti intr-o patura,peste roata, sa nu imi zdrangane prin portbagaj.O sa caut plasticul original care le tine pe toate frumos in roata.
                Mersi
                Seba

                Comment


                • #9
                  Originally posted by grizzlee View Post
                  Salut
                  Am rezolvat cu ceva timp in urma, am uitat sa postez.Fiind gandit pentru kit de reparatie avea ceva plastic mai mare nituit de tapiteria masinii, in gaura ptr roata.A trebui sa scot afara tapiteria din portbagaj si am taiat niturile de ce tineau plasticul respectiv.Acum am pus o roata acolo si incape numai bine. Ce ma enerveaza acum e ca a trebui sa bag cric,cheie roti intr-o patura,peste roata, sa nu imi zdrangane prin portbagaj.O sa caut plasticul original care le tine pe toate frumos in roata.
                  Mersi
                  Seba
                  Poate imi comunici si mie daca gasesti plasticul respectiv.

                  Cu stima
                  Valente

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca poate fi comandat la reprezentanta la fel ca oricare alta piesa.

                    Oricum e o mare aiureala treaba asta cu roata de rezerva mai mica. Daca esti la drum si ai portbagajul plin, ce faci in caz de pana, unde pui roata de pe masina, ca evident nu incape in locul celei inguste?
                    Last edited by paul_p; 09-08-2013, 19:06 PM.

                    Comment


                    • #11
                      @paul -doar esti roman, gasesti tu vreo solutie, eventual o legi pe plafon ))
                      Acum fara glume, s-a inventat Runflat si masina mea a venit din fabrica cu asa ceva

                      Comment


                      • #12
                        Runflat-ul este si nu este o solutie.
                        In primul rand anvelopa nu este confortabila, fiind foarte rigida.

                        Plus ca daca faci pana e cam trist. De mers mergi tu 50-80km pe pana. Dar dupa aceea ai nevoie de o noua anvelopa. Care nu e nici ieftina si nici nu o gasesti de cumparat la orice vulcanizare.
                        In principiu, daca ai facut pana in weekend si ai nevoie de o anvelopa runflat, nu ai nici o sansa sa gasesti una de cumparat pana luni.
                        La o anvelopa clasica, daca nu e taiata, opresti la prima vulcanizare si o rezolvi.

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai facut pana si nu s-a taiat cauciucul ai chit de reparatie care face ce fac si cei de la vulcanizare.
                          Asta ca ai sau nu runflat

                          Comment


                          • #14
                            Daca e sa ma intrebati pe mine, runflat nu sunt cele mai bune ptr drumurile noastre.Sunt foarte rigide si se comporta mult mai prost decat un cauciuc normal la gauri/denivelari etc.
                            Roata mea de rezerva e normala pe 16" si e cea de iarna.
                            Paul, trebuie doar scos plasticul acela care iti ia din spatiu si iti incape roata normala, nu ingusta.

                            Comment


                            • #15
                              inlocuire kit pana cu rezerva

                              Originally posted by grizzlee View Post
                              Salut
                              Am rezolvat cu ceva timp in urma, am uitat sa postez.Fiind gandit pentru kit de reparatie avea ceva plastic mai mare nituit de tapiteria masinii, in gaura ptr roata.A trebui sa scot afara tapiteria din portbagaj si am taiat niturile de ce tineau plasticul respectiv.Acum am pus o roata acolo si incape numai bine. Ce ma enerveaza acum e ca a trebui sa bag cric,cheie roti intr-o patura,peste roata, sa nu imi zdrangane prin portbagaj.O sa caut plasticul original care le tine pe toate frumos in roata.
                              Mersi
                              Seba
                              Va salut. Sa inteleg ca daca scot toate carcasele acelea de plastic din portbgaja, inclusiv gaoacea aceea mochetata de sub podea la un MB E class w211 facelift care a avut doar kit de pana prevazut, va avea loc acolo o roata normala de rezerva?

                              Desteptii de la Autoklass din Bucuresti mi-au zis ieri ca se pot inlocui chstiile de sub podea cu altele care sa permita amplasarea rezervei sub acel pod, dar nu va intra o rezerva normala ci una slim, din aceea ingusta. si mai costa si vreo 2000 ron toata povestea... .

                              Rezerva mica eu nu am. Este si destul de scumpa vad, asa ca nu prea stiu cum sa scap de rezerva normala pe care o tin in portbagaj de cand am luat masina.

                              Am citit mai sus ca au fost totusi si cazuri cand a intrat acolo o rezerva normala, daca scoti tot pana la tabla de pe fundul portbgajului (eu am si bateria masinii amplasata acolo, in portbagaj, dar mai in spate).

                              Cum este pana la urma?

                              Multumiri anticipate
                              Last edited by Florin_WES; 08-07-2017, 21:27 PM. Reason: Respectă regulile generale de postare!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF