Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E.S.P sau E.T.S?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E.S.P sau E.T.S?

    Salutare detin un c180 w202 din 1995 intrebarea mea este daca masina este dotata cu E.S.P?cand ii pun contactu' imi pare in bord in kilometraj un semnu' exclamari intr-un triungi portacoliu.Acela mi se mai aprindea cand imi mai derapa masina.am citit pe un forum ca acel semn ar fi E.T.S

  • #2
    Originally posted by laurentiuw202 View Post
    Salutare detin un c180 w202 din 1995 intrebarea mea este daca masina este dotata cu E.S.P?cand ii pun contactu' imi pare in bord in kilometraj un semnu' exclamari intr-un triungi portacoliu.Acela mi se mai aprindea cand imi mai derapa masina.am citit pe un forum ca acel semn ar fi E.T.S
    http://www.qclt.com/train/w202/w202/...ol/etstech.htm
    Daca este din 1995 100% nu ai ESP.
    Posibil sa ai ASR. Ai buton de dezactivat , langa cel de avarii ?
    Adica asta http://www.4tuning.ro/images/Mercede...C-200-1998.jpg ?
    (nu stiu cum arata inainte de facelift)
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      Salut,nu,nu am

      Comment


      • #4
        Salutare, din pacate daca nu ai buton pentru actuivare sau dezactivare ASR, atunci nu este acest sistem pe masina ta.
        In 95 inca nu s-a montat pe W202 acest sistem.
        Din 97 deja au ASR.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Ca sa fi sigur daca ai vreun sistem de asistenta(tractiune sau stabilitate) cu masina stationata virezi un pic rotile si pleci cu masina in tromba(sa scartie rotile). Daca triunghiul galben palpaie in bord atunci ai ets(la w203-esp, nu stiu care este diferenta).
          Oricum acum este umed pe jos, ar trebui sa intre imediat controlul(daca ai).

          Comment


          • #6
            Salut dialiv cand plec mai puternic de pe loc imi palpaie triunghiu'

            Comment


            • #7
              Eu zic ca ai un sistem de control. Pune Vin si poate te ajuta vreun coleg sa-ti spuna ce ai montat pe masina. Daca nu, incearca la sectiunea Decodare Vin.

              Comment


              • #8
                oke multumesc

                Comment


                • #9
                  Masina este un MB 220 CDI, cu cutie de viteze automata,anul de fabricatie dec.2001.
                  Stiu care este rolul ESP si ASR. M-am mai documentat, dar parerile sunt impartite : unii spun ca cele dotate cu ESP au si ASR.Altii spun ca nu este obligatoriu acest lucru ,si ma incadrez in aceasta categorie.Oricum ma descurc chiar si in aceasta situatie pe timp de iarna,dar avad si un alt tip de autoturism ma adaptez dupa conditiile de carosabil.Totusi la MB, ma astepatam poate la mai mult.
                  Va multumesc la toti cei care ma bagati in seama...

                  Comment


                  • #10
                    In general, prescurtarile sunt chestie de traducere si limba de baza.
                    La a mea bunicuta din '94, traita doar in Germania, apare pe TOATE chestiile de diagnoza recunoscuta, BAS si nu ABS.
                    Doar cineva care stie germana de la mama ei de acasa si tehnica specifica MB ne poate lumina! Altfel, bajbaim, de nu se mai intelege neam cu fimeie!

                    Comment


                    • #11
                      BAS
                      Prescurtare a celor de la Mercedes pentru asistarea franei. Acestarecunoaste intentia soferului de a pune o frana totala dupa viteza si puterea miscarii pedalei de frana si activeaza automat intreaga putere de franare, pentru a se obtine un spatiu de franare cat maiscurt.

                      ABS
                      Antilock Braking System - Evitarea blocarii la franare acest sistemelimina blocarea rotilor la franare si pierderea controlului volanului pe suprafete alunecoase. Sensorii de viteza monitorizeaza fiecarearoata in parte si reduc presiunea de franare pe fiecare roata care seinvarte mult mai incet decat celelalte. Sistemele ABS pot avea 2, 3sau 4 canale. Sistemele cu 2 canale au cate un canal pentru fiecareset de roti, cum ar fi roata din fata si cea din spate, de pe parteastanga a masinii. O eventuala blocare a rotilor face ca presiunea defranare sa se reduca la ambele roti ale fiecarui canal. Sistemul ABScu 3 canale foloseste un canal pentru cele 2 roti din spate, iar rotiledin fata sunt monitorizate fiecare de cate un canal. Cele mai performante sisteme ABS folosesc 4 canale, cate unul pentrufiecare roata, pentru un control maxim al volanului si pentru ofranare adecvata.

                      ASR
                      Reglarea patinarii tractiunii. Impiedica rotirea rotilor de tractiune sisporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: orie micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza franarotii ce tinde sa se rasuceasca. ASR foloseste senzorii pentru turatiarotii ai ABS, pentru determinarea rotii care se rasuceste. Multi producatori numesc reglarea patinarii tractiunii in limba engleza:Traction Control: ETC, TC ori TCS.

                      ESP
                      Electronic Stability System - Program electronic de stabilitate.Sistemul incearca sa mentina pe traiectorie o masina carederapeaza, prin franarea directionata a fiecarei roti. ESP este un sistem de siguranta care permite controlul si stabilitatea unei masiniin timpul unor manevrari critice si corecteaza posibilele supravirariisi subvirarii. ESP foloseste senzori pentru a delimita ruta pe caresoferul o doreste si actuala ruta pe care autovehiculul o parcurge.Care roti vor fi franate? In conditiile de subvirare, cand curba esteluata prea larg (imaginea din stanga), rotile din fata se rasucesc spreexterior.Atunci, ESP aplica frana pe roata din spate stanga. Candspatele masinii derapeaza, in conditiile de supravirare, ESP-ulfraneaza cu roata din fata dreapta. Datele EACS arata ca inaproximativ 18% din accidentele usoare si 34% din accidentelefatale; ESP ar avea o influenta certa (fie reduce probabilitatea unuiaccident sau evitand accidentul cu totul).Unde cauzele accidentuluiau fost identificate ca " pierderea controlului autovehiculului", ESPar avea cu siguranta un beneficiu in 42% din cazurile accidentelor rezultate cu daune si in 67% din accidentele fatale. ESP a devenitcunoscut prin asa-numitul "test al elanului" si este incorporat azimultor masini ca o masura de siguranta.

                      ETS
                      Electric Train System - este o reglare a patinarii tractiunii.

                      ETC
                      Abreviere preluata din limba engleza pentru Electronic TractionControl (Control Electronic al Tractiunii), sistem care functioneazanumai impreuna ABS-ul si este dezactivat automat atunci candvehiculul se deplaseaza cu viteze mai mari de 50 Km/h, viteza lacare se presupune ca o invartire neintentionata a rotii este putin probabil sa apara. Ca si ABS-ul, sistemul ETC este eficace, inspecial, pentru a mentine controlul autovehiculului atunci cand o parte a acestuia se depalseaza pe o suprafata mai alunecoasa decat pe partea cealalta. Se utilizeaza, in acest scop, senzorii ABS pentrua determina viteza unghiulara a rotii si se franeaza roata care patineaza (are turatie mai mare), prin intermediul arborelui planetar, diferentialul aplicand cuplul motor doar rotii stationaresau cu viteza unghiulara mai mica.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF