Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibratie motor C220 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie motor C220 cdi

    Masina este un S203 din 2003, motor 220cdi, 143cp, cutie hidramata.

    Cand o pornesc dimineata, motorul vibreaza destul de tare, cand se incalzeste vibratia se diminueaza. Cand spun vibratie, ma refer la faptul ca se simte si in volan si in scaune, cand e rece mai accentuat.

    Motorul se aude extrem de bine si rece si cald, probleme nu sunt la tampoane, nici la cutie nici la motor. Cutia merge exceptional, schimba fara sa dea socuri sau alte dude.

    Este normal ca acest motor sa vibreze mai tare? Exista ceva care poate genera o astfel de vibratie deranjanta? La ce as putea sa ma uit?

    Mecanicii (2 la numar) s-au uitat si au spus ca nu e nimic in neregula, doar ca masina este mai zgomotoasa decat sunt cele de la Bmw, Audi, etc.
    Mb C220 CDI S203

  • #2
    Am descoperit ca pana la urma cureaua de accesorii are o usoara oscilatie laterala datorita rolei intinzatoare si a fuliei de la alternator...acestea pot crea vibratiile de care povesteam, drept urmare le voi schimba si revin cu impresii.
    Mb C220 CDI S203

    Comment


    • #3
      Eu nu cred ca vibreaza asa rau doar de la curea si role.
      Cand e rece motorul este normal sa fie mai galagios pana se incalzeste.

      Comment


      • #4
        Pai ce alte motive ai putea sa mai vezi?
        Mb C220 CDI S203

        Comment


        • #5
          Pai schimb-o si ne spui si noua pe urma. Si a mea se comporta la fel, doar ca poti fi subiectiv in ceea ce priveste puterea vibratiilor

          Comment


          • #6
            Nu sunt subiectiv. Cand pornesc masina, cu meniul secret activat ca sa vad voltajul, porneste, nu se simte nici o vibratie iar voltajul sta in 11V. Dupa ce incepe sa se invarta alternatorul, si baga constant 14,5v, masina incepe sa vibreze, deci clar vibratia este din alternator. O sa fac si testul scotand cureaua de accesorii sa vad daca se mai manifesta.
            Mb C220 CDI S203

            Comment


            • #7
              Nu stiu daca e bine sa pornesti motorul fara curea.
              Nu inteleg la ce te referi cand zici' dupa ce incepe sa se invarta alternatorul'
              El porneste actionat de curea in acelasi timp cu pornirea motorului.
              Voltajul trebuie sa arate asa- pui contactul, meniu secret, 12,5-12,7 dai la automat scade la 10-11V, a pornit motorul sare instant la 13-14,5(semn ca baga alternatorul curent).
              Deci nu vad logica(sau nu te.ai exprimat bine) - '' clar vibratia este din alternator''.
              Daca ar porni alternatorul mai tarziu decat porneste motorul ai putea sesiza diferenta de vibratie( cum ai spus tu ca dai jos cureaua). Dar cureaua in sine invarte mai multe role si nu doar alternatorul. Vibratia accentuata poate sa vina si din rola intinzatoare sau celelate role.
              Normal cand schimbi cureaua este recomandabil sa schimbi si rolele si pompa de apa.
              Sunt curios si eu cum se rezolva.

              Comment


              • #8
                Pai exact asa cum ai spus tu se intampla. Am 12,5V, dau la cheie, scade in 10-11 si apoi se duce in 14,5, dar...nu instant, cu o intarziere de 3-4 secunde. Cand voltajul sare in 14,5 atunci masina incepe sa vibreze, deci probabil atunci incepe si alternatorul sa functioneze, sau, cum ai spus si tu o rola intinzatoare lucreaza prost.
                Mb C220 CDI S203

                Comment


                • #9
                  Dai jos cureaua, o schimbi, un mecanic cu urechea buna verifica rolele la mana( recomandabil este sa le schimbi pe toate odata).
                  Dai jos alternatorul(oricum trebuie sa.l cureti din cand in cand, eventual schimbi si carbunii). Vezi daca are joc in ax sau bucsi, rulment( nu am desfacut pana acum). Ungi cu vaselina buna(am auzit ca aia de la metabond este super).
                  Vezi pe urma daca mai vibreaza.
                  Schimbul de ulei l.ai facut? E mai rece acum si dimineata la pornire motorul lucreaza mai greu daca vascozitatea nu este cea recomandata.
                  Ce ulei si ce motorina bagi?

                  Comment


                  • #10
                    Azi am dat jos cureaua de accesorii si am constatat ca fulia alternatorului este un pic gripata, mai mult de atat are si joc. Restul rolelor sunt bune, cureaua nu are uzura mare.

                    Am pornit motorul fara curea, liniste totala si nicio vibratie, zero. Deci voi schimba fulia de la alternator, rola intinzatoare, rola ghidaj si cureaua.
                    Mb C220 CDI S203

                    Comment


                    • #11
                      Ma bucur ca s.a rezolvat. Cureaua(daca e veche) chiar daca nu se vede crapata, trebuie sa o schimbi.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF