Am rasfoit un pic arhiva in cautarea unui topic dedicat acestui subiect dar nu am gasit referinte exacte decat in topicul colegului marele_alb http://www.clubmercedes.ro/showpost....2&postcount=58
Acolo se zice ca ar merge norma MB 236.3 sau ATF D II.
Pana aici totul e OK, si eu foloseam la W126 tot ATF. Dar... acum, ca am vrut sa completez nivelul (e la minim si scartaie la virare completa precum si cand e motorul rece) am observat ca lichidul din vasul pompei servo are culoare galbena (cam ca uleiul alimentar, aproximativ ca in poza atasata) iar ATF-ul e rosu.
La W126 am avut mereu si lichidul din servo si ATF-ul de culoarea rosie (asa am luat masinile).
Ma gandesc ca nu e o idee buna sa bag ATF (rosu) peste cea ce este acum in sistemul servodirectiei. Oare lichidul de servo MB 236.3 e de culoare galbena? Ar trebui sa iau din acela?
Eventual, ceva din lista de mai sus?
Acolo se zice ca ar merge norma MB 236.3 sau ATF D II.
Pana aici totul e OK, si eu foloseam la W126 tot ATF. Dar... acum, ca am vrut sa completez nivelul (e la minim si scartaie la virare completa precum si cand e motorul rece) am observat ca lichidul din vasul pompei servo are culoare galbena (cam ca uleiul alimentar, aproximativ ca in poza atasata) iar ATF-ul e rosu.
La W126 am avut mereu si lichidul din servo si ATF-ul de culoarea rosie (asa am luat masinile).
Ma gandesc ca nu e o idee buna sa bag ATF (rosu) peste cea ce este acum in sistemul servodirectiei. Oare lichidul de servo MB 236.3 e de culoare galbena? Ar trebui sa iau din acela?
Eventual, ceva din lista de mai sus?
Comment