Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incarcator solar acumulator auto 12v

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incarcator solar acumulator auto 12v

    Azi am cumparat un incarcator solar. Este model Vellman sol6n. Are si prezentare pe youtube.
    Este produs de o firma din Belgia.
    La prima masuratoare pe timp innourat a scos 20v cu 50mA.
    Ei spun ca ar trebui maxim 350mA si 5wati sa scoata in conditii optime. La chitul respectiv se poate achizitiona suplimentar si o sursa stabilizatoare.
    Pachetul a costat 199ron+ taxe curierat.
    Am ales solutia asta pentru ca am cativa consumatori care imi mananca din baterie
    Si cateva poze.

  • #2
    Si poze...........

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Asta seara cand ajung acasa. Nu imi merge sa le urc din telefon

      Comment


      • #4
        Poze

        Sunt facute cu telefonul dar se intelege
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Poze2

          Inca o data puse ca nu merge.
          Attached Files
          Last edited by dialiv; 10-11-2012, 17:58 PM.

          Comment


          • #6
            Scuze pentru intrebare.
            Sunteti si pasionat si pasional.
            Ati obtinut contra a 200+ niste roni 1 watt pe lumina si timp noros.
            Acumulatorul are 12(+/-) x 600A = 7200w.
            Merita?

            Comment


            • #7
              Mie mi s-a parut geniala treaba cu sursa stabilizatoare suplimentara, sa nu cumva sa dea mai mult curent pe baterie... Abia iti incarci telefonul pe amperajul asta. Sunt curios la ce serveste de fapt...

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Cum sa incarci un acumulator de telefon de 1,1 A cu 0,035A? Minim necesar 10% = 110mA. Cam trei zile fara folosire.
                Last edited by epurare_coco; 10-12-2012, 14:52 PM.

                Comment


                • #9
                  Sal.Un acumulator de telefon nu se descarca complet daca este folosit doar pt 'telefon'(daca se utilizeaza in alte aplicatii se poate ajunge si la deteriorare ireversibila).Un telefon poate utiliza doar 2/3 din capacitatea acumulatorului, deoarece au un prag de lucru si se opresc pt a nu deteriora acumulatorul.De aceea timpul de incarcare este surprinzator de mic(aproape jumatate) fata de cat ar trebuii daca am calcula capacitatea acumulatorului fata de puterea debitata de catre redresorul telefonului in cauza.Telefoane diferite, modele diferite, timpi diferiti etc.
                  Unui telefon cu acumulator de 3.7V intre 1100mA(1,1A) si 1500mA(1,5A) i se va aloca un redresor/incarcator de 5V intre 350mA(0,35A) si 700/900mA(0,7...0,9 A).
                  La acest dispozitiv de incarcare solar, timpul necesar pt incarcarea completa a unui telefon (telefonul sa fie inchis) variaza intre 2 si chiar 4 ore.Daca incarcati telefonul acesta fiind pornit se mai adauga cam o ora.

                  Consideram ca acest dispozitiv poate sa acopere consumul dar din cauza amperajului ridicat al acumulatorului masinii, dispozitivul va incepe incarcarea propriuzisa abia cand se va atinge pragul de 10-11V (pe acumulatorul masinii )
                  Am avut si eu o tentativa de folosire a unui panou solar c.c. in unele aplicatii si a decazut in favoarea celor a.c. cu acumulatoare tampon(sunt panourile solare folosite pt uz casnic).

                  Comment


                  • #10
                    Acum trei zile n.a mai pornit dimineata. I.am dat curent.
                    De cand am pus incarcatorul nu am mai avut probleme.
                    Oricum acumulatorul este pe duca deci nu.mi fac griji ca.l fortez.
                    Nu stiu ce calcule a incercat Epurare sa faca, eu stiu ca masina oprita consuma undeva la pana in 50mA. Ma gandeam ca daca ii dau un plus de 50-350mA nu o sa se mai descarce si implicit sa o pot porni.
                    Va tin la curent cat o sa reziste bateria mea reanimata.

                    Comment


                    • #11
                      Pai calculul meu era mai simplu. Nu ai spus ca actualul acumulator este pe duca.
                      Cam la 500ron - 10% daca le dai pe cel vechi, 95AH, 830A la debitare, pretul pe dihanie era cam 40%. Si a fost totusi destul de cald in ultima vreme. Cand va fi sub 0 grd nu cred ca mai foloseste la ceva.

                      Comment


                      • #12
                        O sa vedem. Dezbatem maine mai pe larg. O seara buna.

                        Comment


                        • #13
                          Ideea mi.a venit la o spalatorie unde am vazut un Audi A6 care avea trapa cu panou solar.
                          L.am intrebat la ce foloseste si mi.a spus ca incarca bateria si vara cand este soare puternic comanda un ventilator mic care scoate aerul cald din masina oprita si inchisa.
                          M.am documentat un pic pe net si am vazut ca cei de la Webasto fac trape solare. Problema este ca cer multi bani. Pe Ebay am gasit la 200 $ trapa de A6 dar n.as vrea sa tai din masina. Am ales o solutie romaneasca.
                          Ideea era nu neaparat sa incarce bateria ci macar sa o mentina incarcata.

                          Comment


                          • #14
                            Pentru varianta cu ventilatorul de vara, mi se pare o idee excelenta. Poate, la soare, mai merge si cu un mic incalzitor pentru zile friguroase. Desi problema este pentru noapte si zile cu furtuna.
                            Acuma, cand la noi vine frigul, optez pentru pregatirea / schimbarea acumulatorului.

                            Comment


                            • #15
                              Ca idee la ora 8 pe ploaie si aproape bezna el incarca. Intradevar noaptea nu incarca
                              De incalzit nu cred, nu poti sa incalzesti ceva cu 5wati.
                              Acumulatorul este in garantie, cand o sa ma lase de tot o sa il schimb(mai are 7 luni garantie).
                              Acum astept sa vad cat o sa mai reziste.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF