Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL pe C200k ...Da sau nu ..... ce credeti?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL pe C200k ...Da sau nu ..... ce credeti?

    De Curand Mi-a Bagat In Cap Un Amic Ca Se Poate Pune Pe Un Mb C200k Din 2001 .
    Acum Vin Si Va Intreb Pe Voi Ce Parere Aveti?
    Este Ok? Afecteaza Motorul In Timp, Si Daca Da Cam In Cati Km? Etc.....

    Spuneti-mi Parerea Voastra Sincera....

  • #2

    在线观看免费无码专区,中文字幕专区高清在线观看,中文字幕无码色综合,性XX色XX综合久久久XX,伊人久久精品青青草原,国产乱码精品秘一区二区,免费无码一区二区,亚洲无码偷拍福利



    Se poate instala GPL pe 2L Kompressor, iti trebuie instalatie secventiala pentru motoare cu turbo (sunt care merg si pe aspirate si pe turbo) si scapi ieftin, fiindca ai doar 4 cilindri. Si am convingerea ca o instalatie GPL secventiala, montata corect (!), merge fara probleme,fara ajustari periodice cu surubelnita.... si ce daca ai Mercedes 200K si vrei sa platesti de 2 ori mai putin pe combustibil...sau sa mergi de 2 ori mai mult pe aceeasi bani.... la 4 lei iei benzina normala de 95, gplul are cifra octanica 110 (parca )...
    Last edited by Semtexx; 05-23-2008, 19:09 PM.
    MB 380SE 2.6

    Comment


    • #3
      Pe C200 nu stiu sigur daca se poate monta dar am vazut GPL montat pe Q7, pe BMW seria 7, pe un Grand Cheroke din 2005 si inca cateva care nu-mi vin acum in minte. Acestea fiind masini generatie noua, toate dupa 2004. Pe cel cu Cheroke chiar l-am intrebat si a zis ca l-a costat 4400 de lei instalatia secventiala si ca nu se simte diferenta intre GPL si benzina. De aici presupun ca merge si pe Mercedes C200

      Comment


      • #4
        Turbo e una, kompressor e altceva...se pare ca iti place sa te pacalesti singur cu explicatii care nu au legatura cu motorul in cauza, dar ...repet, nimic nu este imposibil...totul poate fi facut (mai ales in Romania)

        toate cele bune,

        Stelian

        PS: tare sunt curios sa vad cum schimba treptele o automata de MB cu motor 2000k trecuta pe gaz
        Last edited by Semtexx; 05-23-2008, 19:14 PM.

        Comment


        • #5
          Normal ca turbo e una si kompressorul e altceva, nici nu prea seamana , dar au ceva in comun: fac acelasi lucru , supraalimenteaza motorul cu aer, in principiu difera actionarea: turbo-ul e pus in miscare de gazele de evacuare, iar kompressorul de arborele motor(prin curea sau pinioane). Fiecare din cele doua variante de supraalimentare au avantaje si dezavantaje, pe un motor mic pe benzina, de 2litri, e mai potrivit kompressorul, pe dieseluri,de exemplu, n-are sens decat solutia, mai ieftina, a turbo-ului.
          Asta era defapt interesant de stiut referitor la titlul topicului: merge instalatie de gaz pe un motor supraalimentat? Merge sigur !!! ...si nu e conceptie romaneasca....
          Nici nu ti-ai da seama ca e pe gaz, mai ales ca e motor supralimentat.

          Instalatia de gpl pentru turbo e aceeasi si pentru kompressor.

          Concluzia pentru copaeg: - daca faci multi km cu masina, daca vrei motor otto (benzina) , daca nu te deranjeaza butelia in portbagaj sau lipsa rotii de rezerva, daca ai disponibil cca.2000-3000 Lei (depinde de instalatie), NU MAI STA PE GANDURI, PUNE-TI GPL PE MASINA, eu zic ca o sa ai o surpriza placuta !!! Sa fie instalatie secventiala care functioneaza pe motoare supraalimentate (turbo) si sa ai grija ca cei care fac montajul sa o faca cu simt de raspundere (vezi unde gasesti meseriasii !!). Nici sa nu te gandesti la o instalatie cu mixer!!! E mai ieftina, dar uit-o...
          Daca dispui financiar iti recomand LPI, desi nu stiu unde gasesti la noi !(?), eventual explicatii despre LPI (daca se cer) pe topicul alocat gpl-ului : http://www.clubmercedes.ro/gpl-auto-...ght=instalatii .
          Last edited by ic252; 05-23-2008, 21:52 PM.
          MB 380SE 2.6

          Comment


          • #6
            Bun... Topicul a suferit o interventzie chirurgicala. Domnilor, vreau sa vad pareri pertinente, documentate. Pentru balacareli exista messenger, telefon, skype, mail, etc

            Nu uitatzi, va rog, ideea de baza a forumului.

            Cu respect,

            Andrei

            Comment


            • #7
              Originally posted by dstelian View Post

              PS: tare sunt curios sa vad cum schimba treptele o automata de MB cu motor 2000k trecuta pe gaz
              Sant motoare de 2,6l , 2,8l , 3l de MB cu automata care schimba foarte bine.
              Nu vad ce incovenient gasesti tu!
              Last edited by doktor4carz; 05-24-2008, 21:17 PM.

              Comment


              • #8
                Am vazut MB-uri de ultima generatie care au montate instalatii GPL, eu zic ca merita am si eu o masina cu GPL, asa am achizitionat-o si nu am avut niciodata vreo problema nici cu instalatia nici cu comportamentul motorului, din contra functioneaza mult mai bine pe GPL, intentionez sa montez si pe W201 numai ca astept sa gasesc solutia optima.

                Comment


                • #9
                  Nu iti recomand sa folosesti GPL pentru simplul fapt ca arderea GPL-ului este o ARDERE USCATA (avand in vedere ca uzura se datoreza in special fortelor de frecare....) . De asemenea are o putere calorifica mai mica decat ce-a a benzinei si de aici consumul mai mare. Daca ai o DACIA din `97 iti recomand sa folosesti GPL dar pe un MB nu.
                  Toate cele bune

                  Comment


                  • #10
                    ...ardere uscata... exista si ardere umeda?(referitor la arderea din motoarele termice)... sau tu te referi la ungere? de parca benzina ar unge ceva. Da, motorina iti unge, sa zicem, elementele care o comprima(de ex.: pompa de injectie), dar, cand este pulverizata in cilindru si arde, ea nu mai unge nimic. De frecari se ocupa uleiul!!!
                    Sunt mai multe motive pentru care scade puterea si creste consumul:
                    1.puterea calorica mai mica (cum ai zis tu)
                    2.gatuirea traseului de aer la instalatiile cu mixer
                    3.cresterea volumului amestecului, umplerea cilindrului (in faza de admisie) este mai redusa.
                    Acestea sunt compensate prin:
                    1.puterea calorica mai mica este compensata (partial) prin arderea mai rapida a gazului si a cifrei octanice mari ( 100-110 la GPL) ceea ce permite un avans la aprindere mai mare decat la benzina
                    2.gatuirea traseului de aer este eliminata la instalatiile GPL secventiale
                    3.la injectiile de gaz LPI (liquid phase injection), GPL-ul trece in faza gazoasa in galeria de admisie asigurand o racire foarte buna a amestecului rezultand in final o umplere a cilindrilor chiar mai buna decat la alimentarea cu benzina. La astfel de sisteme de alimentare se pot obtine rezultate (putere,consum) mai bune decat la alimentarea cu benzina, LPI are in schimb alte dezavantaje.
                    Last edited by ic252; 07-06-2008, 12:40 PM.
                    MB 380SE 2.6

                    Comment


                    • #11
                      "Ardere Uscata" m-am referit la degradarea peliculei de ulei de pe oglinda camasii. Roteste imaginar mecanismul motor si vezi ce se poate intampla in lipsa partiala a uleiului in procesul de evacuare. (uleiul realizeaza ungerea si transferul de caldura) .
                      si o viteza mare de ardere din cate stiu eu determina micsorarea avansului la aprindere. ( Avansul la aprindere este echivalent cu timpul necesar transferului de caldura in masa amestecului a.i. arderea sa se realizeze in p.m.s. Daca am mari avansul e posibil sa introducem niste socuri in mecanismul motor << arderea s-ar produce inaintea p.m.s.>>).

                      P.S. Sa nu ne mai pierdem in poezii Mercedes Benz nu recomanda utilizarea biocombustibililor (biodiesel , biobenzina), sa nu mai vorbim de GPL. (Informatii suplimentare vedeti in banalul "Manual de utilizare" al autoturismului MB)
                      Last edited by florineasca; 07-07-2008, 17:16 PM.

                      Comment


                      • #12
                        scuze ca am lipsit ceva vreme .... jobul face ca eu sa nu fiu disponibil tot timpul.

                        multumesc tuturor pt informatii si sfaturi. cu siguranta voi monta gpl pe masina si o sa va tin la curent. deja voi contacta azi un specialist si voi avea o discutie cu el sa vedem ce se poate face.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF