Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E normal sa se tureze asha mult motorul? 4000rpm-6000rpm?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E normal sa se tureze asha mult motorul? 4000rpm-6000rpm?

    Salut,
    Am si eu o intrebare, am un c180 sport-coupe, 1999cmc, 129hp,benzina, cutie tiptronic:

    Cand apas ushor acceleratia "asta in orash la viteze mici" i-mi schimba vitezele la 2500rpm-3000rpm!

    Cand apas putin mai tare "mers normal" le schimba la 4000rpm

    Iar cand apas mai tare "la viteze mai mari, sau kick-down" i-mi schimba la 6000rpm.

    E normal sa se tureze asha mult motoru?
    Multumesc!

  • #2
    da...e normal.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      E normal sa ITI schimbe in modul descris...anormal ar fi sa nu o faca asa. Altfel ai face depasirile spunand rugaciuni de fiecare data...

      Comment


      • #4
        e normal...?

        Originally posted by Diesel View Post
        E normal sa ITI schimbe in modul descris...anormal ar fi sa nu o faca asa. Altfel ai face depasirile spunand rugaciuni de fiecare data...
        nu mai inteleg nimic...? cutia automata schimba vitezele cand vrea ea sau cand vrei tu...?Pot s-o controlez sau nu...?Daca nu ...? atunci nu vad de ce le laudati atata ...?? Eu cand vreau a fac depasiri schimb in viteza care ma asculta ...la automate vad ca trebuie sa astept sa se tureze...
        poate de data aceasta ma lamureste cineva ..?

        steen

        Comment


        • #5
          Steen, cutiile de viteza automate din ultimele generatii sunt robotizate fiind gestionate de un software corelat cu computerul ce gestioneaza functionarea motorului.

          Pedala de acceleratie fiind fara cablu, drive by wire, foloseste senzor care urmareste pozitia pedalei de acceleratie (in cursa ei) iar acea informatie e folosita de software-ul cutiei care va dicta cutiei cand si cum sa faca schimbarea de viteza. De exemplu la un kick down in treapta a 4, va retrograda in treapta a doua pt a da maxim de performanta in repriza (iar ne intoarcem la cuplu) si va schimba viteza spre capatul plajei de turatie pt a cadea din nou in plaja de turatii care permite mentinerea accelerarii samd. S-au scris mai multe in topicul de cutii automate.
          Sunt aproape inteligente, unele avand posibilitatea de a invata stilul de condus a soferului (din ce am inteles la modele f scumpe).

          Tot asa cutiile de viteza au programe de functionare Winter sau economic, Sport samd. Conform acestui program winter schimbul vitezei se va face lin in general in turatii mici care sa previna derapaje si sa asigure un consum mic.
          In modul sport accelerarea se va face pana in zona rosie si abia atunci se va schimba viteza pt maxim de performanta. Plus ca o cutie tiptronic o poti conduce si in mod manual in care sa schimbi tu vitezele (de la schimbator sau padele in spatele volanului).

          Sa nu ai impresia ca sunt un fan al cutiilor de viteza automate. Am condus cateva masini automate si am citit mult despre ele.

          Pentru ca mie imi plac motorizarile turbo-diesel, am impresia ca o cutie de viteza automata schimba cam prea subturat (in oras) pt conducerea care se recomanda acestor motoare (care sa protejeze turbina, injectoarele, valva EGR, evacuarea de depunerile de cenusa si calamina).
          In plus, o cutie automata ar creste oarecum consumul deci s-ar pierde din spiritul de economie al acestor motoare. Desi e clar ca la motoare turbo-diesel de dimensiuni mari, varianta cu cutie de viteza automata e de preferat ca si comfort pt ca gestioneaza mult mai placut lipsa de cuplu pana in 1500 rpm cat si cuplul debordant in zona de cuplu maxim.

          Daca as avea un benzinar, probabil as merge pe o cutie de viteza automata pt confortul ei si lipsa de griji suplimentare. Insa nu ma vad cumparand o masina noua cu cutie automata pentru ca aceasta optiune ridica pretul binisor cu 1700-2000 euro functie de marca.
          Insa pe un SH, o cutie automata incepe sa mi se para un plus, desi altadata nu vedeam la fel lucrurile.

          Comment


          • #6
            e normal..

            Originally posted by Diesel View Post
            Steen, cutiile de viteza automate din ultimele generatii sunt robotizate fiind gestionate de un software corelat cu computerul ce gestioneaza functionarea motorului.

            Pedala de acceleratie fiind fara cablu, drive by wire, foloseste senzor care urmareste pozitia pedalei de acceleratie (in cursa ei) iar acea informatie e folosita de software-ul cutiei care va dicta cutiei cand si cum sa faca schimbarea de viteza. De exemplu la un kick down in treapta a 4, va retrograda in treapta a doua pt a da maxim de performanta in repriza (iar ne intoarcem la cuplu) si va schimba viteza spre capatul plajei de turatie pt a cadea din nou in plaja de turatii care permite mentinerea accelerarii samd. S-au scris mai multe in topicul de cutii automate.
            Sunt aproape inteligente, unele avand posibilitatea de a invata stilul de condus a soferului (din ce am inteles la modele f scumpe).

            Tot asa cutiile de viteza au programe de functionare Winter sau economic, Sport samd. Conform acestui program winter schimbul vitezei se va face lin in general in turatii mici care sa previna derapaje si sa asigure un consum mic.
            In modul sport accelerarea se va face pana in zona rosie si abia atunci se va schimba viteza pt maxim de performanta. Plus ca o cutie tiptronic o poti conduce si in mod manual in care sa schimbi tu vitezele (de la schimbator sau padele in spatele volanului).

            Sa nu ai impresia ca sunt un fan al cutiilor de viteza automate. Am condus cateva masini automate si am citit mult despre ele.

            Pentru ca mie imi plac motorizarile turbo-diesel, am impresia ca o cutie de viteza automata schimba cam prea subturat (in oras) pt conducerea care se recomanda acestor motoare (care sa protejeze turbina, injectoarele, valva EGR, evacuarea de depunerile de cenusa si calamina).
            In plus, o cutie automata ar creste oarecum consumul deci s-ar pierde din spiritul de economie al acestor motoare. Desi e clar ca la motoare turbo-diesel de dimensiuni mari, varianta cu cutie de viteza automata e de preferat ca si comfort pt ca gestioneaza mult mai placut lipsa de cuplu pana in 1500 rpm cat si cuplul debordant in zona de cuplu maxim.

            Daca as avea un benzinar, probabil as merge pe o cutie de viteza automata pt confortul ei si lipsa de griji suplimentare. Insa nu ma vad cumparand o masina noua cu cutie automata pentru ca aceasta optiune ridica pretul binisor cu 1700-2000 euro functie de marca.
            Insa pe un SH, o cutie automata incepe sa mi se para un plus, desi altadata nu vedeam la fel lucrurile.
            cred ca incet incet incep sa vad la fel ca tine cateva calitati ale cv automate .Sa inteleg ca la depasiri periculoase ...atunci cand iti arde buza..? te asculta ,adica se muleaza dupa intentiile tale ?..asa in oras sant convins ca sant mai de preferat...!Aici e secretul .?..daca "automat" are inclus si 'inteligent'...???...atunci mai inteleg ca te asculta dar daca nu...???
            vorba mea:
            daca nu-i inteligenta ,
            la depasiri e cam lenta .
            si nu cred ca 'm-as risca '
            sa fac depasiri cu ea
            Cand am pus mana pe nuca
            sant sigur c-o sa se duca
            cand pun mana pe nimic
            risc sa ma transform in 'plic'
            ....................................
            si iar verde baraboi,
            am starnit discutii noi...???

            steen

            Comment


            • #7
              nu este chiar atat de tragic precum expuneti. Depinde de cine si cum isi baga picioarele in ele pedale. Daca ti-e frica sau abia mangai acea pedala de acceleratie, este firesc ca si cutia sa se comporte ca atare. Nu exista , "nu ma asculta in depasiri"...si aici vorbesc din proprie experienta. Sotia de exemplu nu reuseste sa o tina sub control...are stil de condus calm...mai ca mangaie pedala de acceleratie si bineinteles ca atunci cand intra in depasiri se comporta la fel...ai senzatia ca nu te ajuta. Daca ai apasa cu nadejde pe cea pedala din dotare, supriza mare...fuge de o ia dracii (bineinteles...oleaca de experienta este necesara), nu este o senzatie placuta intri in "kick-down" intr-o depasire "din scurt"...In rest toate bune si frumoase


              Stelian
              PS: votul pentru automata l-am dat deja in threadul cu pricina...asta pentru a nu se intelege gresit. O facui mai mult pentru a da detalii lui sport_coupe

              Comment


              • #8
                e normal....

                Originally posted by dstelian View Post
                nu este chiar atat de tragic precum expuneti. Depinde de cine si cum isi baga picioarele in ele pedale. Daca ti-e frica sau abia mangai acea pedala de acceleratie, este firesc ca si cutia sa se comporte ca atare. Nu exista , "nu ma asculta in depasiri"...si aici vorbesc din proprie experienta. Sotia de exemplu nu reuseste sa o tina sub control...are stil de condus calm...mai ca mangaie pedala de acceleratie si bineinteles ca atunci cand intra in depasiri se comporta la fel...ai senzatia ca nu te ajuta. Daca ai apasa cu nadejde pe cea pedala din dotare, supriza mare...fuge de o ia dracii (bineinteles...oleaca de experienta este necesara), nu este o senzatie placuta intri in "kick-down" intr-o depasire "din scurt"...In rest toate bune si frumoase


                Stelian
                PS: votul pentru automata l-am dat deja in threadul cu pricina...asta pentru a nu se intelege gresit. O facui mai mult pentru a da detalii lui sport_coupe
                cred ca senzatia in depasire,.. este ca ar fi fost bine sa fii imbracat cu underwear si pantaloni de culoare maro...

                steen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by steen View Post
                  cred ca senzatia in depasire,.. este ca ar fi fost bine sa fii imbracat cu underwear si pantaloni de culoare maro...

                  steen
                  corect!!! mare noroc ca sunt mai calm de felul meu...si adrenalina la mine nu are efect laxativ

                  Comment


                  • #10
                    Cum au spus si colegii forumisti,totul tine de cat de bine iti controlezi piciorul....sau cat de greu il ai
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF