Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

sfat soft tunning

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sfat soft tunning

    salut baieti! Am un c200 cdi din 2001 (w203) 116cai si ma gandeam sa ii fac un soft pe motor,pentru putere si scadere consum.astept pareri de la toata lumea ,mai ales de la cei care si-au facut.salut!!

  • #2
    Chestia asta cu putere mai multa si consum scazut e doar de marketing.Exact ca in cazul presiunii in roti cu azot.
    Cum mama naibi cand aerul are in compozitie 78% azot?Cine se incanta la 22% mai mult azot e prost.
    Asa ca si treaba cu raportul putere/consum e la fel.de unde putere daca nu arzi mai mult combustibil?
    E o chestie teoretica care chipurile : sa atingi o viteza X accelerezi pe o distanta mai scurta si nu mai consumi la fel de mult combustibil accelerand o perioada de timp mai indelungata.Dar suplusul de putere de unde vine?doar din aer?
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Uite ceva ce ai putea face tu,nu cu soft-uri (vorba lui flavyus) ci cu gpl .Lam copiat de pe site-ul lor http://www.nordservice.ro:
      Sistemul utilizat de noi foloseste un amestec de motorina cu GPL. Dezvoltarea acestui sistem dual, motorina+GPL (DFD = dual fuel diesel), a fost motivata de obtinerea unor cheltuieli mai reduse pentru combustibil, obtinerea unor emisii poluante mult mai mici, precum si a unei fiabilitati mai mari a motoarelor diesel. Motorina, care are o ardere de 82%, amestecata cu propanul dezvolta o ardere aproape completa de 97.5%, asemanatoare cu a benzinei.

      Trebuie specificat faptul ca, instalatia gpl pentru diesel are o justificare importanta numai pentru masinile care circula mult in afara localitatilor. Functionand in sistem dual, senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie, transmite calculatorului cresterea debitului de combustibil pe masura ce pedala este apasata. In acest moment, se schimba procentul de amestec motorina/gpl in favoarea gpl-ului. Adica, in momentul cresterii turatiei, se modifica procentul de amestec: cel de motorina scade si cel de gpl creste. Astfel se obtine si arderea completa si cresterea puterii motorului.
      Beneficii ale sistemului GPL pentru motoare Diesel

      Beneficiile folosirii acestui sistem sunt:

      economie de combustibil intre 5%-40%, in functie de sarcina;
      cresterea puterii motorului pana la 30%;
      cresterea cuplului motor pana la 40% ;
      uleiul se pastreaza mai mult timp curat(schimbul se face la un numar mai mare de kilometri);
      cresterea semnificativa a fiabilitatii motorului;
      reducerea costurilor pentru intretinerea motorului, datorate arderii complete ;
      reducerea emisiilor poluante si automat a mirosului specific al gazelor de evacuare;
      reducerea zgomotului motorului.

      Comment


      • #4
        nu ma intreseaza mai deloc scaderea de carburant,sunt intresat de putere in plus asa ca astept si alte parerei.multumesc!

        Comment


        • #5
          Atunci umbla la soft! fiind varianta cea mai ieftina.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Salut

            Din pacate varianta cu Gpl pe diesel nu are aprobari Rar.Nu inteleg de ce nu vor sa le dea.
            Pe timpul lui Ceasca la mine in oras autobuzele care erau diesel aveau deasupra butelii mari de Gpl. Nu sunt sigur daca mergeau exclusiv pe Gpl sau in amestec cu motorina.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gelu867 View Post
              nu ma intreseaza mai deloc scaderea de carburant,sunt intresat de putere in plus asa ca astept si alte parerei.multumesc!
              Sper sa compari oferte de la firmele specializate in asemenea transformari. Daca ai timp, dupa mine ar trebui inceput cu cresterea gradului de finisare a suprafetelor interioare pana la aspect de oglinda pentru toate traseele: aer, combustibil, gaze evacuate. Orice asperitate inseamna o rezistenta hidraulica in plus. Supape, scaune supape tuburi aer etc.

              Comment


              • #8
                stiu ce contine acest motor si cat poate el de mult.momentan ma intresez de firme care fac soft de calitate la un pret cat mai bun.stima!

                Comment


                • #9
                  Nu voiam sa te supar. In '85 am inlocuit creionul si planseta cu tastatura si ploterul. Daca la soft ZERO BAGI, ZERO IESE! Ai vazut ce s-a intamplat in F1? McLaren umbla intai la motor.

                  Comment


                  • #10
                    am rezolvat problema printr-o cunostinta sunt programat saptamana vitoare.o sa revin cu detalii dupa.o seara buna!

                    Comment


                    • #11
                      Ai mai remapat-o pana la urma?

                      Comment


                      • #12
                        Stai linistit, meteoric alde gelu...
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Era de asteptat...

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF