Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

zgarieturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zgarieturi

    Fie sunt eu nebuna, fie sunt eu nebuna - una din doua.

    Am vopsit total masina in august, ERA VISINIE, la Autoklass - avusese niste parti albite de la parcari prin malluri, nimic infundat sau Doamne fereste vreun accident, dar asa a considerat CASCO.

    A iesit impecabil.

    De prin septembrie imi apar mici zgarieturi.

    Am ajuns sa fiu razna - adica uneori zic ca nu mi-au vopsit-o pentru ca am senzatia ca apar zgarieturile in aceleasi locuri si parca sunt identice cu cele vechi - sa cred ca mi-au glazurat-o, mi-au nu stiu ce, in asa fel incat sa arate super ok un timp ...

    Alte ori am senzatia ca ok, au vopsit-o toata, dar probabil ca nu au pus cat lac trebuie sau eu mai stiu.

    Precizez ca am luat legatura cu MB Germania inainte sa o vopsesc, care ai contactat MB Romania care m-au sunat si m-au trimis cu incredere la Autoklass.

    Ma gandesc acum sa le fac o plagere, ceva ... Dar nu asta e scopul meu, ca am si alte lucruri mai bune in viata de facut, vreau doar sa inteleg ce se intampla.

    Deci in general, zgarieturile sunt ca niste firicele, le vezi daca te uiti f atent - nu am vreo dunga, ceva ca de cheie.

    Intrebarea mea:

    e posibil sa nu o fi vopsit integral si doar super cosmetizat?
    e posibil sa fie prost lacul?
    e posibil sa fie jegul din Ro de vina?

    Ideea e ca ea are zece ani si da, avei zgarieturi in toate directiile, dar macar erau asa dupa 10 ani.

    De aia am intrebat si in alt post de mr cap - vreau sa dau cu ceva pe ea -daca se paote intr-un loc profesionist, nu sa dau eu - ca nu am timp si nici putere sa o dau 3 ore cu nu stiu ce si nici abilitati.

    Am vrut sa o spal azi si dupa ce m-am chinuit o juma de ora cu furtunul - ea ramanea tot alba - am bagat-o la splatoria de la colt si am pus un strat mare pe ea de spuma, si dupa apa.

    De cand am vopsit-o nu am sters-o niciodata cu carpa, piele, etc - doar dat cu spuma si cu apa.

    Multumesc de sfaturi

    si daca are cineva de pe forum o spalatorie prin bucuresti -adica e patron - si e om serios si iubitor de mercedes - sa imi zica si mie - ca m-am saturat de spalatorii unde se uita lumea dubios la tine daca le zici ca nu vrei sa ti-o frece cu carpa/pielea aia plina de praf/mizerie cu care au mai spalat 20 de masini.

    Vreau spuma si multa apa - dar am senzatia ca apa e scumpa si de aia se uita chioras la mine cand le zic sa mai dea un pic cu apa, si nu cu carpa.

    Multumesc

  • #2
    Mai am o intrebare. Ce ai citit in ultimele 2 zile despre aste masini? Motoare, cutii de viteze, suspensii, climatizare. Apoi cauta si cate ceva despre sistemul de vopsire. Ca vad cat timp pierzi cu experiente. Te rog, fa o pauza de cateva zile, citeste si apoi intreaba cate ceva. INAINTE DE A MAI FACE VREO NAZBATIE!

    Comment


    • #3
      Originally posted by epurare_coco View Post
      Mai am o intrebare. Ce ai citit in ultimele 2 zile despre aste masini? Motoare, cutii de viteze, suspensii, climatizare. Apoi cauta si cate ceva despre sistemul de vopsire. Ca vad cat timp pierzi cu experiente. Te rog, fa o pauza de cateva zile, citeste si apoi intreaba cate ceva. INAINTE DE A MAI FACE VREO NAZBATIE!

      Regret, dar nu prea fac „nazbatii” si as prefera sa nu mai fiu mustrata pe forumuri. Adica mie imi plac chestiile constructive si informative - daca vreau sa ma ia cineva de urechi - desi poate la varsta mea e cam tardiv - ma duc la mama!

      Comment


      • #4
        Salut,

        Daca acele "zgarieturi" sunt ca niste riduri in lac .... chiar ai o problema si trebuie sa mergi la cei care au vopsit-o. Aceste zgarieturi apar preponderent pe partile din plastic(bara fata, spate) ?
        Pedro

        Comment


        • #5
          Salut

          Coco nu mai supara fata. Are dreptate. La fiecare post al tau te iei de ea. Aici e un forum civilizat. Ea pune o intrebare si cine vrea o ajuta.

          Comment


          • #6
            Da, insa si regulamentul asta al forumului nu e degeaba... Adica un search in prealabil face minuni, de cele mai multe ori.
            On: AnaNic - incearca un polish, insa nu oriunde, ci la un detailing auto (e plin netu') cu feed-back-uri bune.
            Culoarea ta cere garaj, insa chiar si-asa nu vei putea pastra aspectul impecabil prea mult timp... Eu am vopsit-o in toamna la Casa Auto, crezi ca mai arata ca atunci?
            Succes!
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Salut

              Originally posted by cutaresku View Post
              Da, insa si regulamentul asta al forumului nu e degeaba... Adica un search in prealabil face minuni, de cele mai multe ori.
              On: AnaNic - incearca un polish, insa nu oriunde, ci la un detailing auto (e plin netu') cu feed-back-uri bune.
              Culoarea ta cere garaj, insa chiar si-asa nu vei putea pastra aspectul impecabil prea mult timp... Eu am vopsit-o in toamna la Casa Auto, crezi ca mai arata ca atunci?
              Succes!
              Total de accord.
              Dar mai trebuie sa facem si exceptii. Este incepatoare si mai este si femeie. Cate colege avem noi pe forum? Se obisnuieste ea cu regulamentul

              Comment


              • #8
                Uite ca vad ca nu-ti explica nimeni care e faza, iti zic eu ca asa ca fapt divers in studentie lucram in service la vopsit masini si apoi mi le-am vopsit a mele culmea toate cate le-am avut de unu singur. Nu vopsesc la nimeni sau pentru bani a ramas doar o pasiune pt mine asa personala.
                Asadar, cand se vopseste o masina mercedes orginal in fabrica se sufla caroseria cu multiple straturi de vopsea , sub care sunt date straturile de protectie anticoroziune, si la final lacul, toata treaba asta e facuta de masini la perfectie. Dupa aia caroseria intra la cuptor, care e o incapere unde se tine la temperatura mare pana se usuca lacul.
                In cuptor masina intra fara nimic pe ea, adica doat elementele de metal , fara interior si altele.
                Vopseaua realizata asa este extrem de rezistenta la intemperii si lacul foarte dur si rezistent. Ea va tine de 10 ori mai bine ca orice vopsea data cu pistolul si acoperita cu lac cu intaritor.

                Acuma ce ai facut tu gresit?
                1. Daca masina nu avea infundaturi , lovituri , trebuia doar matuita si relacuita de 3 ori si apoi odata pe an dat la ea un polish. Era ieftin si arata brici.
                2. Nu ti-a zis nimeni si nu te-ai informat ca vopseaua asta aftermarket fie ea si cea mai buna marca nu va tine veci ca si aia de fabrica.
                3. """ Am vrut sa o spal azi si dupa ce m-am chinuit o juma de ora cu furtunul """ DOAMNE FERESTE !!!!! sub nici o forma masina nu se spala cu peria si furtunul cu apa, mai bine o lasi asa murdara. O zgarii cu mana ta .
                Masina se spala cu presiune de apa si spuma si nu se atinge cu nimic altceva decat la final pentru stergere cu o laveta NOUA !!!! si laveta se arunca dupa aia.
                4. Zgarieturi fine se scot la polish, care nu il faci tu ci mergi la un profesionist. Orice zgarietura in stratul de lac se scoate perfect daca ai ce trebuie pentru asta.
                De ce nu poti face singura ? pt ca nu ai scule, pentru ca nu ai bureti si pasta profesionala, si pentru ca nu ai conditii sa o pregatesti inainte. Si pe langa asta e si munca multa si trebuie si stiinta cum sa faci sa nu strici mai rau.

                In cazul tau, cred ca masina a fost matuita , apoi suflata cu vopsea si apoi cu lac si apoi cum sunt sigur ca nu au demontat tot sa o bage la cupor ca te costa o avere au folosit intaritor intr-o proportie gresita si lacul a ramas mai moale decat trebuia.
                Si asta cu intaritoru e cu cantec, pui prea mult e casant si se sparge pui prea putin ramane asa usor de zgariat.

                Se poate ca si materialele sa nu fi fost cele mai bune, vopsitorii fac adesea rabat la faza asta , platesti max mayer care costa vreo 2000 lei doar vopseaua sa faci un mb , si ala o sufla cu vopsea turceasca de 500 lei toata. Arata superb cand iese de la vopsit da nu rezista in timp nici 1 an. Ca a ta se zgarie toata si se decoloreaza.

                Ce poti face? poi la o masina de 10 ani nu mare lucru.... o duci la un polish odata pe an primvara cand da caldura, o speli numai fara atingere, si pe viitor daca o mai vopsesti o duci la cineva care iti face treaba de calitate.

                Adevaru e ca si eu mi-am vopsit a mea, o poti vedea la masina mea mb am topic acolo, da daca as fi platit pe careva sa faca ce-am facut eu ma costa mai mult decat masina.
                Manopera la un vopsit de calitate e enorm de mare. Numa sa demontezi de pe ea tot lucrezi 2 zile si inca 4 sa pui inapoi asa calumea.
                Si prin tot ma refer la: toate farurile si semnalizatoarele, oglinzi, manere, interior complet scaune , fete de usi, mocheta de pe jos, bordu nu.
                Peste tot se curata se repara daca e cazu, se izoleaza anticoroziv. Aripile fata se dau jos se izoleaza si sub ele, burta se curata se izoleaza si ea, locul unde sunt rotile la fel.
                In fine dupa ce termini cu tot uscarea se face in cuptor incalzit la vreo 70 grade.

                Cat costa asta??? poi mai mult decat vrei sa sti. Destul cat sa-ti mai iei un mb de 10 ani.

                Hai ca te-am naucit, du-te la unu bun sa-ti faca polish si doamne ajuta. Altceva n-ai ce sa mai faci acuma.

                Uite aici am gasit un film cum se vopseste in fabrica sa-ti faci o idee : http://www.youtube.com/watch?v=Z7WtI0lwwWk
                Nu e mercedes ca n-am gasit cu mb da noh ideea e cum o vopsesc masina aia.
                De aia se da jos tot de pe ea sa o poti baga la final la cuptor, se acopera etans tot ce ramane. Asa vopseaua iese aproape ca de fabrica.
                Last edited by white8snow; 03-19-2012, 20:13 PM.
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #9
                  wow. merci!

                  Ai fi foarte bun de profesor - atata rabdare ....

                  Deci, masina a fost revopsita numai exterior la service recomandat de MB Romania ca fiind cel mai bun, avand cea mai noua cabina, etc etc din Ro - a fost pe casco si a costat o avere .... dar nu am platit eu ca altfel nu ma apucam sa o fac - de fapt asa am si ajuns aici pe forum in vara, ca sa intreb ce sa fac? sa o vopsesc, sa nu o vopsesc?

                  Dupa zece ani, avea mult mai multe firicele de zgarieturi decat are acum, stersaturi albe, etc - am pus poze pe forum la momentul respectiv cu tot ce avea - le gasit la postare ... dar de, cand am scos-o de la vopsitorie a fost impecabila in august - am vrut as tina asa ... macar un an .... Au scos de pe ea faruri, chedere, trapa, etc - scaune, etc nu - adica nu s-a lucrat pe interior. Arata de iti venea sa o mananci ---- nu avea nici un cerc/dunga (ma refer - daca te uiti la o masina in lumina, masina inchisa la culoare vezi cerculete fine, ca de la sters - pe a mea nu a sters-o nimeni). Am doar niste irizatii fine, repet - nu sunt apasate in lac - o sa incerc sa fac niste poze de exemplificare.

                  Placandu-mi sa ma informez, am scris la MB Germania in vara, care au forward la MB Ro care m-au sunat, conseliat, etc. Ce as vrea eu sa stiu este - daca au facut astia chestii aiurea sa stiu si eu ca sa 1. Le zic si lor si MB Romania si firmei casco si sa faca treaba cum trebuie sau 2. au facut treaba buna si asta e o chestie inerenta pentru negru, visiniu si alte culori inchise.


                  La Autoklass mi-au spus ca o sa mai imi faca un polish - dar mai la primvara, dupa Paste. Si dupa aia vreau si eu o sa o dau cu ceva - mai bine sa mi-o dea undeva cu ceva - pe bani - care sa o mai protejeze cumva

                  Masina nu am spalat-o neam cu perie - ca nu sunt chiar asa de nebuna.

                  Ci in general - adica de vreo 5 ori de cate ori am spalat-o din august (a stat vreo 3 luni in garaj la niste prieteni, ba fiind eu plecata, ba din cauza zapezii) am spalat-o fie eu cu furtunul - adica am pus multa apa pe ea, fara sa dau cu nimic, decat cu apa chioara, (nu vreau sa stiu cati mc am consumat), lasata la zvanat, si tamponata cu prosop moale de baie (acum astept sa se ia iar lumea de mine)

                  Si de doua ori cu spuma la spalatorie - dupa indicatiile serviceului - spuma de la distanta, lasat sa actioneze 5 minute, clatit cu presiune de la 30-40 cm distanta (adica cu furtunul ala al lor special), dar nu de langa ea si plecat cu ea - adica nestearsa neam.

                  Bine, automobilistii inraiti din familie - veri, rude, etc - imi tot explica ca, din pacate, la cat praf e in Ro nu pot sa nu ai aceste mici zgarieturi. Dar totusi, se lipsete praful de ea in mai putin de 4 ore de la spalat ... e ninsa toata - si stiu ca acest praf echivaleaza cu un glaspapir --- deci cu ce sa o dau. Ok, stiu ca toti facem riduri, chiar si masina, dar totusi exista si un pic de protectie, nu?

                  Bun, dar eu tot intreb pe cineva - unde pot sa o trec prin toate fazele de curatire plus ceara+ resealing etc profesionist - adica sa le faca cineva de incredere, sa platesc si macar sa stiu ca odata la 2-3 luni ma duc sa mai mi-o aranjeze, dar sa o protejez cumva. De aia am intrebat de MR CAP.

                  Da, multumesc si pentru detaliile tehnice de vopsitorie - mi se mai spusesera diverse - dar asa informativ, nu!

                  Referitor la reguli de forum - dau eu search si vad ce s-a mai scris - dar pe mine ma interesa cum sa aflu daca si-au facut treaba bine - parea super bine - pentru ca am garantie si tot tacamul. Adica cum imi pot da seama.

                  Si nu e chestie ca sunt femeie - dar daca un om te intreba ceva, incerc sa ii raspund daca pot, daca nu, nu - dar nu ma apuc sa ii tin predici sau ceva asemanator. Nu ne nastem invatati. Nu e o rusine sa intrebi, e o rusine sa fii ignorant, sa nu iti pese ... cum sunt reportajele cu Miticii nostri, pe care ii intreaba ce e aia Scoala Ardeleana si ei zic ca e o scoala mare ...



                  asta ca sa mai si radem ... sau plangem

                  MULTUMESC PENTRU SFATURI - o sa incerc sa fac poze


                  Last edited by AnaNic; 03-19-2012, 21:32 PM.

                  Comment


                  • #10
                    """si tamponata cu prosop moale de baie (acum astept sa se ia iar lumea de mine) """
                    WHAT THE FUXX??? deci nevastamea a ras cu lacrimi la faza asta.
                    Nu are rost sa speli masina cu furtunu ca n-ai destula presiune si nu iese calumea veci, o sa ramana jegu pe ea. Daca freci o zgarii, pentru asta este aparat de spalat cu presiune.
                    Daca chiar te manca asa rau cumpara-ti unu, minim 150 bari si vezi ca e scump, ca mai slab n-are rost ca dai cu el si nu curata cum trebuie. Noh cu ala speli acasa frumusel masina si arata luna si bec, spuma activa este in comert de cumparat.

                    Da hai sa-ti zic de ce am ras asa bine. Ti-as pune poza da noh e mai intima, noi ne-am tinut motoru peste iarna in living ca in garaj era masina si nevastamea a pozat cu el da nu pun poza ca era in lenjerie si intelegi tu ideea. Partea super comica e ca inainte sa-l bagam in casa l-am spalat si l-am sters tot cu prosopu.

                    Legat de masina ta, polish..... polish si cam atat. Spalat, ceruit frumusel acasa , este ceara de protectie in comert, sau dus la detailing auto , adica unde is aia de spala curata fac polish si ceruiesc si alte chestii. Cauta pe aci pe forum era un nenea de povestea de detailing auto.

                    Sfatu meu daca-l vrei, da-i polish, spala odata la saptamana ca e destul, interior exterior, ( eu interior mi-l fac singur ca-s mai chitibusar si am fixurile mele ), si cam atat. In rest lasa masina aia in pace si circula cu ea ca pana la urma e doar o masina. Ocupate si de restu intretinerii ei, ca are destule de facut la 10 ani, ia vezi cum stai cu suspensii, bucsi, consumabile... lichidele le-ai schimbat la ea???
                    Vezi ca se schimba si alea, ca lumea cam uita ca ai si altceva inafara de ulei motor si filtru, cum ar fi: ulei la cutie, la diferential, antigel, lichid servo, lichid frana, bagatu de ulei in praguri, usi , etc.... si multe altele. Ia zi cu astea cum stai? ca poate stralucii ca o sorcova daca in rest e praf si scartie toata.
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #11
                      Asta cu motorul in living e buna tare .
                      Sincer eu tare am impresia ca peste vreun an colega Ana o sa ajute pe multi pe aici pe forum, pentru ca vad ca o intereseaza si prinde repejor.
                      Nu pot sa spun asta despre alti colegi ale caror postari m-am chinuit o vreme sa le inteleg dupa care m-am lasat pagubas. Un text pe langa ca trebuie sa fie lizibil (noroc cu tastatura ca asa scriem cu totii "frumos") mai trebuie sa fie si coerent...la asta unii o dau in bara ca aia din epic fails.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Am schimbat lichidele si o ingrijesc si la fiare bine. Chiar am avut bafta cu un sh care cred ca a stat in garaj mai mult, Nu scartaie ca la fiecare chestie dau fuga cu ea la mecanic - desi sunt constienta ca la un moment dat o sa faca diverse 'boli' pe la incheieturi mai ales ca are norocul sa stea in Bucuresti acum.

                        In interior o curat singura, fiind tot chitibusara - dupa ce am dus-o la un service si a trebuit sa ii pun sa mai aspire la ea. Tinand cont ca se urca 1-2 persoane in ea pe saptamana, ca nu se fumeaza, nu se manaca in ea, nu sunt copii, etc - pot sa o curat si o data pe luna ca tot e ok.

                        Cu tapiteria in fata o sa mai am de lucrat ca se murdareste mai repede.

                        M-am horatat sa ii dau o spuma si un spalat fara stergere la o spalatorie in fiecare saptamana si o sa caut o ceara ... mai cochetez inca cu idea Mr Cap - o sa ii vizitez saptamana viitoare si va zic daca o sa ma convinga sa le dau si bani si masina sa se joace cu ea.



                        Am intrat pe forumul cu detaling, dar o sa imi schimb trei masini pana invat tot de acolo - si oamenii sunt pasionati rau ... adica isi fac ceara acasa --- eu abia am timp sa intru pe forum aici ... nu zic sa ma apuc sa caut ingrediente sa fac ceara de masina ...

                        Ce nu pricep eu e de ce niciun pasionat de masini si de detaling nu si-a deschis o spalatorie serioasa, ceva. Eu mi-as face abonament, pe viata!

                        In fine, dupa ce o spal in weekend o sa incerc sa pozez zgariturile in cauza.

                        PS -Mda, misto faza cu prosopul - macar acum si eu, si voi, stim ca nu suntem singuri .. mai sunt si altii

                        Merci

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dialiv View Post
                          Coco nu mai supara fata. Are dreptate. La fiecare post al tau te iei de ea. Aici e un forum civilizat. Ea pune o intrebare si cine vrea o ajuta.
                          Departe de mine sa ma iau de cineva. Spuneam deja ca, daca ceea ce spune este real, SEAMANA CU FIICA-MEA. Ea are un mic VW Lupo. A mers cu colegii ei de pe forum sau din auzite. Acuma cam plange ca nu m-a ascultat. Ca sunt multe lucruri identice la toate masinile. Fiica-mea s-a mirat de ce descarc continuu fel de fel de manuale. De masini, uleiuri, benzine, vopseluri. I-am spus, de exemplu, cum sa spele masina, ca are unde. Daca nu o faci tu singur, macar o data, nu vei sti sa-i ceri cuiva -PE CARE IL PLATESTI-cum sa faca ca sa nu te doara capul dupa aceea. Are masina zgariata ca ... , are consum de ulei, daca umiditatea creste peste 60% sufla in cablurile de bujii. Plange, injura si o ia pe a mea ca merge mai bine. De la prima cheie etc. Tot ce am postat a fost doar in sensul declarat al colegei ca ? vrea sa invete ?. Poate sunt un bosorog moldovean cam batran si cu tabieturi. Dar si din cauza meseriei mele de proiectant de protectia mediului de peste 38 de ani. Citeste tot ce gasesti, vezi la ce foloseste si cum se exploateaza mai simplu, daca se poate construi si apoi fa proiectul. Scuze pentru explicatia cam lunga.

                          Comment


                          • #14
                            Mai am o precizare. Desi citesc tot ce gasesc despre masini de prin 1962, inca mai si invat din ceea ce citesc.

                            Comment


                            • #15
                              Coco, multumesc de sfaturi - dar nu cred ca seman cu fata ta/dvs. pentru ca eu nu ma plang, masina arata f bine, merge foarte bine (cu exceptia sunetului slab de la acceleratie care poate nu e totusi o problema, ci poate sunt urechile mele) si nu pun nimic in masina/pe masina/ langa masina/ sub masina - pana nu ma informez... Si nu e vorba de masina, e vorba de atitudine in general. Si nu ma duc sigur dupa prieteni - ca daca era dupa prieteni, asta vara cand am auzit un sunet, ajungeam sa schimb bucse, rulmenti si mai stiu eu ce ... cand de fapt (hai radeti) erau niste pietre in striatiile rotilor (moment la care mi-am dat seama ca am cauciucuri de iarna - dar iarna era aproape si eu plecam din Bucuresti - deci nu mai conduceam un timp) --- deci daca te iei dupa prieteni si nu mai si gandesti, s-ar putea sa iti para rau.

                              Chiar si ce citesc aici trec printr-un filtru - poate sa aiba cineva o masina iesita de pe banda inainte sau dupa a mea, imediat, surori gemene ca sa zic asa, dar totusi, fiecare chestie, desi la fel (precum si oamenii - avem cam aceeasi contructie) e totusi un individ de sine statator.

                              De spalat masina singura, am spalat-o de 2-3 ori, si nu e vorba de spalat - ci e vorba de ceva mai mult - motiv pentru care m-am mutat si pe alte forumuri ... Discutand aici si acolo, am rezolvat si dilema mea existentiala cu firicelele de zgarieturi ... adica am aflat ce vroiam sa aflu ...

                              Deci nu ma plang, ma informez si pun intrebari - chestie care nu cred ca inseamna A TE PLANGE - ca daca ar fi asa, toti pe forumul asta sau pe alte forumuri ne plangem. Comunicam - unii suntem mai trecuti prin viata, altii suntem mai tineri, unii stim unele lucruri, altii vrem sa le invatam. Lucru frumos si laudabil, cred eu adica COMUNICAM!


                              In plus, fiecare avem un trecut, masinile noastre au un trecut, si nu putem sau nu vrem, sa scriem chiar tot pe un forum - asa ca parerea mea, daca mi se permite (sper sa nu supar pe nimeni) - este ca cel mai bine este sa raspund/sa mi se raspunda la o intrebare punctuala, nu sa incerc sa construiesc singur/a trecutul forumistului sau viata lui, si nici sa asum lucruri despre el/ea pana nu il/o cunosc.

                              O zi excelenta tuturor si un weekend calduros!

                              Multumesc pentru toate sfaturile!
                              Last edited by AnaNic; 03-23-2012, 09:57 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF