Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce ulei motor imi recomandati?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [QUOTE=dialiv;324225]
    Am citit pe aici ca Aral e singurul care mai este facut in De...
    Mai stiu eu unul- Oest(si are specificatii si pentru motoarele de Mb). Inca nu l-am incercat pentru ca sunt multumit de Mobil.

    În afară de Aral mai sunt foarte multe uleiuri „Made in Germany” cum ar fi:
    - Liqui Moly
    - Fuchs Titan
    - Meguin
    - Megol
    - Addinol
    - Divinol
    - Rheinol
    - Rowe
    - Pennasol
    - Multilub
    - Meisterol
    - Cartechnic
    - Master Oil
    - Tectrol
    - K-Classic (marca Kaufland: nu râdeţi pentru că are aprobare MB-Freigabe, se regăseşte în listele BEVO şi este produs în Germania. L-aş prefera oricând în locul unui Mobil sau Castrol făcute pe vapor şi este şi mai ieftin ca Lubrifinul care nu are nicio aprobare).
    În afară de mărcile de mai sus mai sunt multe altele pentru că Germania stă foarte bine la capitolul industrie petrochimică şi este ţara cu cele mai multe rafinării din Europa.
    Aralul este considerat un ulei de buget (adică mediocru) în timp ce Liqui Moly este considerată cea mai bună marcă de uleiuri inclusiv de către marile reviste auto de specialitate, după cum poţi vedea pe etichetele bidoanelor de Liqui Moly.
    Attached Files

    Comment


    • #47
      Made in Oriunde nu-mi spune aproape nimic. La fel cu revistele(care iau bani sau nu).
      Bagi ulei de care iti permiti si sunt de accord cu tine in ceea ce priveste fabricarea pe vapor.
      Atat timp cat cumperi de la distribuitorii autorizati este ok.
      Atat timp cat il schimbi cand trebuie nu este prea mare dezbatere.
      Folosim azi ulei cu o tehnologie net superioara pentru motoare vechi de 10 ani.
      Bagam full sintetic cand producatorul ne recomanda atunci semisintetic sau chiar mineral si ne facem si atatea probleme de constiinta ca nu bagam ceva si mai performant decat avem posibilitatea acum.
      Cum zicea un coleg mai devreme ce ne-am face daca am avea ultimele motoare Amg cu sute de cai...

      Comment


      • #48
        Foarte buna observatia. As completa: studiem zile intregi ce ulei bagam in motor si ne luam cauciucuri made in China sau mai stiu eu unde (cand o juma de metru poate face diferenta intr-o situatie de franare de urgenta). Si cate S-uri si 211 vad cu gume low budget (aici pe forum)...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #49
          studiem zile intregi ce ulei bagam in motor
          Pur si simplu, insuficient. Ar trebui sa studiati ani de zile chestia asta(fara a fi siguri ca cunoasteti cu adevarat problema) sau sa ii credeti pe cuvant, neconditionat, pe cei care au facut chestia asta si se pricep. Nu sa recomandati ulei "Kaufland"(K-Classic)...doar fiindca este "made in Germany"... O enormitate... Iar Liqui Moly este intr-adevar o marca de prestigiu dar revistele de specialitate nu fac decat sa oglindeasca sondaje de opinie organizate de ele. Se poate spune ca LM este un ulei "popular" care a oferit utilizatorilor cele mai multe satisfactii, pe piata germana. Dar mai e mult pana sa se poata numi "cel mai bun"...
          Bafta!

          Comment


          • #50
            Mie personal imi place logica si argumentatia, discutia, d'astea..
            Asta cu "Sa-i credeti pe cuvant si Neconditionat" merge pe la biserica..
            Alta cu "Cei care au facut si se pricep"- cam ce au facut ei?
            Folosesti prea mult modul impersonal-general- gen" sa studiati, sa recomandati, se poate spune"
            Cred ca era mult mai simplu sa spui - Eu cred ca... pentru ca... si X a gresit cand... Este si mai barbatesc.
            Si inteleg pe deplin conceptul de Obedienta catre Autoritatate, doar ca in cazul acela, altcineva(o alta persoana foarte credibila pentru public) trebuie sa recomande si sa recunoasca Autoritatea in sine(in orice domeniu).
            Ps. Sper sa nu fi suparat pentru remarca mea(nici eu de altfel pentru ca ne-ai facut nestiitori)
            Am o mica curiozitate totusi- Pana la urma, Care este cu adevarat Problema? Ca acolo nu am inteles si suna asa a dezvaluire si eu/noi suntem curiosi.

            Comment


            • #51
              Originally posted by iuliu m. View Post
              Pur si simplu, insuficient. Ar trebui sa studiati ani de zile chestia asta(fara a fi siguri ca cunoasteti cu adevarat problema) sau sa ii credeti pe cuvant, neconditionat, pe cei care au facut chestia asta si se pricep. Nu sa recomandati ulei "Kaufland"(K-Classic)...doar fiindca este "made in Germany"... O enormitate... Iar Liqui Moly este intr-adevar o marca de prestigiu dar revistele de specialitate nu fac decat sa oglindeasca sondaje de opinie organizate de ele. Se poate spune ca LM este un ulei "popular" care a oferit utilizatorilor cele mai multe satisfactii, pe piata germana. Dar mai e mult pana sa se poata numi "cel mai bun"...
              Bafta!
              Hmm, sa inteleg ca tu esti userul _iulius de pe softpedia?
              Daca tot esti inregistrat din 2008 aici si cunosti atatea despre uleiuri, de ce n-ai facut matale un topic frumusel "recomandarile mele de uleiuri pentru MB", in care sa-ti etalezi cunostintele?
              Era mai elegant comparativ cu sa-i zicem "misterul" ce-ti caracterizeaza postarile, nu crezi?
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #52
                Originally posted by iuliu m. View Post
                Pur si simplu, insuficient. Ar trebui sa studiati ani de zile chestia asta(fara a fi siguri ca cunoasteti cu adevarat problema) sau sa ii credeti pe cuvant, neconditionat, pe cei care au facut chestia asta si se pricep. Nu sa recomandati ulei "Kaufland"(K-Classic)...doar fiindca este "made in Germany"... O enormitate... Iar Liqui Moly este intr-adevar o marca de prestigiu dar revistele de specialitate nu fac decat sa oglindeasca sondaje de opinie organizate de ele. Se poate spune ca LM este un ulei "popular" care a oferit utilizatorilor cele mai multe satisfactii, pe piata germana. Dar mai e mult pana sa se poata numi "cel mai bun"...
                Bafta!
                Eu nu "am recomandat" uleiul K-Classic ci am făcut doar o observaţie în dreptul său, între paranteze, precum că acest ulei este aprobat de MB pentru a fi folosit în motoarele MB şi se regăseşte în listele BEVO la fişele cu uleiuri de motor aprobate de MB. Această aprobare împreună cu faptul că este făcut în Germania, am spus că pentru mine este suficient ca să-l prefer înaintea oricărui alt ulei cu origine incertă (m-am referit la Mobil şi Castrol "făcute pe vapor") sau uleiuri fără nicio aprobare MB, cum ar fi: Lubrifin, Petrom, Rompetrol, Bestoil, Alco, Dynamax şi altele.
                Iar pentru cei care cred că aprobarea MB este o glumă, îi invit să citească fişa/sheet 022.0 - "Obligations Regarding Approval for Operating Fluids" unde este descrisă procedura de urmat de către producătorii de uleiuri/antigeluri/unsori, etc. pentru a obţine aprobarea MB, inclusiv despre trimiterea către MB a mostrelor de produse şi de etichete faţă-verso ale produsului pentru care se solicită aprobarea pentru ca mostra de produs să fie testată de MB.
                Last edited by MS-79-CMM; 10-22-2013, 22:39 PM.

                Comment


                • #53
                  Mie personal imi place logica si argumentatia, discutia, d'astea..
                  Si mie. Ma bucur mult ca ne-ntelegem bine noi doi
                  cam ce au facut ei?
                  Urmareste mai cu atentie argumentatia. Stiu ca e greu...Au studiat ani de zile. Acum intelegi?
                  Hmm, sa inteleg ca tu esti userul _iulius de pe softpedia?
                  Daca tot esti inregistrat din 2008 aici si cunosti atatea despre uleiuri, de ce n-ai facut matale un topic frumusel "recomandarile mele de uleiuri pentru MB", in care sa-ti etalezi cunostintele?
                  Nu am chiar atat de mult timp la dispozitie. Cine este cu adevarat interesat isi poate lua informatii de acolo.
                  Era mai elegant comparativ cu sa-i zicem "misterul" ce-ti caracterizeaza postarile, nu crezi?
                  Nu.
                  pentru cei care cred că aprobarea MB este o glumă
                  Nu este doar "o gluma" ci "o gluma proasta".
                  Drumuri bune si netede!
                  Last edited by iuliu m.; 10-23-2013, 14:50 PM.

                  Comment


                  • #54
                    E greu @ iuliu m. Explica asa mai babeste pentru mine!(bineinteles ca poate n-ai timp
                    Dar din ce am inteles din tot ce ai exprimat in topicul asta este ca noi nu ne pricepem si n-are rost si ca trebuie sa-i credem pe "cei care au studiat ani de zile" Neconditionat.
                    In tot topicul acesta ai facut o singura argumentatie cu privire la un ulei Motul- si doar ca este semisintetic si celalalt pana la 100% mineral. Atat.
                    Uite cateva intrebari la obiect:
                    1. Faci parte din categoria -" cei care au studiat ani"?
                    2. Ai adus vreo contributie/idee/argumentatie la topicul asta in afara de a spune ca flagshipul de la Motul este semisintetic- nu cred ca ei sa-l fi prezentat altfel- si bineinteles ca toate marcile au cate un produs semi sau chiar mineral.
                    3. Nu mi-ai raspuns la intrebarea mea de mai sus - Care este numele "problemei cu adevarat"- nu vreau raspunsul vreau doar intrebarea cu restul ma descurc sa caut
                    Logica in argumentatia de mai sus a mea a fost- Autoritatea pe care as fi indreptatit sa o cred pe cuvant Neconditionat este Mercedes- ei au facut masina(deci sunt capabili)- si ei mi-au recomandat Mobil.
                    Bineinteles ca sunt si altii capabili sa faca uleiuri de calitate, bune pentru masina mea.
                    Argumenteaza impotriva Mobil si in favoarea Liqui Moly(ca la Motul am vazut).
                    Cand ai tu timp
                    Sper ca sa nu se supere moderatorii dar este la capitolul Discutii si eu/noi chiar vrem sa discutam pe un subiect sper interesant.

                    Comment


                    • #55
                      Explica asa mai babeste pentru mine!(bineinteles ca poate n-ai timp
                      Nu "poate", ci "sigur" n-am timp. Ti-am/v-am zis mai sus.
                      1. Faci parte din categoria -" cei care au studiat ani"?
                      2. Ai adus vreo contributie/idee/argumentatie la topicul asta in afara de a spune ca flagshipul de la Motul este semisintetic- nu cred ca ei sa-l fi prezentat altfel- si bineinteles ca toate marcile au cate un produs semi sau chiar mineral.
                      3. Nu mi-ai raspuns la intrebarea mea de mai sus - Care este numele "problemei cu adevarat"- nu vreau raspunsul vreau doar intrebarea cu restul ma descurc sa caut
                      1.Da;
                      2. Nu crezi deloc bine. Acelea sunt amandoua "flagship"-uri ale lui Motul care se da drept unul dintre putinii producatori care lucreaza cu grupa V de uleiuri si acelea sunt marketate drept "100% esterice" nu numai sintetice pur si simplu. Acum intelegi? Si din asta deriva raspunsul nr.
                      3. Problema se numeste "marketing mincinos" pe care publicul ignorant il inghite pe nemestecate. Cardasia intru propagarea minciunii dintre Daimler Benz si Exxon Mobil, in cazul de fata, este una notorie printre cunoscatorii fenomenului. Ca sa nu te numeri printre cei "pacaliti" poti studia cu atentie topicul recomandat de mine.
                      Asta-i tot. Sper ca te-am/v-am facut curios/curiosi si ti-am/v-am deschis intrucatva ochii.
                      Cand discutia va ajunge la un nivel comparabil cu cel din link-ul dat de mine, putem discuta punctual anumite amanunte. Sigur ca pentru cine este la indemana recomand cu caldura si binecunoscutul forum "Bob Is The Oil Guy".
                      Keep walking!

                      Comment


                      • #56
                        Vezi, nici nu a fost greu. Puteai sa spui asa de la bun inceput-"Eu cred ca nu e bun Motul, pentru ca firma minte, uite dovada"(eu nu am verificat).
                        Si era si simplu si intelegea toata lumea.

                        Comment


                        • #57
                          Apreciez informatia pe ton neutru insa daca tonul arogant si superior (evident, ne-demonstrat pe acest forum) continua, inchidem discutia.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #58
                            iuliu m.: de ce consideri tu că aprobarea MB este "o glumă proastă"?

                            Comment


                            • #59
                              Fiindca nu astea sunt problemele unui ulei actual. Sunt cerinte minimale. Sunt producatori care introduc in costul de productie al lubrifiantului pretul acestor teste, extrem de scumpe, si, pentru a isi face produsele concurentiale scad din calitatea produsului insusi. In general bazele "recomandatelor" sunt minerale hidrocracate(gr. III/III+), mult mai slabe decat uleiurile performante, americane, testate la modul general de catre API, ILSAC si ACEA, si cu recomandari pentru anumiti constructori de masini. Cele cu aprobari oficiale sunt manierisme pentru consumatorul neavizat, bucuros ca merge cu un fluid de lucru cu aprobare oficiala si "tras in piept" de asocierea menita sa-l pacaleasca intre constructorul de automobile si producatorul de uleiuri, folosind de fapt un lubrifiant suficient de bun ca masina sa functioneze totusi, la limita inferioara a calitatii. La mijloc sunt sume cu multe zerouri, asa ca mica escrocherie functioneaza ca unsa.
                              Am recomandat un forum dintr-un link. Ai citit ceva de pe acolo si nu ai inteles chestia asta? Sau vrei neaparat aici informatii?
                              Keep walking!

                              Comment


                              • #60
                                iuliu m.: dacă nu te superi, DA, eu AICI vreau informaţii pentru că de aceea sunt membru al acestui forum şi posesor de MB (un W202, C180 din 1996). Şi DA, am intrat pe Softpedia şi am citit pe ici, pe colo, câte ceva. Întradevăr, materie multă, aproape 180 de pagini şi unii din cei de acolo par că şi-au dedicat ani de zile studierii uleiurilor de motor. Cu excepţia ta care parcă spuneai chiar că asta ţi-a fost ocupaţia până la un moment dat.
                                Eu, unul, încă nu sunt convins în ceea ce priveşte teoria ta cu aceste aprobări de pe etichetele uleiurilor. Ca un consumator obişnuit ce sunt, mă ghidez după aceste aprobări şi folosesc, de exemplu, ulei cu specificaţii de Ford la maşină Ford şi ştiu astfel că acel ulei pentru Ford nu este recomandat şi la Mercedesul meu sau la Audi-ul vecinului şi invers. Dacă nu aş ţine cont de aceste aprobări/specificaţii/norme ar însemna că ar trebui să devin chimist/cercetător, să-mi fac laborator şi banc de teste cu motoare pentru a determina ce ulei este compatibil cu motorul meu? Tu cu aşa ceva te ocupai? Sau această determinare se poate face şi după acele fişe cu datele produsului (TBN, PAO, TAN, HTHS şi alte chestii)? Şi ce rezolv cu alea că mie cartea service îmi spune doar că pentru motoare pe benzină: CCMC G4/CCMC G5, API SG şi un grafic cu vâscozităţi în funcţie de temperatură. Ce sunt CCMC G4/CCMC G5, API SG şi cum îmi aleg uleiul dacă nu aş ţine cont de aprobările/specificaţiile/normele MB? Repet, sunt doar un consumator obişnuit care vrea să folosească cel mai bun ulei recomandat pentru motorul meu. Lămureşte-mă AICI, te rog.
                                Pe Sotpedia am nimerit pe pagini întregi unde "disecaţi" uleiurile americane (Amsoil, RedLine, RLI, etc). Este doar o modă sau este ultima modă în materie de uleiuri performante sau pe cele europene le consideraţi inferioare în urma studiilor/testelor pe care le-aţi făcut? Cum să nu fie concurenţă şi între producătorii europeni de uleiuri care sunt mult mai mulţi aici decât în state?
                                Cu adevărat interesantă mi s-a părut discuţia şi părerea ta despre acel ulei revoluţionar - Renewable Lubricants - inventat de nişte cercetători americani pe care spuneai că l-ai testat pe propria maşină cu rezultate spectaculoase, chiar şocante pentru tine. În calitatea mea de simplu membru al acestui forum, te invit să ne spui mai multe AICI despre acel ulei revoluţionar şi asta până nu mor inventatorii în vreun "accident" şi încetează producţia.
                                Şi pentru că spuneai că te-ai ocupat cu aşa ceva şi ai studiat atâta şi după ce ai scris dincolo sunt convins că ştii mai multe despre uleiuri decât mine, vreau să te întreb ceva legat tot de uleiul de motor dar utilizat în alt scop: mulţi proprietari îşi toarnă ulei în pragurile maşinii în speranţa unei mai bune protecţii anticorozive a pragurilor deşi s-a inventat şi ceara pentru cavităţi (scumpă dar există). Vorbim aici de ulei NOU şi nu ars (care cică ar fi acid: aşa este?) . Aşadar, dacă eu vreau mâine să-mi torn câte 3 litri de ulei NOU 10w-40 în fiecare din praguri, fac bine sau rău? Cum se va comporta în timp (ani de zile) acest ulei în praguri? Va asigura o protecţie anticorozivă sau nu? Suferă ceva transformări de ordin chimic şi va face mai mult rău decât bine sau mai mult bine decât rău în praguri în decursul anilor acest ulei de motor NOU.
                                Mulţumesc anticipat pentru răspuns şi însănătoşire grabnică!
                                Last edited by MS-79-CMM; 10-28-2013, 02:48 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF