Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un mic derapaj ....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un mic derapaj ....

    Dragi colegi,

    vin cu relatarea primei "surprize" pe care a trait-o acum doua zile la Poiana Brasov.
    Am plecat noaptea ce-i drept , in jur de ora 3.30, pe drumul spre Brasov, afara erau -4 grade, drumul parea sa fie ok, nu a nins acolo inca.
    La un moment dat am iesit dintr-o curba , dar destul de larga, in nici un caz gen ac de par sau ceva de genul.Cand am iesit din curba am accelerat dar
    destul de usor (mie asa mi s-a parut oricum) , oricum am condus f prudent si ca un mosneag dat fiind ca e prima data cand o conduc la munte in conditiile astea de drum.
    Ideea e ca masina a fugit de fund , sa zic cam 30-40 de cm lateral desigur, nu mai stiu in ce directie.Binenteles ca a intervenit esp-ul si s-a redresat instant. Nu aveam mai mult de 30-35 km/h zic eu.Restul drumului a decurs fara probleme.
    Masina este echipata cu anvelope second de iarna dar mai au cam in jur de 5mm zic eu profil , Semperit pe fata si Continental Contigrip pe spate, special am pus Continental-urile pe spate fiind mai bune cred...
    Acum ce parere aveti si voi , e normal ca in conditile astea sa derapeje asa usor, adica sunt destul de speriat, ca daca acum patesc asa nici nu vreau sa ma gandesc daca incerc un drum la munte de Craciun cu ea...
    Ma gandesc ca drumul era uscat totusi chiar daca o fi fost un pic chiciura dar nu a burnitat inainte sa se formeze un polei ceva sau vreo ninsoare.
    Acum ma bate gandul sa cumpar niste anv noi pe spate, dar asa va fi ceva diferenta fata de cele de pe fata si ma gandesc ca poate dup-aia dau in altele si imi fuge directia vreodata.
    Stiam ca e posibil sa fie prb de genul asta iarna, m-am angajat la treaba asta din momentul in care am vrut C-ul dar totusi mi se pare ca a fugit prea usor in conditiile aceastea totusi destul de "light".
    Astept orice parere cu interes.
    Va salut cu respect.

  • #2
    Ce mercedes ai?

    Comment


    • #3
      Scuze, am uitat sa mentionez ce era mai important.Am un C200 din 2005,modelul cu facelift. (w203)

      Comment


      • #4
        E si normal sa fuga de cur...iarna nu te joci,chiar daca ai cauciucuri de iarna noi noute,alea te ajuta,dar nu te fac zeul soselelor,si la -4 grade iti dai seama ca totul e inghetat bocna iar poleiul e muuult mai periculos ca zapada.

        Comment


        • #5
          Salut
          Stai linistit ca nu are masina nimica pe drumul de Poiana ai prins portiunea de gheata care nu se vede noaptea,mai ales ca nu esti din Brasov sa cunosti drumul perfect,aici ma refer la portiunile de drum care sunt umede pe cursul zilei si ingheata noaptea si cum zice si colegul Ediskan89 poleiul este mai nasol ca zapada si zic asta din experienta ca am patit-o si eu tot pe drumul de poiana anul trecut si eu cunosc drumul cu ochi incisi.

          Comment


          • #6
            Multam mult pt raspunsuri.Departe de mine gandul de "zeul soselelor",aveam 30 la ora si oricum nu e ca si cand C200-le e vreun amg ... :-) Pur si simplu , ne mai conducand tractiune spate incerc sa inteleg limitele masinii.Binenteles daca era polei acolo e bine ca nu s-a intamplat mai nasol.

            Comment


            • #7
              Pe polei este ffff nasol. Mie mi-a plecat de spate pe drum drept la cca 65 km/h. Cu cauciucuri de iarna. Pe zapada nu sunt probleme.
              Last edited by corvinarh; 11-22-2011, 20:38 PM. Reason: Eu am W204. C220 CDI din 2008. In schimb... a intrat foarte bine ESP si a redresat.

              Comment


              • #8
                Originally posted by corvinarh View Post
                Pe polei este ffff nasol. Mie mi-a plecat de spate pe drum drept la cca 65 km/h. Cu cauciucuri de iarna. Pe zapada nu sunt probleme.
                Polei si acceleratie ciupita putin mai mult decat trebuie in astfel de conditii si fuge nitel. Pe polei ar trebui sa prezinte o oarecare nesiguranta in curbe,atat. Daca mergi in drum drept n-are voie sa fuga,exceptie cand pui frana, dar daca tii volanul drept atunci masina va aluneca inainte,nicidecum in laturi.Pe zapada tre sa mearga aproape ca pe asfalt insa trebuie avute in vedere dezavantajele sezonului rece (umiditate,inghet,asfalt si gume reci etc).Nu-ti face probl,acum cand vine iarna e momentul in care Merc isi arata superioritatea fata de multe alte modele (no offence pt cei cu BMW) cu conditia sa ai gume de iarna ok.Eu am mers Fetesti-Bucuresti, iarna pe gheata si uneori cu petice de zapada, cu o viteza constanta de 120-130 km/h si chiar mai mult uneori in depasiri.Masina f stabila si echilibrata,lucruri pe care le simti,nu ti se spun.
                Numai bine,

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Roni View Post
                  Polei si acceleratie ciupita putin mai mult decat trebuie in astfel de conditii si fuge nitel. Pe polei ar trebui sa prezinte o oarecare nesiguranta in curbe,atat. Daca mergi in drum drept n-are voie sa fuga,exceptie cand pui frana, dar daca tii volanul drept atunci masina va aluneca inainte,nicidecum in laturi.Pe zapada tre sa mearga aproape ca pe asfalt insa trebuie avute in vedere dezavantajele sezonului rece (umiditate,inghet,asfalt si gume reci etc).Nu-ti face probl,acum cand vine iarna e momentul in care Merc isi arata superioritatea fata de multe alte modele (no offence pt cei cu BMW) cu conditia sa ai gume de iarna ok.Eu am mers Fetesti-Bucuresti, iarna pe gheata si uneori cu petice de zapada, cu o viteza constanta de 120-130 km/h si chiar mai mult uneori in depasiri.Masina f stabila si echilibrata,lucruri pe care le simti,nu ti se spun.
                  Numai bine,
                  Multumesc mult pt explicatii!

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Nu am auzit de Continental Contigrip. Probabil este un pneu vechi, ce s-a fabricat cu niste ani in urma. Ceea ce inseamna ca este depasit atat moral cat si fizic:
                    -moral - beneficiaza de tehnologie veche ( disponibila la vremea respectiva);
                    -fizic: -anvelopele isi pierd calitatile in timp, chiat daca nu vizibil (nu sunt tocite);

                    Pneurile sunt niste produse foarte sofisticate. In componenta lor intra o serie intreaga de compusi chimici.Diferenta e facuta de departamentele de cercetare ( vezi testele de comparatie cauciucuri)
                    Faptul ca sunt vechi, inseamna ca au o aderenta mai scazuta comparativ cu unele noi, deci vei avea probleme cu aderenta ( franare pe ud, pe gheta, patinaje, derapaje s.a.)-asa cum deja ai patit.
                    Faptul ca pneurile tale 2 SH au carne te va ajuta la tractiune, pe zapada. Dar nu pe polei.

                    Ar fi cazul sa investesti in niste cauciucuri noi, de calitate, pana nu vine iarna adevarata, mai ales daca faci excursii la munte. Mercedesul este o masina sigura, dar trebuie ajutata.
                    Nu iuta ca pneurile fac legatura intre masina si suprafata de rulare...
                    Mercedes CL 200 Kompressor
                    Mercedes C 180 Kompressor

                    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Maxmann View Post
                      Salut.
                      Nu am auzit de Continental Contigrip. Probabil este un pneu vechi, ce s-a fabricat cu niste ani in urma. Ceea ce inseamna ca este depasit atat moral cat si fizic:
                      -moral - beneficiaza de tehnologie veche ( disponibila la vremea respectiva);
                      -fizic: -anvelopele isi pierd calitatile in timp, chiat daca nu vizibil (nu sunt tocite);

                      Pneurile sunt niste produse foarte sofisticate. In componenta lor intra o serie intreaga de compusi chimici.Diferenta e facuta de departamentele de cercetare ( vezi testele de comparatie cauciucuri)
                      Faptul ca sunt vechi, inseamna ca au o aderenta mai scazuta comparativ cu unele noi, deci vei avea probleme cu aderenta ( franare pe ud, pe gheta, patinaje, derapaje s.a.)-asa cum deja ai patit.
                      Faptul ca pneurile tale 2 SH au carne te va ajuta la tractiune, pe zapada. Dar nu pe polei.

                      Ar fi cazul sa investesti in niste cauciucuri noi, de calitate, pana nu vine iarna adevarata, mai ales daca faci excursii la munte. Mercedesul este o masina sigura, dar trebuie ajutata.
                      Nu iuta ca pneurile fac legatura intre masina si suprafata de rulare...
                      Iti multumesc mult de tot pt precizari, desigur ai dreptate, dar cu scuzele de rigoare am gresit eu modelul anvelopelor, este vorba de Continental ContiWinterContact nu Contigrip cum am scris mai sus...
                      In orice caz, sigur am sa investesc in macar doua anv de iarna,macar pe spate,anvelopele second hand sper sa fie o solutie temporara...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF