Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Xenon faza lunga

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xenon faza lunga

    Salut. As vrea sa montez xenon pe faza lunga insa intrebarea e urmatoarea: pot sa fac vreo modificare sau exista vreo solutie astfel incat daca vreau sa dau flash xenoanele de pe lunga sa se aprinda la intensitate maxima (sa faca "blitz") ? deoarece am vazut la cineva la acelasi model de masina ca daca vrei sa dai flash cu ele sunt egale cu 0 (pentru ca dureaza destul timp pana se incalzesc iar lumina data ar semana mai mult cu aia de la pozitii) + ca s-ar si arde mult mai repede. Se merita aceasta investitie? Multumesc si astept pareri.

  • #2
    Nu se poate ceea ce vrei tu pentru ca nu ai bec bixenon.Eu mi-am pus xenon si pe faza lunga si dureaza vreo 3-5 secunde pana creste intensitatea luminii.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      deci in concluzie nu se merita... multumesc.

      Comment


      • #4
        Ce model ai?w202?eu am avut un prieten cu BMW 318 pisicuta,deci becuri diferite,nu e bec bixenon,avea ambele becuri cu xenon pe masina,iar cand dadea flash se vedea destul de tare,nu cred ca la intensitate maxima,dar destul de tare,iar daca le lasa pe faza lunga ele "explodau" deodata dupa care se stingeau(nu de tot) si incepeau imediat sa se incarce.Blitz faceau,dar nu cred ca erau la intensitate maxima.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Ce model ai?w202?eu am avut un prieten cu BMW 318 pisicuta,deci becuri diferite,nu e bec bixenon,avea ambele becuri cu xenon pe masina,iar cand dadea flash se vedea destul de tare,nu cred ca la intensitate maxima,dar destul de tare,iar daca le lasa pe faza lunga ele "explodau" deodata dupa care se stingeau(nu de tot) si incepeau imediat sa se incarce.Blitz faceau,dar nu cred ca erau la intensitate maxima.
          Asa fac toate cand le aprizi...au explozia aia de jumate de secunda si apoi usor usor incepe sa creasca intensitatea luminii
          Oo\=|=/oO

          Comment


          • #6
            Bi-xenonul presupune un sistem de lamele in bec sau in lupa ce directioneaza lumina in jos pe faza scurta si o lasa libera pe faza lunga. Nu poti monta becuri cu xenon pe faza lunga pentru ca iti ia vreo 10 secunde sa se incarce la intensitate maxima.

            Comment


            • #7
              modelul este w203, exact cum ati scris si voi ca sa poti face un flash "blitz" trebuie aprinsa faza lunga si lasata o perioada de cateva secunde pentru a se incarca, altfel "blitzurile" sunt la intensitate mai mica. insa exista vreun modul sau ceva de genu care sa poata ajuta becurile sa functioneze la intensitate maxima fara sa le lasi sa se incarce?

              Comment


              • #8
                Salut

                Originally posted by jionut View Post
                modelul este w203, exact cum ati scris si voi ca sa poti face un flash "blitz" trebuie aprinsa faza lunga si lasata o perioada de cateva secunde pentru a se incarca, altfel "blitzurile" sunt la intensitate mai mica. insa exista vreun modul sau ceva de genu care sa poata ajuta becurile sa functioneze la intensitate maxima fara sa le lasi sa se incarce?
                Degeaba pui xenon pe lunga. Daca vrei sa dai flash, cu toate ca nu e frumos sau recomandat, cauta la Dectane - pacecar flash. Este vreo 35 euro. Il folosesti pe riscul tau. Numai bine!

                Comment


                • #9
                  Pot sa va contrazic putin..am montat cateva instalati xenon si am suplimentat putin instalatia cu cate un condensator de 50 de micro 12V,se incarca instantaneu iar acel flash este mai puternic la inceput,plus iti si protejeaza becul...se leaga pur si simplu in paralel pe instaltie !!!!!! atentie mare + si - si nu stati cu ochii in el...nici nu incercati sa aprindeti instalatia/ becul in afara incintei farului...Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Eu din fabrica aveam bixenon doar pe farul mare..pentru faza scurta..dar era bi,pe faza lunag bec H7

                    Comment


                    • #11
                      Salut

                      Originally posted by Mercedes C230 View Post
                      Pot sa va contrazic putin..am montat cateva instalati xenon si am suplimentat putin instalatia cu cate un condensator de 50 de micro 12V,se incarca instantaneu iar acel flash este mai puternic la inceput,plus iti si protejeaza becul...se leaga pur si simplu in paralel pe instaltie !!!!!! atentie mare + si - si nu stati cu ochii in el...nici nu incercati sa aprindeti instalatia/ becul in afara incintei farului...Bafta!
                      Ai vrea tu sa protejeze becul dar nu este asa. Pur si simplu cu adaugarea condensatorului fortezi gazul din bec sa se aprinda mai repede decat este el normal "programat sa se aprinda. Temperatura gazului creste constant si ajunge la o valoare de 4300 k( un exemplu).
                      Poti sa pui un H7 de 100w reali si face blit de 10 ori mai puternic decat face un xenon pus pe lunga. Au cei de la Narva Romania H7 de 80w, inainte aveau si de 100.

                      Comment


                      • #12
                        Pe lanaga ce am afirmat si vad ca esti de acord cu mine ..eu sunt de parere ca le si protejeaza..oricum cert este ca functioneaza,nu? si inca cum doreste omul..blitz sau flash

                        Comment


                        • #13
                          Salut

                          Originally posted by Mercedes C230 View Post
                          Pe lanaga ce am afirmat si vad ca esti de acord cu mine ..eu sunt de parere ca le si protejeaza..oricum cert este ca functioneaza,nu? si inca cum doreste omul..blitz sau flash
                          Am un prieten cu un A4 cred din 2009 si la el face blit din xenon fara delay la putere maxima. La c.ul meu ca sa faci blit se aprinde doar h7 iar daca ai faza scurta face si bixenonul. La A4 avand doar un singur bec(probabil d3s) face blit puternic. Oricum trebuie studiata problema. Eu zic ca oricum ca atentionare este mai eficient h7 decat bixenonul. H7 imprastie mai puternic lumina.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mercedes C230 View Post
                            Eu din fabrica aveam bixenon doar pe farul mare..pentru faza scurta..dar era bi,pe faza lunag bec H7
                            Ce ai tu , este Xenon. Bi-Xenon = faza lunga, faza scurta .
                            De la w204 au aparut bi-xenon pe C class.
                            Sunt after-market head lights ( made in China pe Ebay ) , ce au LED halo lights, dar nu sunt OEM.

                            Comment


                            • #15
                              De la w203 a fost pus bixenon( am eu pus din fabrica).
                              Si are dreptate colegul Mercedes c230. Bixenonul pe farul mare este suplimentat de un h7 pe faza lunga.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF