Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aditivi combustibil ????

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aditivi combustibil ????

    Salut.
    Trebuie folositi aditivi pentru combustibil (diesel), pentru o viata mai lunga si mai putin zgomotoasa a injectoarelor? "Mentionez ca posed un c220 cdi, w203, 2006"
    Foloseste cineva frecvent?
    Daca da ,ce ati folosit?
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Salut! Ma bucur ca ai deschis acest topic pentru ca si pe mine ma intereseaza acest subiect. Eu am fost zilele astea la reprezentanta si printre altele am intrebat si de aditiv pentru combustibil si mi-au spus ca "neamtu" nu recomanda aditivi, doar motorina de sezon(iarna). Acum sa vedem ce parere au si ceilalti colegi. Numai bine!

    Comment


    • #3
      Da intradevar nemtul nu recomanda nici un fel de aditiv mai ales aditiv pentru motor gen metabond etc. eu am bulit un motor de Smart din cauza metabondului bagat in motor .

      Comment


      • #4
        NU bagati aditivi !!! Nici in motor ..nici un carburant.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Nu vreau să intru în polemică, dar TOŢI carburanţii au aditivi !, care mai de care ... Asta pe de o parte.
          Pe de altă parte - şi acum vorbesc în numele celor care deţin utilaje cu motoare clasice - carburanţii din zilele noastre nu mai sunt nici în relaţii de rudenie îndepărtată cu carburanţii din vremea acelor motoare. Mai ţineţi minte, când s-a scos plumbul din benzină (directivă (m)UE, desigur), cu toţii făceam pe noi că bulim Daciile, n-or mai avea ungere destulă, blabla. Ei, eu am mai avut Breakul încă vreo 5 ani după circul ăsta, n-a păţit nimic, merge şi astăzi la noul stăpân ... La vremea aia ne-au liniştit că, se pune un aditiv, un înlocuitor pt. plumb - deci, primul aditiv !
          Nu mă ştiu la chimie, dar şi carburantul de iarnă e aditivat, după aia vin diferitele tipuri de benzină şi motorină (dracu' le ştie după denumire pe toate), alea nu-s aditivate ??? ÃŽntreb şi eu ...
          Altă e povestea cu Metabond & Co ... acei aditivi, nu cred că fac rău motoarelor, dacă aveţi păţanii, ar fi bine să le prezentaţi aici, spre luminarea minţilor noastre. Eu de Metabond şi DuraLube am auzit numai de bine. Voi ?
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Originally posted by Burat Marian View Post
            Da intradevar nemtul nu recomanda nici un fel de aditiv mai ales aditiv pentru motor gen metabond etc. eu am bulit un motor de Smart din cauza metabondului bagat in motor .
            Chair daca ar fi off topic cred ca ar merita sa dezvolti ideea cu motorul de Smart pe care l-ai stricat cu Metabond.Deoarece aceleasi discutii sunt si pe tema aditivilor de combustibil cat si pe tema aditivilor de motor.

            Comment


            • #7
              In legatura cu aditivii de motorina vreau sa va spun ca mi se pare prea mica "esenta", 300-500 ml pentru 50 - 60 litri de motorina, Mi se pare irosinta de bani.
              In legatura cu adtivii de ulei, rau nu au de ce face. In cel mai rau caz e un simplu ulei, dupa miros, cuoare, densitate.
              Tin sa mentionez ca in cobra, (motor de 20 de ani cu peste 500000 km de w 124) am mai bagat aditivi, si imediat dupa observam o imbunatatire a presiunii de ulei, in cazul meu am folosit de 2 ori si in ambele cazuri la distanta de 40.000 km intre ele mi-a urcat presiunea cu 0,5 la ac (1 atmosfera)ceea ce nu era rau pentru motor, + ca dupa cel din iarna trecuta am observat si o pornire la sfert la frig, fata de inainte o secunda buna de automat...
              La motoarele noi nu stiu cum se comporta, dar eu sincer sa va zic am bagat un aditiv metabond in e-ul proaspat cumparat (320 CDI)si nu a patit nimic, de atunci am fost si la reprezentanta la revizie completa si star-ul nu a zis nimic.

              De la altcineva, cu doua nissan terrano II 2,3 I , la o firma, soferi unici pana la casare, unul a dus 550.000 pana sa se duca naibii motorul si celalalt 380.000, culmea ca la amandoua motoarele au murit primele, nu injectia, caroseria sau altceva. Gaze la ambele si intr-un final renuntat la ele deoarece s-a considerat ca le e termenul la 10 ani cu toate ca mai duceau daca se umbla in motor putin. Acum nu stiu daca aditivul a ajutat sau soferul a mers mai frumos ca celalalt sau pura intamplare.

              Comment


              • #8
                Originally posted by grigorean View Post
                Chair daca ar fi off topic cred ca ar merita sa dezvolti ideea cu motorul de Smart pe care l-ai stricat cu Metabond.Deoarece aceleasi discutii sunt si pe tema aditivilor de combustibil cat si pe tema aditivilor de motor.
                In 2008 am cumparat personal din Germania un Smart Mercedes ,avea 146 000 km, super masina .Dupa 1 an ma pus pe mine dracu sa bag metabond la un schimb de ulei si dupa 4 zile de naveta zilnica (65 km) am pierdut compresia la toti cilindrii ,de ce nu stiu sa spun ..............poate un mecanic mai bun stie!

                Comment


                • #9
                  Moleculele de metabond se debun dracu prin toate gaurile la cilindrii. BUN..dupa o vreme acele molecule "minune" se ard si fac gaurica mica mica in una dubla.. si iar se depune acolo dracu si iar borta... deci PA Metabond. Ma manca in anus sa bag si eu mizerie de asta in motor. Am aflat la timp despre ce e vorba.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Buna dimineata tuturor!
                    Am citit de mai multe ori parerile dumneavoastre despre aditivi si am decis sa nu bag nici in motor si nici in motorina nimic. Datorita faptului ca am ajuns la 179000 km ma batea gandul sa pun un aditiv in motor. Acum am in motor Mobil 1 0W40, ulei care l-a avut de la inceput si schimbat cam la 12-13000 km (asa vad in cartea service) . Motorul nu scoate fum de loc, merita sa adaug aditiv sau sa schimb alt tip de ulei pentru kilometrii astia?
                    Poate cei mai experimentati, sa dea un sfat?
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      Mobil 1 0W-30/40 original din SUA e cel mai bun "aditiv".

                      Singura poveste cu un motor care a "dus" intradevar 1 mil Km fara reparatie capitala http://www.jsonline.com/business/29181064.html

                      Am mai auzit din astea despre Mobil 1 si in racing unde conditiile sunt mult mai grele pentru motoare.

                      Ce pot spune din experienta proprie este ca motorul meu porneste usor si nu clantane iarna doar cu Mobil 1 0W-30 original din SUA. Cu restul (Castrol, Shell, Valvoline) se auzeau tachetii la rece.
                      Aerodynamics are for people who can't build engines.
                      Enzo Ferrari

                      Comment


                      • #12
                        ATENTIE LA MOBIL (1)!
                        Cine are p-acasa mobil1 sa verifice daca e facut cumva prin Turcia sau CE. Acum doua zile a crapat o pompa de ulei a unui vecin care avea 10w30 in motor. Bagati intr-un pahar de unica folosinta 5ml ulei la congelator o noapte si o sa vedeti ce untura buna iese... de prajit cartofii! Asadar atentie la producator!

                        In ce priveste Metabondul... merita toti banii!

                        Folosesc Tratament Metabond de multi ani, de prin 2003, la mai multe masini; momentan am w123-ul 300D "incaltat pana-n dinti" cu Tratament Metabond: Vaselina, ulei 10w40, cutie ATF IID 236.6, diferential, servo, tratament in ulei si combustibil. Merg asa de 8000 de km, si am simtit diferenta de la primii 50km rulati. Motorul merge in parametrii "ca noi", am castigat calutii pierduti, test noxe scos cu nota 10+, zgomotul motorului a scazut incredibil de mult, si... ceea ce cred ca ii doare pe toti... CONSUMUL a scazut de la 10-11% in oras la 8%! Da, cu alte cuvinte la 1000 litri motorina imi ramane un butoi, adica 1000 RON in buzunar din care voi baga din nou Metabond (~430ron) si fac si RCA pe 6 luni! O fi bine... o fi rau?!

                        Burat Marian: In 2008 am cumparat personal din Germania un Smart Mercedes ,avea 146 000 km, super masina .Dupa 1 an ma pus pe mine dracu sa bag metabond la un schimb de ulei si dupa 4 zile de naveta zilnica (65 km) am pierdut compresia la toti cilindrii ,de ce nu stiu sa spun ..............poate un mecanic mai bun stie!
                        Sunt sigur ca inainte sa-i fi bagat Metabond acel motor avea in el Slick sau "miere" de la 2+2, acestea refac compresia si modifica cotele; Metabond-ul nu a facut decat sa curete acele "pelicule". Una din proprietatile sale este sa curete orice depuneri si reziduuri din motor. Banuiesc ca ai folosit "Gold-ul"; daca foloseai "CL-ul" in uleiul vechi (pentru spalare motor) ai fi ramas fara compresie instant, pana sa bagi uleiul nou.

                        sovieticool: Moleculele de metabond se debun dracu prin toate gaurile la cilindrii. BUN..dupa o vreme acele molecule "minune" se ard si fac gaurica mica mica in una dubla.. si iar se depune acolo dracu si iar borta... deci PA Metabond. Ma manca in anus sa bag si eu mizerie de asta in motor. Am aflat la timp despre ce e vorba.
                        Frate Vlad, cu parere de rau vreau sa te contrazic, fara sa vreau sa jignesc pe cineva. Nu toate produsele Metabond au acele "molecule" de care zici tu, doar Gold-ul si Old Spezial. Moleculele de care zici tu sunt microparticule de ceramica de 1 micron si trec prin orice filtru, inclusiv cel de particule. Ele au intr-adevar rolul de a se depune in fisuri si crapaturi, insa numai pe suprafetele pe care nu sunt frecari. Acolo unde sunt frecari acestea NU se depun, deci NU MODIFICA COTELE.

                        Substanta activa comercializata ca "Metabond" este de fapt "zincdialchidtrilitiosulfat" si actioneaza la nivel molecular, 1,2 microni in adincimea metalului aducandu-l la duritatea diamantului sintetic.
                        Deci Metabond NU este un aditiv, el nu se combina chimic cu uleiul si nu ii modifica structura sau proprietatile fizico-chimice. Metabond este un TRATAMENT pentru tratarea metalelor si reducerea frecarilor.
                        Nu vreau sa mai lungesc vorba, si asa am zis prea multe. Documentati-va la ei pe site si eventual luati legatura cu un reprezentant local pentru lamuriri.

                        Scuze inca o data pt. lunga postare, insa nu strica nimanui sa se documenteze inainte de a exprima pareri!

                        Comment


                        • #13
                          Ca idee nu ma numesc Vlad... Toata lumea ma stie de Jan. Iar parerea mea e data ca idee nu sa influenteze pe nimeni. Daca lucrezi pentru Metabond, succes, nu ma intereseaza produsele lor.
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • #14
                            33PRO:
                            Daca tot sunt mai multe modele de Metabond, cand si la ce se foloseste fiecare dintre ele...sa intelegem si noi!!!
                            Ms

                            Comment


                            • #15
                              Cu respect, am o parere verificata din 97. Din idea de a scadea consumul de ulei si, evident, benzina. Adiacent, unchiul meu, inginer mecanic auto din 67, nu concepe nici astazi aprinderea electronica. O traducere incompleta a ajuns sa se inteleaga la noi ca aditiv insemna orice. Exista conditionatori si aditivi care sunt specializati. Conditionatori metale -gama Dura Lube-, aditivi eliminatori de apa din combustibili, de dizolvare a depunerilor pe injectoare, de spalare pentru schimbul de ulei, de astupare a micilor gauri in sistemul de racire etc. Eu folosesc conditionatori de metale din 97 si nu-mi pare rau. Mai ales ca in 98 a disparut de pe piata Dura Lube. Un an jumatate a fost integral cumparat de Cariova pentru Cielo. Care scazuse nivelul de zgomot al motorului. Din 2008, la 205.000km am folosit si la MB. Cand, dupa 2000 km a trebuit sa completez 200 ml de ulei. La 8000km- 0,6 l. De abia incepuse influienta conditionatorului. Astazi sunt la al treilea schimb, 13000km si, din cauza frigului, am "consumat" deja cca. 0,100 l de ulei. Procedura de lucru am postat-o deja prin alte parti-subiecte tehnice.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF