Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Micsorarea consumul de combustibil w202 C180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Claudiu degeaba te superi, ca asta este purul adevar, GPL-ul in timp omoara motorul, indiferent ca ce marca de masina este.
    Eu nu simt pe pielea mea nimica ca eu am motor Diesel si motorina mai gasesc la jumate pretu cum e la pompa, asa ca maduc muult si bine, nu imi bat capul.
    Si eu am stat de vorba cu mai multi oameni care si-au montat GPL, si sa stii ca toti sunt nemultumiti din cauza ca li se uzeaza motorul din timp.
    Asa ca eu la asta m-am referit ca ce castigi la pod, dai la vama.
    Si sa nu uitam ca este un forum de discutii, si unde fiecare isi poate sa exprime gandirea.
    Toate cele bune.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #32
      Adevarul e ca Gpl-ul uzeaza putin mai repede motorul ca si benzina si asta se vede si pe faptul ca scade puterea intr-o oarecare masura, totusi, pana sa ajungi cu un motor in stadiul de consum de ulei (ma refer la un motor initial bun) te dai pana te saturi pe gpl asa ca nu se justifica sa nu iti pui din aceste considerente. La un motor de 1800 la cati km fac eu cu masina mea pe an nu mi se justifica sa imi pun gpl mai ales ca am un consum acceptabil (10-11 in oras, 6.5-7.5 afara), in schimb daca as avea un motor peste 2500 benzina ar putea fi o solutie
      w 202 -c 180 sport an 93

      Comment


      • #33
        De ce oare nu isi pun nemtii GPL? indiferent de ce capacitate are motorul.
        Si aia nu isi cumpara masini sa le tina in fata blocului sa se mandreasca cu ele.
        GPL-ul este bun daca nu umblii mult cu masina, si nu invers cum zic alti, ca eu imi pun GPL ca umblu mult, asta e tampenie.
        Cine a mai auzit domnilor ca un motor cu 300,000 km sa consume 2-3 litri de ulei?
        Haideti sa fimi seriosi.
        Cine are de umblat mult cu masina isi cumpara motor diesel, si cu asta am incheiat ce am avut de zis.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #34
          Aici va zic ca ar trebui sa vorbiti putin cu taximetristii, am prieteni cu loganuri de 1,4 in oras, au deja 200000 de km sau chiar si peste, au avut montata instalatia GPL inca pe cand aveau foliile pe scaune, si merg... Sincer eu nu prea i-am vazut cu capotele deschise si sa bage cu butoiul de 20L ulei in ele, ca baia este de doar de 4,5 litri, pe logan ...
          Nu pot zice cat mai merg, sau exact cat ulei consuma, ce e just, ca cu toate ca "tin masinile in fata blocului" cand asteapta clientii, bineinteles, au umblat cu ele, km aia sunt facuti in oras, si au motor de renault. Ce e culmea ca pica ele ba lovite, ba, e gata caroseria si interiorul, iar motorul merge in continuare.
          Jacob, nu vreau sa creem o cearta aici, dar masinile pe la 300.000 de km incep si de bunavoie si nesilite de nimeni sa consume ulei, iar pe la 500.000 la un motor de care ti-ai batut joc, s-ar putea sa ajungi sa umbli la nivelul uleiului chiar intre schimburi, si asta in special la un benzinar care clar ca se invarte deseori cu mult mai multe rotatii decat dieselul. In privinta dieselului pentru km multi total de acord. Dar gandeste-te ca pretul de cumparare pentru un diesel e si cu 20-30 %mai mare decat la benzina, si cum ti-am mai zis cu taxi, uite-te ca nu tin caroseriile cat motoarele, asa ca iau benzinare care nici nu cedeaza asa repede ca dieselurile de pe loganuri, baga GPL, umbla ieftin, masina se amortizeaza repede si merg pe + pana cand o da la dezmembrari.
          Asa ca mai ganditi-va, daca un taxi, frecat prin oras a facut in 4 ani 200000 km, jumatate de pe forumul asta ar face km aia in 10 ani, iar cativa care carcotesc pe aici, poate intr-o viata.
          In privinta marcii, nu mi se pare aratos pe un mercedes benzinar sa ii montezi GPL, deoarece e un Mercedes.
          Eu am preferat diesel, mi-am luat de 3000 cmc, cutie automata si am consum pentru motor de 1,8 benzinar. Imi ia 5,7-6,5 afara la mers normal indiferent de aglomeratie sau traseu, 7 daca mergi numai in depasiri si sprint, in oras 9-11 in functie de aglomeratie, iar mediu am 7,1 neresetati de 3000 si ceva de km. Consumul e testat de la plin la plin, cu rezervor de 80 litri si mi-a iesit o eroare de 0,4 litri care o consider din cauza la webasto, care papa si el ceva in fiecare dimineata cand incalzesc masina.
          Apropo de asta, de acasa pana la servici am 3,5 km exact. la -10 grade cu motorul rece ajung cu consum de 10,5-11,5 iar daca masina e incalzita, ajung cu 8,5 maxim 9%. exact pe acelasi traseu, si viteza mica deoarece intotdeauna la 8:50 e aglomeratie.
          Last edited by Dj Sky; 01-29-2011, 14:51 PM.

          Comment


          • #35
            Din cate stiu eu s-au scos si masini cu gpl din fabrica (cu exact aceleasi motoare ca si cele pe benzina dpdv "metalurgic"). Ma refer aici la cielo, stiu ca nu se compara dar este un exemplu.
            w 202 -c 180 sport an 93

            Comment


            • #36
              Eu cred ca cine vrea sa isi puna GPL o sa fie convins ca nu isi face motoru piftie orice i-ar spune lumea. Asa ca pentru ei GPL rulllzzz.
              Pentru ceilalti(printre care sunt si eu) preferam sa punem in rezervor ce recomanda fabricantul. Sunt sigur ca am fi pus GPL daca venea masina cu instalatia din fabrica.
              Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

              Comment


              • #37
                Nu ma supar, ca nu am de ce.

                Daca tot ziceti ca se duc dracu motoarele, calculati voi o treaba.

                Fierul pe care il am are gaz pe el de 200.000 sau poate mai mult, si inca merge.

                Daca in acesti 200.000 km se umbla numai pe benzina, la un simplu calcul de 10 % consum mixt , se bagau 20.000 litri de benzina, calculati la 1 Euro litru, sunt 20.000 euro,
                Daca sa mers pe gaz sau redus banii de combustibil la jumate deci 10.000 euro, dar hai sa nu fie 10.000 sa fie 12.000

                De aia 8000 euro economie, mai scadem 600 instalatia, si 400 costul intretinerii instalatie in km astia deci au ramas 7000

                Cate motoare schimbi cu 7000 euro ? Dar ele nu trebuie schimbate pentru ca merg, a dracu de bine , numai ca manca ulei, da nu se stie daca de la gpl sau de tras de ele, si Km multi

                Calculele sunt facute cu aproximatie, insa marja de eroare este favorabila benzine, deci castigul ar fi mai mare la calcule reale.

                Deci nu ma mai luati ca nu merge gaz pe Mercedes , ca nu merge pe BMW ca bla bla, merge pe ce pui,

                Si daca poti mere moca cu ditamai masina in plin lux care e problema.

                Noapte buna !
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #38
                  Nu stiu de unde ai tu calculele astea. Si sigur nu e asa. Tu zici ca masina consuma acelasi litraj de gaz ca si la benzina? Sa fim seriosi. Daca mie imi papa 7 benzina sigur se duce la 12 pe gaz. Si gazu e 3Lei/L nu e moca. In fine eu am facut calculul si nu mi se pare nici macar rentabil sa imi pun gaz pe masina.
                  Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                  Comment


                  • #39
                    Categoric ca cantitatea de gaz consumata este mai mare fata de benzina.
                    Sincer dupa calcule nu se merita deloc trecerea pe gaz.
                    Un simplu calcul cel putin la mine in zona, avem 100 de masini si doar unu are instalatie de gaz, si asta asa a cumparat masina, si este vorba de o Dacie 1300!
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #40
                      Scuze daca deranjez dar marele_alb are perfecta dreptate calculele lui sint reale, pot spune din proprie experienta ca din 2001 am mers incele mai bune conditii cu BMW 318 (carburatie) 2ani 50 mii km Opel Vectra(inj MP) 1an 30 mii km MB W124 2ani 45 mii (inj mecanica) Golf 2 2ani 38 miikm MB C180 1an 28 mii.Acum am un MB W210 2000 cm care urmeaza sa primeasca si el a doua sursa de energie GPL.Intre timp am facut service la masinile de serviciu Cielo din 2003 care are 270 mi km Logan din 2005 215 mii km si dacia 1310 cu 170 mii km efectuati.Pot spune ca la aceste masini schimburile de ulei filtrele de ulei si de aer+buji,fise au fost schimbate la timp fara nici un rabat si ceea ce este si cel mai important este ca la fiecare nu s-a facut rabat nici la modelul de inst de gpl montata(adica instalatiile au fost montate cu toate amanuntele cerute de producatorii de inst gpl).Toate masinile enumerate functioneaza si astazi fara interventii la motoare si fara sa sufere cu ceva din cauza gpl-ului.Din cei care spun ca gpl afecteaza motoarele ori nu au avut si nu au folosi ori au avut sansa sa aiba instalatii incomplete de gpl (lipsa reglaj electronic la debit) ori revizii nefacute la timp ori nesansa de animeri niste meseriasi in ghilimele......scuze daca e off topic dar nu ma puteam abtine.......Apropo la modelul MB w124 din care am avut 5 buc ati observat careva sub capacul de la busonul pe unde se alimenteaza cu carburat alaturi are un locas unde se incadreaza perfect gura de alim de gpl???.........O seara buna..

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ioan petrea View Post
                        Scuze daca deranjez dar marele_alb are perfecta dreptate calculele lui sint reale, pot spune din proprie experienta ca din 2001 am mers incele mai bune conditii cu BMW 318 (carburatie) 2ani 50 mii km Opel Vectra(inj MP) 1an 30 mii km MB W124 2ani 45 mii (inj mecanica) Golf 2 2ani 38 miikm MB C180 1an 28 mii.Acum am un MB W210 2000 cm care urmeaza sa primeasca si el a doua sursa de energie GPL.Intre timp am facut service la masinile de serviciu Cielo din 2003 care are 270 mi km Logan din 2005 215 mii km si dacia 1310 cu 170 mii km efectuati.Pot spune ca la aceste masini schimburile de ulei filtrele de ulei si de aer+buji,fise au fost schimbate la timp fara nici un rabat si ceea ce este si cel mai important este ca la fiecare nu s-a facut rabat nici la modelul de inst de gpl montata(adica instalatiile au fost montate cu toate amanuntele cerute de producatorii de inst gpl).Toate masinile enumerate functioneaza si astazi fara interventii la motoare si fara sa sufere cu ceva din cauza gpl-ului.Din cei care spun ca gpl afecteaza motoarele ori nu au avut si nu au folosi ori au avut sansa sa aiba instalatii incomplete de gpl (lipsa reglaj electronic la debit) ori revizii nefacute la timp ori nesansa de animeri niste meseriasi in ghilimele......scuze daca e off topic dar nu ma puteam abtine.......Apropo la modelul MB w124 din care am avut 5 buc ati observat careva sub capacul de la busonul pe unde se alimenteaza cu carburat alaturi are un locas unde se incadreaza perfect gura de alim de gpl???.........O seara buna..
                        3500ron o instalatie. Adica 700L de benzina. Si sa presupun ca in loc de 7% ies cu gaz la 5%(ca valoare cash). Deci 2L recuperati la 100km. Pretul instalatiei se scoate dupa 35.000km. Si abia atunci intri pe profit. Cat mai tine fierul. Eu am masina de 2 ani si abia am facut 60.000km. Si am mers cu ea mult afara. Nu cred ca se merita.
                        Poate ca daca as avea sansa sa am o masina de-a gata cu GPL nu zic ca as pune benzina in ea. As pune si pisat daca s-ar putea numa sa ies ieftin. Dar din pacate instalatie e scumpa si tre sa stai mereu sa ii faci service, si reglaj.
                        Am citit si eu forumuri despre GPL si nu tot ce zboara se mananca.
                        Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                        Comment


                        • #42
                          Domnilor oare de ce ..... nu incercati ceva inainte sa comentati.

                          Eu nu am scris / raspuns nicaieri unde nu am avut un sambur de experienta sau nu am fost extrem de bine documentat.

                          Va rog eu, inainte de a contrazice ceva ganditi bine.

                          Nu cred ca o sa mai postez pe aici.

                          O seara placuta , va doresc !
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Jacob View Post
                            De ce oare nu isi pun nemtii GPL? indiferent de ce capacitate are motorul.
                            Si aia nu isi cumpara masini sa le tina in fata blocului sa se mandreasca cu ele.
                            GPL-ul este bun daca nu umblii mult cu masina, si nu invers cum zic alti, ca eu imi pun GPL ca umblu mult, asta e tampenie.
                            Cine a mai auzit domnilor ca un motor cu 300,000 km sa consume 2-3 litri de ulei?
                            Haideti sa fimi seriosi.
                            Cine are de umblat mult cu masina isi cumpara motor diesel, si cu asta am incheiat ce am avut de zis.
                            Da-i un search pe mobile de exemplu si ai sa gasesti destule masini ,chiar si multe mercedesuri cu gaz pe ele in Germania , nu numai pe la noi. Lasati fratilor vrajeala si nu mai vorbiti din auzite numai asa sa vorbim discutii

                            Comment


                            • #44
                              Sunt curios cati dintre cei care isi dau pe aici cu parerea despre GPL au tinut macar o supapa in viata lor in mana...ca sa nu mai vorbim de experienta prin service ca si mecanic.
                              Am un C180 cu care am deja 50000 km facuti 99% pe GPL si motorul nu consuma ulei. Folosesc Aral Blue Tronic 10W40. Schimbul il fac intre 12000 si 15000 km, uleiul este foarte curat, mult mai curat decat la mersul pe benzina.
                              Inainte de Mercedes am avut o Alfa 156 2.0 Twin Spark, motorizare renumita pentru un consum maricel de ulei. Si cu Alfa respectiva am avut vreo 60000 km tot pe GPL, in prezent este la sora-mea. Masina chiar se misca bine pentru cei 150CP pe care-i are, iar un prieten chiar nu a crezut ca este pe GPL dupa un drum la Bucuresti, decat dupa ce i-am aratat comutatorul de gaz(era destul de ascuns pt pasager).
                              Motorul de Mercedes nu este asa turat ca cel de Alfa si se comporta impecabil pe GPL. Instalatia mi-a montat-o un bun prieten, cel mai vechi montator de instalatii GPL din Brasov, cu o vasta experienta in mecanica si curse. Daca la Alfa a mai reglat cate ceva, la Mercedes nu m-am prezentat nici macar la prima revizie de 1000 km, masina merge "ceas" !
                              Schimb destul de des la 4000 rot/min(cel mai des la 3500 rot/min) si nu prea ma intereseaza aspecte ca A/C off si altele. Am mers cu Mercedesul si in Italia pe GPL, si cu remorca, si cu 170 km/h...trag si o rulota uneori....fara nici un fel de probleme.
                              Nu am nimic cu nimeni, fiecare e liber sa faca propriile alegeri, eu nu pot decat sa ma amuz de cei care-si dau cu parerea dar habar nu au pe ce lume traiesc !
                              Mai mult....la Alfa am fost nevoit sa-i schimb toate supapele, ghiduri, simeringuri...etc din vina mea(distributie neschimbata la timp - atunci m-am hotarat sa trec la lant).
                              Stiti cum aratau supapele vechi dupa aprox 40000 km de mers pe GPL ??? Foarte foarte curate !!! Fara pic de depuneri ! Asa ca rog "expertii" sa vorbeasca din experienta, nu din cultura mecanica de forum !
                              Din cate cunosc eu, Mercedes este una din putinele companii care produce autovehicule in serie pregatite pentru aplicatii speciale : taxi, salvare, mortuare, interventii...etc. Inclusiv masini pregatite pentru GPL ! Inclusiv W202 !
                              In tari ca Italia, Olanda, Polonia...chiar si Germania(CNG) se merge de foarte multi ani pe GPL fara probleme. Eu am condus prima masina cu GPL in 1993 si am ramas uimit de cum se comporta. Era o Honda Concerto din cate imi amintesc. Am avut si vreo 3 Dacii Papuc cu GPL si au carat de dracu' le-a luat !
                              Cine e curios ....e invitatul meu la o plimbare cu W(S)202-ul cu GPL !

                              Bafta !
                              Last edited by AndreiS; 02-05-2011, 21:57 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by AndreiS View Post
                                Am un C180 cu care am deja 50000 km facuti 99% pe GPL si motorul nu consuma ulei. Folosesc Aral Blue Tronic 10W40. Schimbul il fac intre 12000 si 15000 km, uleiul este foarte curat, mult mai curat decat la mersul pe benzina.
                                Bafta !
                                Si ce consum de ulei aveti la acest interval?
                                Ca si eu tot acest ulei folosesc, si pot sa ma mandresc ca nu imi consuma nici un gram de la schimb la schimb.
                                Inseamna ca consumul exagerat de ulei pentru cei care au GPL, nu este datorat din cauza GPL-ului, ci pur si simplu nu mai este de calitate uleiul folosit.
                                Dar ca si idee acceptati ca GPL-ul este mai uscat decat benzina?
                                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF