Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Resoftare c 220 W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Resoftare c 220 W203

    Salut .
    De cateva zile mi-am resoftat c220-ul (w203 150hp) castigand 30hp si 80nm,la o reprezentanta Honda.
    Caii castigati si implicit cuplul (180hp respectiv 420nm) au transofmat radical C-ul meu.Singura "problema" este ca a crescut cu peste 1% consumul in stil de condus sportiv in rest totul e OK,pana acum.
    A mai resoftat cineva un c220 (w203 ,110kw ,CDI) ?
    Au aparut probleme in timp?
    Multumesc.

  • #2
    Salut! Si eu as vrea sa-i fac la w203-ul meu o resoftare , tot aceeasi motorizare ca a ta , dar nu stiu ce sa fac. Poate ma incurajezi tu...

    Comment


    • #3
      Salut Marius.
      Asteapta sa mai fac cateva mii de km sa vad cum se comporta masina si o sa-ti recomand sau nu. Totusi cei de la Honda, mi-au garantat ca noua harta rpm/nm a motorului nu va cauza defectiuni de natura electrica (senzori,debitmetre,injecoare) doar ca, daca voi conduce sprtiv se va uza mai repede ambreajul acesta fiind proiectat pt 150hp nu 180.Oricum soft-ul original il am salvat le ei pt siguranta.
      Si ca o recomandare dupa drumuri lungi de mers in turatie peste 3000 ,inaite de oprirea motorului ar trebui sa las motorul la ralanti aprox 1-2 min pt a se racii turbina pentru o viata mai lunga a acesteia.
      Daca am probleme (sper sa nu) revin...

      Comment


      • #4
        Salut eu am box tuning pe masina de 3 ani si nu am avut nici o problema tot w203,150hp de fabrica,avantajul la box tuning fiind ca pot sa ma joc cu cai putere,adica pot regla cand vreau print-run potentiometru cati cai vreau sa am.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Zsoltcox View Post
          Salut eu am box tuning pe masina de 3 ani si nu am avut nici o problema tot w203,150hp de fabrica,avantajul la box tuning fiind ca pot sa ma joc cu cai putere,adica pot regla cand vreau print-run potentiometru cati cai vreau sa am.
          Si care este numarul maxim de cai care ii poti scoate din tune box si cam cu cat iti creste consumul ... La mers normal cu reglajul la maxim are consumul scazut !
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Salut.
            Ce reglaj iti permite Power Box-ul tau (min-max in KW (sau hp) si NM) si cat te-a costat ?
            P.S. Resoftarea mea a costat 270 euro.
            Multumesc.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gigi popescu View Post
              Salut.
              Ce reglaj iti permite Power Box-ul tau (min-max in KW (sau hp) si NM) si cat te-a costat ?
              P.S. Resoftarea mea a costat 270 euro.
              Multumesc.
              A costat cam mult resoftarea ... Exista oameni specializati pe forum care iti cere-au mai putin.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Pentru racirea turbinei se lasa la relanty minim 3-5 minute.
                La un motor tunat, schimbul de ulei se face deasemenea mai des/ maxim 10000km si nu sint probleme.
                Originally posted by gigi popescu View Post
                Salut Marius.
                Asteapta sa mai fac cateva mii de km sa vad cum se comporta masina si o sa-ti recomand sau nu. Totusi cei de la Honda, mi-au garantat ca noua harta rpm/nm a motorului nu va cauza defectiuni de natura electrica (senzori,debitmetre,injecoare) doar ca, daca voi conduce sprtiv se va uza mai repede ambreajul acesta fiind proiectat pt 150hp nu 180.Oricum soft-ul original il am salvat le ei pt siguranta.
                Si ca o recomandare dupa drumuri lungi de mers in turatie peste 3000 ,inaite de oprirea motorului ar trebui sa las motorul la ralanti aprox 1-2 min pt a se racii turbina pentru o viata mai lunga a acesteia.
                Daca am probleme (sper sa nu) revin...

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Stiu ca a costat mai mult dar am salvat softul rescris la ei si mi-l vor incarca gratuit daca va fi nevoie,pt ca cei de la reprezentante ,uneori mai fac update de soft ,fiind bine intentionati, dar in urma acestuia motorul va reveni la 150hp.
                  In plus la mine Tg-jiu ,mai ieftin de atat si cu facilitatea asta nu am gasit.

                  Comment


                  • #10
                    salut..nu am mai trecut de mult pe aici dar in schimb am venit si eu cu o schimabre la c-ul meu. o resoftare de la 170 cai la 200 si cuplul bineinteles mai mare am 10 000 km si nu am avut probleme.sper sa nu am ...

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Scuze ca nu am mai trecut pe aici dar am ceva noutati.Mi-am resoftat c-ul de la 170 cai putere la 200 si se cunoaste diferenta...bineinteles si cuplul.sper sa nu am probleme tehnice (am 10000 km)...

                      Comment


                      • #12
                        Salut ,stie cineva in Timisoara pe cineva care resofteaza un c220 din 2005 150ph si cat costa?

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF