Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 sau BMW E46 320 150 hp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Unii au ramas tot pe ideea "Mercedes si restul..." ,dar lucrurile s-au schimbat si corect e "Masinile nemtesti si restul..."!

    Comment


    • #17
      sincer sa fiu nu credeam ca am sa primesc atatea raspunsuri. Multumesc tuturor.

      Comment


      • #18
        Am mers mult timp cu ambele masini si as recomanda si eu tot W203-ul. E46 are o rusine de interior asemanator cu modele gen Kia din 1998.

        Comment


        • #19
          Originally posted by wreckhound View Post
          Am mers mult timp cu ambele masini si as recomanda si eu tot W203-ul. E46 are o rusine de interior asemanator cu modele gen Kia din 1998.
          Asta e o chestie de gusturi.Mie mi se pare mai inchegat interiorul unui e46 fata de w203...
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #20
            Originally posted by remshm View Post
            nu stiu ce sa aleg intre un BMW E46 150hp si un Mercedes w203 CDI
            Depinde ce vrei de la masina. Depinde si de stilul tau de mers. Eu unul as opta pt un E46 330D. E o bomba pe roti, foarte rapida si consum redus.


            Originally posted by w124researcher View Post
            Eu as face asa :

            Diesel - merg pe Mercedes w203 , preferabil C220 CDi sau C270 CDi
            Sunt foarte puturoase modelele C220cdi. Mie motorul diesel in patru cilindri 220cdi nu-mi place din cauza zgomotului si vibratiilor. Modelul 320D ar fi mai
            recomandat. C270cdi e ok din prisma performantelor.

            Originally posted by w124researcher View Post
            Benzina - merg pe BMW e46 , si in special pe : 325i + cutie manuala + 4 usi
            320d cu putine modificari e mai rapid si mult mai economic decat 325i

            Originally posted by ZNA View Post
            am mers si cu E46 dar nu se compara nici pe departe la comfort si la eleganta cu un W203 (acestea sunt in discutie).
            La eleganta poate, dar la confort sunt absolut identice. Chiar pare foarte inchegat interiorul la E46.

            Originally posted by ZNA View Post
            Pe de alta parte un w203 este usor de intretinut ,este o masina reusita, masina care cade greu daca stii sa o exploatezi cum trebuie...
            De ce toata lumea are proasta impresie ca Mercedes e foarte ieftin la intretinut si la restul trebuie sa-ti vinzi organele sa le poti intretine?
            Oare acei zvonaci au avut contact cu vreun model descris de ei sau au reparat asa ceva?

            Originally posted by marele_alb View Post
            Ia-ti una din asta, si rupi gura BMW urilor...
            Asa iei M3 E46 si rupi gura la toti,nu doar la Mercedes, iar W203 va mirosi tot timpul gazele de esapament de la un E46 M3.


            Originally posted by marele_alb View Post
            Daca optezi pentru BMW, eu mi-as lua seria 5, E39, 523i, motor 2500cmc, 6 clindri, benzina
            Cu interior din piele cu scaune ce se fractioneaza spatarul si TV. Eu as merge pe 525i sau chiar 530i pt ca sunt de generatie mai noua,
            cu un cuplu mai liniar si consuma chiar mai putin decat modelul 523i ce are 170cp si 2496cm.Cei 300Nm ai lui 530i sunt mai liniari si nu necesita schimbari
            dese de viteza ,ceace implica un consum mai redus in regim mai alert.Aceste motoare se gasesc pe modelele din 2000 incoace.
            Nici Dieselul nu e de lepadat.

            Originally posted by adelin27 View Post
            Va inselati amarnic,daca vrei sportivitate cauta un C200 Kompressor,nu ai sa vezi la bmw motor 2000 benzina 163 Cp,motorul de 2.0 la BMW este de 2.2 si taxele cresc si are decat 170 CP...Iti spun din propria experienta,m-am ocupat de masini,am avut 8 bmw-uri si 3 mercedesuri....de la 523i,525 TDS,525i,530D si steptronic si manual....nu se compara cu C200 Kompressor nici la plecare de pe loc nici in mers...cu 530-ul 3000cmc cu 193 CP deabia urca la 245 Km/h cu c200 kmp urca fara probleme la 250 cu proba deci alege singur dar o sa ajungi la parerea mea...bmw-ul sta mai bine la stabilitate si atat

            Eu cred ca tu te cam inseli amarnic.In care din visele tale ai vazut sa prinda W203 2.0 Komp 250km/h la ora nu stiu, cand maxim-ul care-l pot atinge e 230km/h.
            Chiar o sa vezi la Bmw motor de 2000 pana in 2001, apoi a venit M54B22.Eu merg pe varianta diesel, 320d cu cip si turbina schimbata. Scoate 100km/h in 6,5 sec si sfertul de mila in 15 sec.Si toate astea la un consum mediu de 7l/100km. Varianta 330d cu remapare, turbina si cu racire cu apa si alte mici chichite e mai rapida si decat un V8.


            Originally posted by adelin27 View Post
            Daca vrei sportivitate nu-ti lua diesel,benzina e la putere...AMG-urile au Kompressoare dar cu motoare mari de 6.3; 6.5...c200 kmp w203 este o masina super,motor mic sub 2000 deci taxe mici si cai multi,nu mai zic ca daca ii pui un chip urca la 190 CP


            Daca ai drum in Constanta, iti pot arata eu sportivitate de la un Diesel.Ai cam ramas in urma cu tehnologia. Pe propia mea piele am ramas uimit cat de sportiv
            poate fii un diesel. Un TDI rupe un Kompresor de nu are aere. Am avut Kompresor. Stiu cum trage, dar stiu si cat consuma in regim alert in oras
            sau la drum lung.

            Originally posted by Black xs View Post
            Unii au ramas tot pe ideea "Mercedes si restul..." ,dar lucrurile s-au schimbat si corect e "Masinile nemtesti si restul..."!
            Nu mai exista de mult aceasta ideie. Masinile nemtesti versus restul. Japonezii au venit tare din urma.In multe privinte, sunt peste nemti in privinta tehnologiei, dar nu au inca renumele de care se bucura europenele.
            Last edited by 300zxtt; 10-04-2010, 18:22 PM.

            Comment


            • #21
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Nu mai exista de mult aceasta ideie. Masinile nemtesti versus restul. Japonezii au venit tare din urma.In multe privinte, sunt peste nemti in privinta tehnologiei, dar nu au inca renumele de care se bucura europenele.
              Am ras copios la ce ai scris tu aici .
              Aceasta "ideie" a existat, exista si va exista. In privinta tehnologiei si-n multe altele, japonezii si-o i-au de le suna apa-n cap de la nemti.

              Comment


              • #22
                Originally posted by 300zxtt View Post
                Depinde ce vrei de la masina. Depinde si de stilul tau de mers. Eu unul as opta pt un E46 330D. E o bomba pe roti, foarte rapida si consum redus.




                Sunt foarte puturoase modelele C220cdi. Mie motorul diesel in patru cilindri 220cdi nu-mi place din cauza zgomotului si vibratiilor. Modelul 320D ar fi mai
                recomandat. C270cdi e ok din prisma performantelor.



                320d cu putine modificari e mai rapid si mult mai economic decat 325i



                La eleganta poate, dar la confort sunt absolut identice. Chiar pare foarte inchegat interiorul la E46.



                De ce toata lumea are proasta impresie ca Mercedes e foarte ieftin la intretinut si la restul trebuie sa-ti vinzi organele sa le poti intretine?
                Oare acei zvonaci au avut contact cu vreun model descris de ei sau au reparat asa ceva?



                Asa iei M3 E46 si rupi gura la toti,nu doar la Mercedes, iar W203 va mirosi tot timpul gazele de esapament de la un E46 M3.




                Cu interior din piele cu scaune ce se fractioneaza spatarul si TV. Eu as merge pe 525i sau chiar 530i pt ca sunt de generatie mai noua,
                cu un cuplu mai liniar si consuma chiar mai putin decat modelul 523i ce are 170cp si 2496cm.Cei 300Nm ai lui 530i sunt mai liniari si nu necesita schimbari
                dese de viteza ,ceace implica un consum mai redus in regim mai alert.Aceste motoare se gasesc pe modelele din 2000 incoace.
                Nici Dieselul nu e de lepadat.




                Eu cred ca tu te cam inseli amarnic.In care din visele tale ai vazut sa prinda W203 2.0 Komp 250km/h la ora nu stiu, cand maxim-ul care-l pot atinge e 230km/h.
                Chiar o sa vezi la Bmw motor de 2000 pana in 2001, apoi a venit M54B22.Eu merg pe varianta diesel, 320d cu cip si turbina schimbata. Scoate 100km/h in 6,5 sec si sfertul de mila in 15 sec.Si toate astea la un consum mediu de 7l/100km. Varianta 330d cu remapare, turbina si cu racire cu apa si alte mici chichite e mai rapida si decat un V8.






                Daca ai drum in Constanta, iti pot arata eu sportivitate de la un Diesel.Ai cam ramas in urma cu tehnologia. Pe propia mea piele am ramas uimit cat de sportiv
                poate fii un diesel. Un TDI rupe un Kompresor de nu are aere. Am avut Kompresor. Stiu cum trage, dar stiu si cat consuma in regim alert in oras
                sau la drum lung.



                Nu mai exista de mult aceasta ideie. Masinile nemtesti versus restul. Japonezii au venit tare din urma.In multe privinte, sunt peste nemti in privinta tehnologiei, dar nu au inca renumele de care se bucura europenele.



                Daca iti iei un w203 un amg cu motorul cel mai mare te **** pe el m3.Daca tu te iei dupa viteza din certificatul masinii) atunci nu stiu ce sa cred despre tine.La viteza aia masina e full carburant si bagaje(ce pun ei /infine).

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ionut_90 View Post
                  Am ras copios la ce ai scris tu aici .
                  Aceasta "ideie" a existat, exista si va exista. In privinta tehnologiei si-n multe altele, japonezii si-o i-au de le suna apa-n cap de la nemti.

                  Daca nu ar fi existat japonezi, Mercedes inca ar fi avut injectie mecanica si toate sistemele servoasistate, fara gram de electronica in ele. Desfa un sistem electronic si numara cate microcipuri sunt in ele si apoi te apuci sa razi copios. Pana atunci, mai studiaza fenomenul. Cand japonezii aveau injectie electronica multipunct, Mercedes sau europenii foloseau carburatoare imense si deabia descopereau injectia electronica. Iar la capitolul fiabilitate, europenii sunt cam codasi. Noroc ca acum au inceput sa-si mai revina. Iar te apuci sa scoti din tine lucruri pe care nu le stapanesti?


                  Originally posted by aMg-SchumYCR View Post
                  Daca iti iei un w203 un amg cu motorul cel mai mare te **** pe el m3.Daca tu te iei dupa viteza din certificatul masinii) atunci nu stiu ce sa cred despre tine.La viteza aia masina e full carburant si bagaje(ce pun ei /infine).
                  Chiar nu are rost sa-ti raspund. Se transforma topicul in altceva. Tu mai intai sa inveti ce modele are AMG diesel sau benzina si apoi mai vorbim. Si la cum ai postat aiurea, tu esti genul ..."nene, cat baga la ora" . Cine a vorbit de viteza maxima pe acest topic,nu stiu.Te-a intrebat cineva de aireala aia care ai postat-o?

                  Comment


                  • #24
                    Colegul pe care l-ai apostrofat cu 250 de km/h nu abera in niciun caz, viteza maxima pe carte la c200 kompressor este de 234 de km/h asta datorita celui mai mic cx din clasa si anume 0.26. Personal am dus o astfel de motorizare pe un CLK pana la 244 de km/h pe GPS.
                    Daca Mercedes nu ar fi existat multe din chestiile gen turbina pe motor diesel, ABS, ESP, Airbaguri nu ar fi existat. Japonezii fac masini bune, chiar foarte bune, dar nu trebuie sa ii ridicam in slavi doar de a dragul de a posta. Pe acest domeniul inovatiile lor au fost foarte putine in comparatie cu EU.
                    Last edited by wreckhound; 10-05-2010, 01:14 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      Daca nu ar fi existat japonezi, Mercedes inca ar fi avut injectie mecanica si toate sistemele servoasistate, fara gram de electronica in ele. Desfa un sistem electronic si numara cate microcipuri sunt in ele si apoi te apuci sa razi copios. Pana atunci, mai studiaza fenomenul. Cand japonezii aveau injectie electronica multipunct, Mercedes sau europenii foloseau carburatoare imense si deabia descopereau injectia electronica. Iar la capitolul fiabilitate, europenii sunt cam codasi. Noroc ca acum au inceput sa-si mai revina. Iar te apuci sa scoti din tine lucruri pe care nu le stapanesti
                      Cand Mercedes-Benz, BMW sau Audi fabricau MASINI, japonezii faceau capace de wc.
                      Arunca un ohci la videoclipurile astea (uita-te de la cap la coada), si pe urma mai stam de vorba:

                      Comment


                      • #26
                        Si ce sa intelegem din videoclipurile postate? Stiam ca MB au un super departament de marketing, asta nu e noutate.
                        Poate te trezesti din ignoranta si superficialitate si cauti sa vezi ce inseamana Mitsubishi sau Fuji Heavy Industries.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by alacusapca View Post
                          Si ce sa intelegem din videoclipurile postate? Stiam ca MB au un super departament de marketing, asta nu e noutate.
                          Poate te trezesti din ignoranta si superficialitate si cauti sa vezi ce inseamana Mitsubishi sau Fuji Heavy Industries.
                          Ce "e" alea ? Sincer iti spun ca daca ma interesau, cautam, dar cum pentru mine nu fac nici cat 2 cepe degerate, il las pe altii.
                          In videoclipurile alea apar inovatiile Mercedes-Benz (airbag, ABS, ESP, etc),...era foarte greu sa-ti dai seama.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by wreckhound View Post
                            Colegul pe care l-ai apostrofat cu 250 de km/h nu abera in niciun caz, viteza maxima pe carte la c200 kompressor este de 234 de km/h asta datorita celui mai mic cx din clasa si anume 0.26. Personal am dus o astfel de motorizare pe un CLK pana la 244 de km/h pe GPS.
                            Daca Mercedes nu ar fi existat multe din chestiile gen turbina pe motor diesel, ABS, ESP, Airbaguri nu ar fi existat. Japonezii fac masini bune, chiar foarte bune, dar nu trebuie sa ii ridicam in slavi doar de a dragul de a posta. Pe acest domeniul inovatiile lor au fost foarte putine in comparatie cu EU.
                            Am avut contact cu motoarele mentionate si stiu ce vb. 2,3 K deabia ajungea la 235- 238km/h si asta dupa multi km pe autostrada. Dela 200 incepea sa-si piarda avantul, iar de la 220 urca fooarte foarte greu. Nu stiu cum ajungea el la 250 cu rahiticul 1,8. Curios, fabrica ajungea la 230 si asta cu motorul nou, cu toti caii lui putere. El ajungea instant si mergea cu 250? Te pomenesti ca mai avea si pedala,,,,,,

                            [QUOTE=ionut_90;155909]Cand Mercedes-Benz, BMW sau Audi fabricau MASINI, japonezii faceau capace de wc.
                            Arunca un ohci la videoclipurile astea (uita-te de la cap la coada), si pe urma mai stam de vorba [QUOTE]

                            Posibil, dar pe mine nu ma intereseaza istoria, pt ca nu merg cu ea in frunte, ci ce-mi ofera mie ACUM ca un consumator de rand, brandul respectiv. Oricum, e de apreciat cum o tarisoara cu doar 377.780 km2 poate face fata unui intreg continet european si chiar a cucerit lumea cu tehnologia si calitatea ei.
                            http://www.youtube.com/watch?v=AHsx9G_oQ0U uite un linc in care sa vezi unde au ajuns cu perfectiunea japonezii. Am incercat cu multe modele Mercedes si Bmw si nu am reusit asta. Chiar si cu 750iL V12 de pe o fosta masina de-a mea nu am reusit. Moneda statea la relanti, dar cand accelerai, cadea. Am avut contact cu Lexus, si pot spune ca dau toate masinile europene pt lexus. Iar de fiabilitate, bate la popou orice Mercedes sau Bmw. http://www.fivecentnickel.com/2009/1...-2009-edition/ aici vezi cat de fiabile au fost unele marci europene in 2009. Putem vedea si pe 2008 in ce stadiu erau: http://www.fivecentnickel.com/2008/0...-2008-edition/ unde pe primul loc au fost tot Lexus. Au incercat sa contracareze succesul cu inventia aia cu presul de sub pedala, dar degeaba.


                            Originally posted by alacusapca View Post
                            Si ce sa intelegem din videoclipurile postate? Stiam ca MB au un super departament de marketing, asta nu e noutate.
                            Poate te trezesti din ignoranta si superficialitate si cauti sa vezi ce inseamana Mitsubishi sau Fuji Heavy Industries.
                            Ar mai fi multe, dar cand incultura si ignoranta se aduna, rezulta unele posturi ca cele de aici.

                            Originally posted by ionut_90 View Post
                            Ce "e" alea ? Sincer iti spun ca daca ma interesau, cautam, dar cum pentru mine nu fac nici cat 2 cepe degerate, il las pe altii.
                            In videoclipurile alea apar inovatiile Mercedes-Benz (airbag, ABS, ESP, etc),...era foarte greu sa-ti dai seama.
                            Esti haios tare. E problema ta daca pt tine nu fac cat doua cepe. Mai invata ,mai citeste si incearca sa-ti faci unele idei despre industria auto, inainte sa faci unele afirmatii. Pt mine nu conteaza ce marca e. Daca-mi ofera mai multa siguranta, fiabilitate, acceleratie mai buna, finisaj excelent si senzatia de calitate, eu aleg masina respectiva. Si concurenta intre marci e foarte benefica pt noi, consumatorii. Daca intelegi ce vreau sa spun.

                            Comment


                            • #29
                              Motorul m271 1.8. Este recunoscut ca fiind unul care mentine o plaja de cuplu excelenta. Daca tu ai avut chiar 230k asta insemand varianta de 196 de cp(este cel pe care l-ai avut si tu daca sustii ca ai avut contact cu asa ceva) si masina isi pierdea avantul de la 200 km/h inseamna ca motorul acela avea probleme serioase. Eu am condus 3 modele cu motorul mentionat mai sus si nu avea niciunul nici o greata sa atinga 230 de km/h, rar am vazut un motor de 163 de cp sa se duca atat de bine pe viteza. De asemenea tin sa mentionez ca pe langa altele, masina cu care imi face placere sa ma lafai la drum lung e un E500 deci nu am condus petarde ude de dizale de 130 cp ca sa ma dea pe spate un kompressor cum trage.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 300zxtt View Post
                                Esti haios tare. E problema ta daca pt tine nu fac cat doua cepe. Mai invata ,mai citeste si incearca sa-ti faci unele idei despre industria auto, inainte sa faci unele afirmatii. Pt mine nu conteaza ce marca e. Daca-mi ofera mai multa siguranta, fiabilitate, acceleratie mai buna, finisaj excelent si senzatia de calitate, eu aleg masina respectiva. Si concurenta intre marci e foarte benefica pt noi, consumatorii. Daca intelegi ce vreau sa spun.
                                Nu stiu daca ti-ai dat seama (banuiesc ca da), dar pentru mine exista masini nemtesti si restu'(ri), iar pe "resturi" nu dau 2 bani, adica nu EXISTA pentru mine. Bine sau rau, asta sunt.
                                Iar in legatura cu motorul de pe C 230 Kompressor, "bagabontii" astia au ajuns la 252 km/h:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF