Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua Clasă C de la Mercedes - atracţie la prima vedere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Noul C e numit "zimbetul lui Iliescu" ? datorat masca fata ?
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #32
      Parca Dacia Berlina 1310 , modelul cu facelift era numita ZAMBETUL LUI ILIESCU ... Nu cred ca a trecut si la Mercedes )) ... maine-poimaine sare la Maybach

      Comment


      • #33
        Originally posted by ciumex View Post
        Nu eram fan Mercedes Benz inainte , dar cu aparitia noilor modele ( S , CL , C ) mi-am schimbat total parerea . Totul a inceput de la o reclama la TV , a doua zi eram la reprezentanta , si a 3-a zi comandam masina . Problema a fost ca a trebuit sa astept cam 3 luni ( unde mai punem ca facusem si un testdrive si nu mi-o mai scoteam din minte ) . Oricum imi place asa de mult incat in 43 zile de cand o am am si ars 13.000 km . Sunt curios cum va arata noul C sport-coupe
        Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

        aici se gasesc ultimele imagini spion cu C sport-coupe, noul E, SL, CLK, GLK

        Comment


        • #34
          mersi alacusapca

          Comment


          • #35
            Este superb noul C, dar daca ar trebui sa aleg, as alege C-class-estate. Spatiul e foarte important cand iti creste familia

            Comment


            • #36
              Originally posted by cristin View Post
              Mi-am comandat un C nou, elegance. Personal il consider mult mai reusit ca design decat anteriorul (practic o revenire fireasca la predecesori- 190, prima generatie C), doar ca mi se pare mai auster interiorul... Poate cineva sa imi spuna vreo parere de cutia automata in 5? Unii zic ca-i lenta; totusi continua sa fie pe toate modelele actuale 4 matic... si nu doar (inclusiv pe noul C).Personal am incercat 7g tronic, care in afara de faptul ca schimba lin, nu mi s-a parut senzationala (cam lenta)...

              Cutia in 5 trepte se foloseste numai pe E 4 Matic, noul C, S, ML si GL, pe toate motoarele V6, V8 si V12 folosindu-se 7G Tronic.
              Specialist Vanzari PKW Mercedes-Benz
              Mercedes-Benz C W204 200 KOMPRESSOR - 2008

              Comment


              • #37
                Noul C-Klasse se adreseaza clientilor tineri, iar versiunea de varf este un rival pentru BMW 335i

                DRIVE TEST
                Vechiul Mercedes-Benz C-Klasse, care incepe deja sa devina istorie, era probabil una dintre putinele masini de pe piata ale carei performante foarte bune nu se potriveau deloc cu aspectul cuminte si imbatranit. Avea imaginea unei masini care nu era la fel de funny ca un BMW Seria 3 si care nu era o alternativa nici pentru cei care doreau ceva mai vioi decat un Audi A4.

                Cei de la Mercedes aveau astfel o masina deosebita, dar a carei imbracaminte nu tinea pasul cu moda. Noul C-Klasse trebuie sa schimbe aceasta perceptie si are toate atuurile sa o faca, in special versiunea C350, asupra careia ma voi concentra acum. Pana in luna septembrie, cand va aparea pe piata un C-Klasse prelucrat de AMG, acest model cu motor V6 este cel mai sportiv si cel mai puternic din gama. astfel, Mercedes spera ca va atrage potentiali cumparatori tineri, dinamici, care sa se potriveasca stilului acestui compact premium.

                Pe hartie si la primele impresii, totul pare OK. Este mai greu si are mai putini cai putere decat BMW 335i care este bi-turbo, fiind evident ceva mai slab din punct de vedere al performantelor. Insa daca nu insisti sa faci aceasta comparatie, masina nu te dezamageste. Conform Mercedes, acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 6,4 secunde. In plus, motorul V6 livreaza puterea maxima la 6.000 rpm, in timp ce cuplul maxim de 350 Nm este disponibil intre 2.400 si 5.000 rpm. Avand in vedere aceasta plaja de turatie in care beneficiezi de cuplu maxim, motorul se comporta bine la turatii medii. Cel mai bun mod in care poti sa conduci masina este sa selectezi o treapta de viteza superioara celei in care ai rula in mod normal si sa lasi motorul sa-si faca treaba. Si in mod automat cutia de viteze reactioneaza bine, insa daca iti doresti sa scoti utilizezi din plin performantele lui C350, cel mai bine este sa schimbi treptele de viteza fie cu ajutorul levierului, fie cu clapetele de pe volan.

                Imediat dupa ce te obisnuiesti cu acest mod de condus, masina iti ofera tot ce poate. Abia atunci descoperi cu adevarat ca ai de a face cu un sasiu exceptional pentru acest segment, care este si cu 16% mai rezistent la torsiune decat cel care echipa generatia precedenta.

                Pe drum se observa ca C350 este mai bine echilibrat decat versiunea C320 CDI, echipata cu motor diesel, fiind si cu 90 de kilograme mai usor. Masina este si foarte manevrabila, directia reactionand foarte bine si rezistand tendintei de subvirare, nasul se inscrie bine pe directia pe care o doresti, iar spatele asculta foarte bine de acceleratie. Comparativ cu vechea generatie, noul Mercedes C-Klasse este un instrument de precizie, care combina in mod fericit o buna manevrabilitate a sasiului cu confortul interiorului. Trebuie spus ca C350 – ca de altfel toate versiunile echipate cu motoare cu sase cilindri – are o distributie a greutatii de 55:45, in timp ce modelele echipate cu motoare cu 4 cilindri au 52:48.

                Ca echipare, noul C-Klasse se ridica la nivelul cu care ne-a obisnuit deja Mercedes-Benz. Aici merita remarcat sistemul Agility Control. In pachetul standard se regaseste Agility Control Suspension, care controleaza suspensia in functie de modul de rulare. astfel, la viteze mici, amortizoarele sunt mai moi, astfel incat confortul sa fie cat mai bun, iar ele se intaresc la viteze mari, pentru ca masina sa fie cat mai manevrabila. In acelasi pachet este si Agility Control Steering, care face ca directia sa fie cu 6% mai directa decat cea de pe vechiul model. Nu in ultimul rand, Agility Control Gearshift contribuie la schimbarea cat mai rapida si mai precisa a treptelor de viteza. Optional, din toamna acestui an, va fi disponibil si sistemul Advance Agility, care va permite soferului sa aleaga din masina, prin apasarea unui buton, in ce mod sa ruleze: Sport sau Confort.

                Tot ca echipari, Mercedes a imprumutat cateva sisteme de la S-Klasse. Printre acestea se regasesc si Adapative Break, sistemul inteligent de lumini si Pre-Safe. Trecand astfel la elementele de siguranta, C-Klasse are drept target obtinerea de 5 stele la crah testele Euro-NCAP. Indiferent de versiune si de echipare masina are minim 7 airbag-uri si tetiere active. Pentru a fi siguri ca C-Klasse nu va avea probleme, cei de la Mercedes-Benz au efectuat peste o suta de crash teste in uzina, pana ce s-au convins ca masina este foarte sigura.

                Ca orice masina moderna, noul C-Klasse este echipat si cu numeroase gadget-uri, majoritatea putand fi controlate si de pe volanul multifunctional. Sistemul multimedia este dotat cu un hard disc de 30 GB, pe care se pot stoca 1.600 de piese in format MP3, filme sau poze. Navigatia prin satelit si DVD se regasesc si ele in acest sistem, care poate fi controlat si prin comenzi vocale.

                Ca sa inchei, noul Mercedes-Benz C-Klasse are un design atragator si mult mai reusit decat cel vechi, interiorul este mai bine proportionat – spatiul disponibil apropiindu-se de cel oferit de E-Klasse -, este bine construit si rafinat chiar si la viteze mari. Adica este un sedan compact confortabil si performant in acelasi timp. Ce-i drept, versiunea C350 nu are aceleasi performante ca un BMW 335i, insa este mult mai tentat pentru viata de zi cu zi.

                Sergio Marchionne (Fiat) si Katsuaki Wanatabe (Toyota) sunt cei mai buni manageri din lumea auto in 2006, conform topului anual intocmit de Automotive News.

                Mercedes Benz Clasa C 180 Kompressor - AutoMarket.ro
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #38
                  Salut tuturor!
                  Sunt pe cale sa comand un C 280 4 matic (sambata ma duc la test-drive) si am cateva intrebari:

                  Navigatia cu HDD pentru mp3-uri am vazut ca are optiunea Linguatronic (comanda vocala). Functioneaza aceasta comanda vocala, sau e doar o fitza. Navigatia are si Romania?

                  Inteleg din ce am citit mai sus ca sonorizarea Harmann Kardon Logic 7 nu prea e extraordinara. Sa o scot din lista de optiuni si sa merg pe standard?

                  Si intrebarea care ma "freaca" cel mai tare: la V6-uri 4-MATIC am vazut ca e standard cutia automata 7G-TRONIC. am inteles ca e foarte buna. Ati condus cu asa ceva? Cum e? Cum se simte? Cum e in modul manual (schimbi tu)?

                  Multumesc de ajutor.
                  PS: ar fi mai bine un c320 CDI 4-matic. Eu nu prea am condus dieseluri pentru ca nu mi-au placut. In plus masina va fi folosita predominant in oras si m-am gandit ca pe drumuri scurte nu e foarte eficient un diesel. Se incalzeste greu... Poate gresesc. De aceea va intreb.
                  Last edited by vladpo; 02-19-2008, 17:33 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by vladpo View Post
                    Salut tuturor!
                    Navigatia cu HDD pentru mp3-uri am vazut ca are optiunea Linguatronic (comanda vocala). Functioneaza aceasta comanda vocala, sau e doar o fitza. Navigatia are si Romania?
                    Despre Linguatronic gasesti informatii aici la postul nr.3, si practic si teoretic... http://www.clubmercedes.ro/vand-s600l-t1444.html?t=1444

                    Originally posted by vladpo View Post
                    PS: ar fi mai bine un c320 CDI 4-matic. Eu nu prea am condus dieseluri pentru ca nu mi-au placut. In plus masina va fi folosita predominant in oras si m-am gandit ca pe drumuri scurte nu e foarte eficient un diesel. Se incalzeste greu... Poate gresesc. De aceea va intreb.
                    La W204, diferenta de nou intre C280 4-Matic si C320CDI 4-Matic este ca dieselul costa standard cu 5.000 euro mai mult ca si benzinarul.

                    C280 4-matic
                    2.996 cm³, V6, 170 kW/231 ps la 6.000 rpm, E4
                    Cutie 7G-TRONIC
                    Consum oras 13,4–13,6 l/100 km
                    Consum exterior 7,2–7,4 l/100 km
                    Consum mixt 9,4–9,6 l/100 km

                    C320CDI 4-matic
                    2.987 cm³, V6, 165 kW/224 ps la 3.800 rpm, E4
                    Cutie 7G-TRONIC
                    Consum oras 10,3–10,5 l/100 km
                    Consum exterior 6,1–6,3 l/100 km
                    Consum mixt 7,8–8,1 l/100 km

                    Diferenta de consum in oras este de 3 litri in favoarea dieselului, dar daca masina va face mai mult drumuri scurte, neavand timp sa se incalzeasca, aceasta diferenta de 3 litri in favoarea diesel nu va mai exista, unde pui si uzura mare la motoare diesel la rece. Costurile de intretinere benzinar vs diesel nu sant deloc de neglijat.
                    Nu stiu daca se justifica costurile versiunii 4-matic pentru folosinta predominanta in Bucuresti, dar probabil ai tu un motiv.
                    Last edited by orca; 02-20-2008, 01:51 AM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by orca View Post

                      Diferenta de consum in oras este de 3 litri in favoarea dieselului, dar daca masina va face mai mult drumuri scurte, neavand timp sa se incalzeasca, aceasta diferenta de 3 litri in favoarea diesel nu va mai exista, unde pui si uzura mare la motoare diesel la rece. Costurile de intretinere benzinar vs diesel nu sant deloc de neglijat.
                      .
                      Sa ma scuzati dar am tot citit ideea asta a dv. cu drumuri scurte la diesel si ...

                      Un benzinar pe drumuri scurte tot va consuma mai mult decat ce se da in carte chiar daca se va incalzi mai repede decat cel diesel...

                      Uzura exista la orice motor la pornirea la rece indiferent ca e vara sau iarna, ca e benzina sau motorina... La fel se intampla la ambele la drumuri scurte...ambele se uzeaza. Dupa cum se uzeaza la fiecare utilizare...
                      Daca dieselul s-ar uza tare in oras...atunci taximetristii din Grecia (unde diesel e interzis la persoanele fizice) si-a lua masini pe benzina pt ca nu-i asa, diesel se uzeaza pe drumuri scurte si diferenta de consum se anuleaza...
                      sa fim seriosi...ideea e oarecum deplasata.

                      Dar diferenta de consum ramane... Am un E270 CDI in familie si consuma in oras intre 9.5-10.5 functie de aglomeratie (medie stabilizata 9.5l) pe drumuri de 6-8km. Nu vad posibil un astfel de consum la un benzinar E240 (2600cmc).

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc pentru pareri. Foarte utile.
                        Ma gandesc ca daca pun incalzire stationara pot elimina problema incalzirii motorului.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Diesel View Post
                          Sa ma scuzati dar am tot citit ideea asta a dv. cu drumuri scurte la diesel si ...

                          Un benzinar pe drumuri scurte tot va consuma mai mult decat ce se da in carte chiar daca se va incalzi mai repede decat cel diesel...

                          Uzura exista la orice motor la pornirea la rece indiferent ca e vara sau iarna, ca e benzina sau motorina... La fel se intampla la ambele la drumuri scurte...ambele se uzeaza. Dupa cum se uzeaza la fiecare utilizare...
                          Daca dieselul s-ar uza tare in oras...atunci taximetristii din Grecia (unde diesel e interzis la persoanele fizice) si-a lua masini pe benzina pt ca nu-i asa, diesel se uzeaza pe drumuri scurte si diferenta de consum se anuleaza...
                          sa fim seriosi...ideea e oarecum deplasata.

                          Dar diferenta de consum ramane... Am un E270 CDI in familie si consuma in oras intre 9.5-10.5 functie de aglomeratie (medie stabilizata 9.5l) pe drumuri de 6-8km. Nu vad posibil un astfel de consum la un benzinar E240 (2600cmc).
                          Te scuz , dar cred ca-i boala grea la roman sa critice ce zice altul, omul a intrebat, eu am expus parerea mea, daca vrei raspundei adresanduite exprimandu-ti si tu parerea. Daca tot mi te-ai adresat, i-ti voi raspunde asa cum ma pricep.
                          Atat benzinarul cat si dieselul consuma in realitate mai mult decat este dat de cartea tehnica, diferenta de consum fiind aproximativ constanta.
                          Eu nu am scris ca la drum scurt/motor rece vor consuma aceeasi cantitate, ci am spus ca nu va mai exista acea diferenta de 3 litri.
                          Un motor pe benzina se va incalzi mai repede decat un diesel, iar un diesel rece este mai neeconomic decat un benzinar rece.
                          Uzura unui diesel este mai mare la rece decat la un benzinar.
                          Taximetristi fac drumuri scurte si des, adica motorul nu apuca a se racii, nu se compara cu mersul de acasa la slujba 5 km, dupa care masina sta in parcare ore intregi.
                          Despre faptul ca E270CDI al tau consuma in oras 9,5-10,5 %, nu doresc sa comentez.
                          Pe mine te rog nu incerca sa ma convingi ca dieselul este mai potrivit decat benzinarul in cazul de fata C280 4-matic vs C320CDI 4-matic, preponderent drumuri scurte in oras, diferenta de pret 5.000 euro in plus la diesel si intretinere mult mai scumpa. Pana la urma e matematica curata si in cazul de fata, socoteala nu se reduce doar la litrii de combustibil. La modul general se apreciaza de catre specialisti ca un diezel incepe sa se justifice daca se parcurge cu el peste 25.000 km/an, altii spun ca 50.000 km/an, probabil ca diferenta asta asa de mare intre km/an este data de ; marca, pret, motorizare, etc.
                          Originally posted by vladpo View Post
                          Multumesc pentru pareri. Foarte utile.
                          Ma gandesc ca daca pun incalzire stationara pot elimina problema incalzirii motorului.
                          Prin incalzire stationara nu poti elimina incalzirea motorului, el se incalzeste obligatoriu si pe loc si in mers , cred ca doreai sa sti daca e mai indicat sa stationezi pana se incalzeste motorul. Aici parerile sant impartite, eu zic ca nu-i rau ca dupa ce pornesti motorul in special la diesel sa mai stationezi aprox 2-3 minute, dupa care sa pornesti din loc, dar nu in forta. Eu zic ca nici functionarea pe loc in relantiu nu e sanatoasa nici pentru motor nici pentru injectoare.

                          Poate gresesc, dar din cate am remarcat eu, si aici la noi pe forum, cel mai des de probleme la modelele mai noi se plang cei cu CDI-uri, nu cei cu benzinare.
                          Last edited by orca; 02-20-2008, 15:59 PM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by orca View Post
                            ...Poate gresesc, dar din cate am remarcat eu, si aici la noi pe forum, cel mai des de probleme la modelele mai noi se plang cei cu CDI-uri, nu cei cu benzinare.
                            Nu sunt detinatorul adevarului absolut, insa o cauza destul de demna de luat in seama cred ca ar fi si numarul mare al detinatorilor de diesel in comparatie cu cel al detinatorilor de benzinare...

                            Iar cu parere de rau am constatat ca multi devin membri pe forum doar ca sa intrebe despre nu stiu ce problema le-a aparut lor la masina, dupa care... pauza! nu mai discuta nimic, nu impartasesc si altora din experienta personala, nimic. Doar problema lor si nimic altceva, ...dar deja sunt off-topic.
                            Din punctul asta de vedere este de admirat ce faci tu, dok, popeye pmm, danny bb. PACAT CA NU SE MAI FAC STATUI!
                            Last edited by pharaonu75; 02-20-2008, 15:52 PM.
                            DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by pharaonu75 View Post
                              Nu sunt detinatorul adevarului absolut, insa o cauza destul de demna de luat in seama cred ca ar fi si numarul mare al detinatorilor de diesel in comparatie cu cel al detinatorilor de benzinare...

                              Iar cu parere de rau am constatat ca multi devin membri pe forum doar ca sa intrebe despre nu stiu ce problema le-a aparut lor la masina, dupa care... pauza!
                              M-am gandit si la acest aspect, dar nu prea stiu daca sta-n picioare , poate ce-i cu benzinare au alte preocupari, ia uitate aici, cate din mercedesuri crezi ca-s diesel ?
                              Originally posted by marlusconi View Post
                              saracie mare
                              parcarea hotelului Rex din Mamaia
                              http://www.trilulilu.ro/Moru/f63d7a488da07a
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #45
                                Se fac si statui, da la citeva sute de ani dupa ce mierleshti... de parca ar mai conta... off-topic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF