Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Wide body kit [w203] pls sfaturi :D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wide body kit [w203] pls sfaturi :D

    Salutare tuturor, sunt fericitul posesor al unui w203 220 cdi 2001, si uitantu-ma pe diferite site-uri mi-a venit o idee am un prieten care s-a nascut cu un biletel in mana pe care scria "tinichigerie" ... glumeam, dar omul este foarte priceput, tabla prinde viata in mana lui si gandindu-ma la faptul ca pana in iarna aceasta imi voi schimba jantele m-am gandit cum ar fi daca i-as face niste "evazari" la aripile de pe spate si sa-i pun niste distantiere de 60mm, cam cum ar fi asta micu' 135910392.jpg ,iar jantele pe care le voi pune ar arata cam asa6167_w729-mercedes-slr-full-chrome.jpg sau 870_1202941885.jpgm-am gandit pe fata la o latime de 7.5 iar pe spate de 8.5 17" sau 18" inca nu m-am decis... acum rugamintea mea este sa-mi dati unele sfaturi la cum ar arata, daca ar arata prea bombata, prea lata, daca merita sa fac doar pe spate sau si pe fata... nu vreau sa arate ca o placinta, nu stiu ce sa zic... ajutor pls !!!

  • #2
    Daca arata ca si aia din poza e super daca nu,nu stiu.

    Comment


    • #3
      Da , evazarile de la aripi trebuie sa fie asortate si cu pragurile si cu spoilerele. Asta daca faci niste evazari mai mari.

      Daca evazezi doar 2 cm , merge si fara alte modificari.
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • #4
        Evazarile se fac din fibra, si nu din ''tabla''. Exista mai multe persoane care te pot ajuta sa faci evazarile, si au mai multe modele si le poti evaza dupa cum doresti, dar asta numai dupa ce ai achizitionat si jantele ca sa stii cat poti latii masina.

        Comment


        • #5
          va multumesc mult de tot
          @w124researcher: pai nu as vrea foarte mult... undeva intre 2 / 4 cm in plus...
          @300zxtt: foarte corect ... imi face mie aripa "franjuri" longitudinale adica de sus in jos de la portbagaj spre sol la "extremitatea" masinii de catia cm cu un flex ceva, dupa care le indoaie egal inspre exterior in functie de model... mai rectangular... mai curbate nu stiu, dupa care nu am inteles foarte bine ce pune in spatele lor (cum ar fi contra-aripa) umple intre fasiile de tabla cu fibra de sticla dupa care chit, vopstea si tot tacamul...
          @marele_alb: foarte bine dar daca ii pun distantiere si pe fata asta inseamna ca trebuie sa ii pun si evazari pe fata pentru ca altfel imi stropeste masina la fiecare balta... scuza-ma dar chiar nu am nici o idee ce inseamna ET pai si ar fi vreo formula sau "regula" dupa care se cumpara jantele ??? sau dupa cum imi vine mie ??? Pentru ca as vrea un pic mai late pe spate dar nu foarte, pentru ca mi-ar creste consumul si mai am o intrebare, daca as pune jante de 18" ar fi necesare modificari de caroserie ??? adica imi atinge in amortizor (pe fata) ? la viraje ? sau la gropi ating in "oala" ??? stiu ca aici depinde mai mult de talonul anvelopelor, dar aveti vreo recomandare despre marimea talonului ? sa fie de 17" sau 18" ??? scuzati-ma ca pun atatea intrebari da chiar nu ma pricep pana acum cateva luni nu prea am fost interesat de jante si etc. Va multumesc mult de tot !!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by placutza View Post
            .. imi face mie aripa "franjuri" longitudinale adica de sus in jos de la portbagaj spre sol la "extremitatea" masinii de catia cm cu un flex ceva, dupa care le indoaie egal inspre exterior in functie de model... mai rectangular... mai curbate nu stiu, dupa care nu am inteles foarte bine ce pune in spatele lor (cum ar fi contra-aripa) umple intre fasiile de tabla cu fibra de sticla dupa care chit, vopstea si tot tacamul...
            Nu e bine asa, o sa ai probleme in timp...adica iti va crapa chitul si iti va aparea rugina in acea zona din cauza vibratilor. Am vazut multe masini ce aratau oribil dupa 6-7 luni de la operatiune.

            Cel mai corect se face in felul urmator: Iti face el toata operatiunea de mai sus, apoi dupa ce finiseaza cu kit, iti ia mulajul aripii cu fibra, da jos tot ce a facut cu flexul, finiseaza bine zona si o trateaza anti rugina, apoi bate fibra dupa mulajul ce il are luat mai inainte. In felul asta nu o sa mai ai surprize neplacuta in timp si nici rugina nu va mai aparea in timp. E mai elaborioasa operatiunea, dar merita. Succes


            Originally posted by placutza View Post
            : foarte bine dar daca ii pun distantiere si pe fata asta inseamna ca trebuie sa ii pun si evazari pe fata pentru ca altfel imi stropeste masina la fiecare balta... scuza-ma dar chiar nu am nici o idee ce inseamna ET pai si ar fi vreo formula sau "regula" dupa care se cumpara jantele ??? sau dupa cum imi vine mie ??? Pentru ca as vrea un pic mai late pe spate dar nu foarte, pentru ca mi-ar creste consumul si mai am o intrebare, daca as pune jante de 18" ar fi necesare modificari de caroserie ??? adica imi atinge in amortizor (pe fata) ? la viraje ? sau la gropi ating in "oala" ??? stiu ca aici depinde mai mult de talonul anvelopelor, dar aveti vreo recomandare despre marimea talonului ? sa fie de 17" sau 18" ??? scuzati-ma ca pun atatea intrebari da chiar nu ma pricep pana acum cateva luni nu prea am fost interesat de jante si etc. Va multumesc mult de tot !!!
            Cauta jante cu buza si pt fata si pt spate, iar pe 18 poti pune fara probleme.

            Comment


            • #7
              merci mult de tot !!!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF