Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb ulei w203 ( synthetic sau semisynthetic)....?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    joja nu ai, am cautat-o si eu ceva vreme cantitatea de ulei pt motor o gasesti in cartea tehnica a masinii.
    Last edited by petre83; 08-19-2013, 21:16 PM.

    Comment


    • #32
      Nu exista joja,verificarea nivelului o faci din bord.Cred ca exista in CB o optiune de verificare a cantitatii de ulei(cati litri ai in motor) dar nu stiu cum.

      Comment


      • #33
        Da.

        Intra 6.5 litri. Am primit informatia de la mecanic de la reprezentanta mercedes.

        Metda de verificare:
        1. Cheia in contact pe prima pozitie.
        2. Se pune computerul pe km totali parcursi.
        3. Se apasa butonul de reset de mai multe ori pana cand se aude un piuit.
        4. Se muta cheia pe pozitia 2.
        5. Meniul care a aparut arata exact cat ulei este in motor.
        *Trebuie sa astepti vreo 5 minute dupa ce ai stins motorul pentru a face ce am descris mai sus. Altfel cantitatea nu v-a fi afisata.

        Joja nu exista.

        Comment


        • #34
          Iti recomand Castrol Magnatec DPF 5w-40 Full Sintetic. Eu bag la toate masinile pe care le avem si e extraordinar de bun. Bag acest ulei si la o masina de 18 ani ( Daewoo Cielo ) si nu se aude nici musca in interior cand merge motorul.
          Vezi ca ai o " joja ", adica o teava pe unde poti sa scoti uleiul prin aspirare - e un capacel rosu care se scoate. Poti sa cumperi o joja speciala de la reprezentanta daca esti interesat.
          Last edited by Guest; 08-23-2013, 13:21 PM.

          Comment


          • #35
            Da Castrolul e relativ ok ca ulei ,eu l-am folosit cam 65 000 km fara nicio problema.OFF:Alex ti-ai ridicat ban-ul?

            Comment


            • #36
              Iti raspund in privat daca vrei.

              Comment


              • #37
                Salutare , mie la reprezentanta mi-au zis sa ìi pun ulei Mobil , cu codul 229.3 sau 229.4 . eu am un M.B din 2006 cu 120000 de km .

                Comment


                • #38
                  dak ai retineri in a schimba uleiul (semisintetic/sintetic) pune-i inaintea schimbului un motor flush (dak simti motorul "obosit" iti recomand din gama Metabond), dar, ca idee, fara retineri iti recomand full synetic, e mai bun din toate punctele de vedere

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by DAS View Post
                    dak ai retineri in a schimba uleiul (semisintetic/sintetic) pune-i inaintea schimbului un motor flush (dak simti motorul "obosit" iti recomand din gama Metabond), dar, ca idee, fara retineri iti recomand full synetic, e mai bun din toate punctele de vedere
                    Dak mai scrii cu dak, ne suparam. Fara prescurtari, punctuatie. Regulamentul l-ai citit?

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #40
                      Scuze, ma grabeam, am retinut ideea.

                      Comment


                      • #41
                        Salut, as vrea si eu un sfat de la cineva mai cunoscator intrucat vad ca de ce citesc mai mult..... cu atat intru mai tare in ceata.
                        Mai exact as vrea sa aflu ce indicativ ar trebui sa aiba uleiul de motor (0w30, 5w30, 5w40, 0w40 si tot asa incat nu mai inteleg nimic ???????????????) pentru un Mercedes C Classe W203 2148 cc, 143 cai, an fabricatie 2002, 160.000 km reali (o am de cand avea 3 anisori), diesel bineinteles. Pana acum (ultimile 9 revizii) am folosit un ulei AGIP 0w30 de 16 euro/litru cumparat din Italia, este un ulei care se schimba la 30.000 insa eu l-am inlocuit la maxim 10.000 mereu intrucat circul 99% din km in oras. La ultimul schimb mecanicul a spus ca de fapt acest ulei longlife este recomandat in special pt. VW. Altii spun ca pe bidon ar trebui sa apara un indicativ dat de mercedes 229.1 sau 229.3, 229.31, 229.5, 229.51 si asa mai departe.

                        Pana la urma imi poate spune cineva ce xWx? sa aiba uleiul si ce MB 229.x? sa scrie pe bidon?

                        Multumesc !

                        Comment


                        • #42
                          229.31 si 229.51 sunt norme pentru motoare cu Dpf, restul fara..
                          Acestea doua merg si la motoarele fara filtru de particule, sunt mai scumpe un pic decat restul..
                          Daca ai posibilitatea poti sa pui fara frica 229.51
                          Iar 0w40, 5w, 10w in functie de cum iti mananca ulei motorul.
                          Eu folosesc 0w..la c200cdi din 2006, asta asa ca parere..

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc pentru raspuns,
                            Cred ca o sa ma orientez catre Mobil 1 new life 0w40 fully syntethic, am vazut ca are MB-Approval 229.3; MB- Approval 229.5, cred ca sunt ok pt masina mea care nu are DPF. Ulei motorul nu consuma, deci o sa merg pe 0W40. Multumesc !

                            Comment


                            • #44
                              Eu am un C200 kompressor 163 CP din 2001, cutie automata, 523000 km.
                              Ultimele 3 schimburi de ulei am bagat Mobil1 5W40 (full synthetic) si intre schimburi nu a trebuit sa completez niciodata. Filtre am pus doar Mann.
                              Sunt foarte multumit.

                              Comment


                              • #45
                                Am un c180 din 2005 kompressor 1.8 cc 143cai luat de vreo 5 luni, nu am istoric de service, și când l-am luat am schimbat filtre+ulei; am pus castrol 5w40 și aș schimba ca nu prea sunt mulțumit, am sã incerc fie mobil fie ulei mb...am înțeles ca ar fii ulei fãcut special de mb pentru ei..dedicat, -știe cineva ceva de uleiul asta? Este real sau e fãcut de "chinezi" sã ne ia fața? O sã folosesc o soluție de spãlat motorul înainte de schimb. Fac asta pentru ca acum la pornire preț de 2-3 secunde se aude un zgomot "metalic" asociat de mine cu timpul necesar pompei sã bage ulei peste tot (recomandați un aditiv gen duralube, metabond, etc?). -în bord am 120.000 km însã sunt reticent- . în aceeași ordine de idei uleiurile sunt clasificate: înainte de w specificațiile 0,5,10,15,20 reprezinta- vâscozitatea uleiului la rece; 0,5 ulei sintetic,10,15 semisintetic, 20 mineral (de obice), cifrele dupã w 30,40,50,60 reprezintã vâscozitatea uleiului la cald și cam aici se lucreazã cu uzura motorului, tipul motorului - turații mari, motoare tunate etc. De aceea cred ca pentru mb care recomanda schimbul de ulei la 15.000 e bine ca pânã in 100.000 km sã folosesc 0w30, 5w30...între 100.000 km - 300.000 5w40 - o sã incerc sã caut și articolul unde am citit sã pun și dovezi ... Unele considerații sunt pãreri personale expuse în urma informațiilor culese - deci sunt cu titlu informativ, nu normativ.
                                Make Love, Not war

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF