Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lamuriri consum Kompressor - pe caz concret C200 K - si in general

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lamuriri consum Kompressor - pe caz concret C200 K - si in general

    Salut,

    Uite va cer niste pareri legate de consumul afisat ca si consum instant la masina mea C200 Kompressor din 2001. Mentionez ca nu are vreo problema la motor, etc.
    1.In oras daca ma iau dupa ce imi afiseaza in bord pe instant si pe consum mediu imi ia in medie 16-20%. Credeti ca e normal ?
    Ea are teoretic consumul mixt 9% (in manual) si 12.5 in oras. Ar fi 7 litri in plus.. sa fim seriosi ca o conduc normal, schimb pe la 3000 de ture.
    Nu ma astept sa ia cat zice in manual.. dar 16% in oras sau uneori.. 20%..?
    Astept niste pareri de la alti frati cu Kompressor si nu numai.

    Pe drum intins scot 10-11-12% deci oarecum normal.

    2.Am oprit la o trecere de cale ferata.. imi arata consumul mediu 40%. Mai si da-o incolo.. adica totusi e un motor de 2L nu e cine stie ce. Am fost cu un Mercedes clasa E cu motor de aprox 5L(400 cp) si imi arata consum in jur de 40% in stationare. Deci nu se prea leaga decat daca la toti arata atat in stationare.

    Bun va intreb atunci, ce relevanta are consumul afisat instant ?? Este de ignorat in situatiile gen stationari cu motorul pornit, sau rulaj pe distante scurte(oras de exemplu) ?

    Nu am deshis threadul asta sa ma plang de consum, doar ca as avea nevoie de o confirmare mai mult de la alti posesori de Kompressor sau stiutori care au o parere deja formata.

    Va multumesc.

  • #2
    Consumul atunci cand masina stationeaza nu se poate calcula. Daca ar fi sa aplici formula de calcul folosita in mers, ar rezulta o impartire la zero (adica valoarea tinde catre infinit). 40l/100km e valoarea maxima afisata la toate Mercedesurile cand masina e in stationare din cate stiu eu.

    Cel mai corect ar fi ca atunci cand masina stationeaza sa arate consumul instant in litri / ora. Unele marci au optiunea asta, altele nu afiseaza consumul cand viteza este mai mica de o anumita valoare. De exemplu la Logan, motorul de 1.6 cu 8 valve, consumul in stationare e 1.5 - 2.0 litri / ora (e afisata in meniul de diagnoza).

    Despre celelate consumuri nu stiu ce sa zic. Depinde foarte mult cum mergi tu cu ea / aglomeratia in oras / calitatea benzinei / starea filtrelor (aer / benzina).

    Un prieten care baga numai benzina cu cifra octanica mare (99 sau 100). A facut calculul si a ajuns la concluzia ca merge mai mult cu aceiasi bani(de aceiasi bani dati la pompa, mergea cu cativa zeci de km in plus, asta datorita consumului mai mic).
    ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Luxian View Post
      Consumul atunci cand masina stationeaza nu se poate calcula. Daca ar fi sa aplici formula de calcul folosita in mers, ar rezulta o impartire la zero (adica valoarea tinde catre infinit). 40l/100km e valoarea maxima afisata la toate Mercedesurile cand masina e in stationare din cate stiu eu.

      Cel mai corect ar fi ca atunci cand masina stationeaza sa arate consumul instant in litri / ora. Unele marci au optiunea asta, altele nu afiseaza consumul cand viteza este mai mica de o anumita valoare. De exemplu la Logan, motorul de 1.6 cu 8 valve, consumul in stationare e 1.5 - 2.0 litri / ora (e afisata in meniul de diagnoza).

      Despre celelate consumuri nu stiu ce sa zic. Depinde foarte mult cum mergi tu cu ea / aglomeratia in oras / calitatea benzinei / starea filtrelor (aer / benzina).

      Un prieten care baga numai benzina cu cifra octanica mare (99 sau 100). A facut calculul si a ajuns la concluzia ca merge mai mult cu aceiasi bani(de aceiasi bani dati la pompa, mergea cu cativa zeci de km in plus, asta datorita consumului mai mic).
      Multumesc pentru lamuririle aduse. Acum am facut legaturile .

      Comment


      • #4
        Eu am un C 200 K, W203 din 2004 (modelul cu facelift) si la mine nu arata deloc consumul instant - la ce spui tu, inteleg dece l-au scos
        Daca pornesc motorul si stationez (fara dezaburire, incalzire sau AC) imi arata media de 8.5L/100. Am presupus ca face o estimare in functie de consumul de pana atunci si durata, dar am vazut ca este 8.5 cam de fiecare data.
        Despre sonsum, in functie de cum o calc, in oras este undeva in gama 10-14, iar afara 7-8.
        W203 - 2004

        Comment


        • #5
          Fa un consum la pompa si asa vezi cel mai bine cum stai.
          Clar daca stai pe loc nu iti iese ce trebuie. S-a mai discutat si poti da un search sa vezi si pe alte threaduri.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Consumul instant este total irelevant, in opinia mea. Ford, de exemplu, scosese intr-un timp setarea asta din meniul BC-ului, deoarece a condus la multe accidente (bou' statea cu ochii-n consumul instant si nu era atent la drum).
            Cea mai buna metoda de verificare a consumului este pompa-pompa.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Consum C200 K !!!

              Salut,

              Referitor la "problema" ta,eu am tot un w203 c200 Kompressor T-modell din 2001 cu 120kw si 163 CP,iar consumurile date de tine la consumul instantaneu se regasesc perfect si la mine in CB....insa ACESTEA NU SUNT RELEVANTE.Eu schimb de obicei pe la 3000-3500 pt. ca se stie ca modelele Kompressor sunt "super charged" ,sunt motoare de turatie iar consumul real este dat de stilul tau de condus (in special in oras) si de viteza cu care mergi
              (in special in afara localitatii).Un condus linistit,constant cu schimb de treapat in jur de 2500-3000 iti v-a garanta in oras un consum de 12-13 l/100 iar in afara 9-10 l/100.Un stil de condus sportiv "nervos" ,cu schimbari de treapta la peste 3500 rpm v-a "costa" cam 18-20 l/100 in urban si 15-16 l/100 in afara.
              Deci in concluzie...stai linistit ,consuma mult pt ca e MERCEDES
              Originally posted by Andreew View Post
              Salut,

              Uite va cer niste pareri legate de consumul afisat ca si consum instant la masina mea C200 Kompressor din 2001. Mentionez ca nu are vreo problema la motor, etc.
              1.In oras daca ma iau dupa ce imi afiseaza in bord pe instant si pe consum mediu imi ia in medie 16-20%. Credeti ca e normal ?
              Ea are teoretic consumul mixt 9% (in manual) si 12.5 in oras. Ar fi 7 litri in plus.. sa fim seriosi ca o conduc normal, schimb pe la 3000 de ture.
              Nu ma astept sa ia cat zice in manual.. dar 16% in oras sau uneori.. 20%..?
              Astept niste pareri de la alti frati cu Kompressor si nu numai.

              Pe drum intins scot 10-11-12% deci oarecum normal.

              2.Am oprit la o trecere de cale ferata.. imi arata consumul mediu 40%. Mai si da-o incolo.. adica totusi e un motor de 2L nu e cine stie ce. Am fost cu un Mercedes clasa E cu motor de aprox 5L(400 cp) si imi arata consum in jur de 40% in stationare. Deci nu se prea leaga decat daca la toti arata atat in stationare.

              Bun va intreb atunci, ce relevanta are consumul afisat instant ?? Este de ignorat in situatiile gen stationari cu motorul pornit, sau rulaj pe distante scurte(oras de exemplu) ?

              Nu am deshis threadul asta sa ma plang de consum, doar ca as avea nevoie de o confirmare mai mult de la alti posesori de Kompressor sau stiutori care au o parere deja formata.

              Va multumesc.

              Comment


              • #8
                salutare

                fratilor,eu am un w203 k din 2001 automat.mie nu imi arata consumul instant ci doar cel mixt after start si after reset.daca iei masina din garaj si o fatai prin oras,iti scoate un consum after start de 15 (mers normal) dupa aceea iesi cu ea la un drum lung,va dati seama ca ajunge foarte greu sa arate pe bord consumul ei de 8 sau cat ia pe afara.eu am plecat intr-o dimineata pana in croatia,dupa prima zi de condus destul de rapid ca ma grabeam, i-am scos consum de 6.4 mixt.prin oras imi arata consum 10 cu toate ca m-am straduit si i-am scos 8 intr-o seara.si vreau sa mai spun ceva...consumul care mi-l arata la after reset este cu 0.2 litrii diferit fata de cel din cartea masinii.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mertz06 View Post
                  fratilor,eu am un w203 k din 2001 automat.mie nu imi arata consumul instant ci doar cel mixt after start si after reset.daca iei masina din garaj si o fatai prin oras,iti scoate un consum after start de 15 (mers normal) dupa aceea iesi cu ea la un drum lung,va dati seama ca ajunge foarte greu sa arate pe bord consumul ei de 8 sau cat ia pe afara.eu am plecat intr-o dimineata pana in croatia,dupa prima zi de condus destul de rapid ca ma grabeam, i-am scos consum de 6.4 mixt.prin oras imi arata consum 10 cu toate ca m-am straduit si i-am scos 8 intr-o seara.si vreau sa mai spun ceva...consumul care mi-l arata la after reset este cu 0.2 litrii diferit fata de cel din cartea masinii.
                  Asa este, consumul este la mine intre 6,5-7,0 extraurban si in oras 12-13, cutie auto sequentronic ( care mi-a demonstrat la drum ca schimba mult mai bine decat mine vizavi de consum, ceea ce era si normal ), drept pentru care am hotarat ca nu o sa-mi mai iau alt "fier" decat cu "auto...tronic..." s.a.m.d., in principal din motive de comoditate , plus ca atinsa la "blanita" schimba la 6k, suficient pentru majoritatea drumurilor si situatiilor din traficul de la noi . In concluzie, nu ar trebui sa sperie pe nimeni consumul la C200K, pentru ceea ce ofera este o masina excelenta.
                  2003 C 200 Kompressor
                  2002 C 200 Kompressor - sold as wreck

                  Comment


                  • #10
                    Spuneti-mi va rog , ce inseamna model cu facelift ? Eu am un c200 k din 2002 . Multumesc .

                    Comment


                    • #11
                      O diferenta ar fi aceea ca dupa 2000 daca nu ma insel , oglinzile au si semnalizari pe ele , si alta ar fi volanul , care dupa 2000-2001 are comenzi.Cam asta am observat eu diferit intre aceste versiuni.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru raspuns

                        Comment


                        • #13
                          W203 este fabricat incepand din 2000. Am impresia ca faceliftul a fost facut in 2004 si diferentele ar fi la bord, parca si la barele de protectie si la faruri. Un posesor bine documentat ar putea sa ne spuna mai multe.
                          CL 99 BAN W211 E270cdi

                          Comment


                          • #14
                            Dupa ce vad mai sus inseamna ca sunt un fericit....am acelasi consum ca voi(15oras,7,5afara si in jur de 10/11mediu) pe un C230 sportcoupe de 197 cai putere....multa bafta
                            Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF