Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Frana de motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frana de motor

    Salut, deschid acest topic deoarece am citit pe mai multe site uri subiecte legate de frana de motor si scaderea consumului de combustibil. Ideea era urmatoarea daca cobori o vale e mai bine sa lasi masina in viteza si cu frana de motor decat sa o lasi la relanti scoasa din viteza deoarece unitatea ECU taie alimentarea si consumul e 0. Spuneau ca doar masinile noi cu injectie pot face asta , acum eu sunt curios modelul de w202 1,8 benzina este setat sa intrerupa alimentarea ?
    http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

  • #2
    Orice masina pe injectie face asta.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Lucian A View Post
      Salut, deschid acest topic deoarece am citit pe mai multe site uri subiecte legate de frana de motor si scaderea consumului de combustibil. Ideea era urmatoarea daca cobori o vale e mai bine sa lasi masina in viteza si cu frana de motor decat sa o lasi la relanti scoasa din viteza deoarece unitatea ECU taie alimentarea si consumul e 0. Spuneau ca doar masinile noi cu injectie pot face asta , acum eu sunt curios modelul de w202 1,8 benzina este setat sa intrerupa alimentarea ?
      Da, in momentul in care pedala de aceleratie este libera, cunsumul este 0.
      Am incercat in mers pe un motor de 1.8 (de audi) avand conectat un tester, iar in momentul in care piciorul era ridicat de pe aceleratie consumul indicat de tester era 0.
      W202, C180 elegance, 1995

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lucian A View Post
        Salut, deschid acest topic deoarece am citit pe mai multe site uri subiecte legate de frana de motor si scaderea consumului de combustibil. Ideea era urmatoarea daca cobori o vale e mai bine sa lasi masina in viteza si cu frana de motor decat sa o lasi la relanti scoasa din viteza deoarece unitatea ECU taie alimentarea si consumul e 0. Spuneau ca doar masinile noi cu injectie pot face asta , acum eu sunt curios modelul de w202 1,8 benzina este setat sa intrerupa alimentarea ?
        Daca iti mai aduci tu bine aminte din scoala de soferi cand cobori o panta e bine sa lasi masina in frana de motor pentru siguranta ta nu pentru consum.

        Comment


        • #5
          Intrebarea mea era strict legat de pompa de injectie la masinile mai vechi vs noi , nu legat de siguranta si nu reiese nicaieri ca atunci cand cobor eu o panta o las ''pe liber'' .
          http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

          Comment


          • #6
            Pompa de injectie nu e afectata cu absolut nimic daca tu cobori cu ea in viteza sau nu.Pompa de injectie e la fel,doar electronica difera.

            Comment


            • #7
              Toate masinile ce afiseaza consumul instant, arata in frana de motor consum zero (indiferent de motorizare diesel sau benzina).

              Tot ce trebuie e sa ai injectie electronica. Beneficiile franei de motor cred ca le stie toata lumea, dezavantaje nu cunosc...
              ...

              Comment


              • #8
                [QUOTE=Lucian A;119370]Salut, deschid acest topic deoarece am citit pe mai multe site uri subiecte legate de frana de motor si scaderea consumului de combustibil. Ideea era urmatoarea daca cobori o vale e mai bine sa lasi masina in viteza si cu frana de motor decat sa o lasi la relanti scoasa din viteza deoarece unitatea ECU taie alimentarea si consumul e 0. Spuneau ca doar masinile noi cu injectie pot face asta , acum eu sunt curios modelul de w202 1,8 benzina este setat sa intrerupa alimentarea ?[/QUOTE Salut recomandat este, sa lasi masina in viteza la coborirea unei pente , in momentul cind motorul intra in frina de motor , consumul este 0.

                Comment


                • #9
                  Multumesc de raspunsuri.
                  http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                  Comment


                  • #10
                    frana motor

                    Daca motorul merge - consuma - ce-i aia cu testerul cu consum zero ? Reveniti pe pamant fratilor!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by epurare_coco View Post
                      Daca motorul merge - consuma - ce-i aia cu testerul cu consum zero ? Reveniti pe pamant fratilor!
                      cam asa este, daca ar fi consum 0 s`ar opri motorul zic eu
                      www.hd-music-videos.info

                      Your Latest HD Music Videos

                      www.hdesktop.info

                      Best High Definition Wallpapers

                      Comment


                      • #12
                        Inca de pe vremea Olcitul exista ideea de reducere a consumului in timpul franei de motor. Existau variante care aveau jiclorul de relanti comandat electronic si se inchidea atunci cand acceleratia nu era apasata si turatia motorului era peste 1500 ture/minut.

                        La masinile cu injectie controlate electronic prin ECU, consumul ajunge zero sau foarte aproape de zero. Motorul nu are de ce sa se opreasca, merge "impins" de inertia masini. Deci in camera de ardere nu avem deloc ardere (doar aer). Avantajul franei de motor, e ca in perioada in care motorul merge in gol, ungerea cu ulei functioneaza, astfel motorul se unge, deci nu pateste nimic.

                        Astea sunt povesti pe care le-am auzit din diverse surse (forumuri, mecanici, etc) si care, cel putin eu, le consider adevarate. Daca e cineva care poate sa-mi spuna contrariul e binevenit.
                        ...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF