Salut,
Am un Mercedes C250CDI din 2011 (OM651). Acum aproximativ o lună am avut codurile P0299 (presiune scăzută de boost), P2279 (scurgere de aer la admisie) și P2463 (funingine în DPF).
Am făcut un test de fum și am constatat că problema era de la o galerie de admisie montată incorect. Am înlocuit garniturile, am reinstalat galeria, am făcut din nou testul de fum și totul era perfect etanș, fără scurgeri de fum. Codurile de eroare au dispărut pentru aproximativ 3 săptămâni.
Acum două zile, martorul de motor a apărut din nou pe bord, cu mod limp, și aceleași coduri de eroare menționate mai sus. Am făcut din nou testul de fum și nu sunt scurgeri, chiar dacă am aceleași erori.
Prima dată, cineva de la MB mi-a spus că problema era de la pierderea de boost și nu de la DPF, și că DPF-ul nu arăta valori rele. A fost adevarat ce mi-au spus atunci, pentru că era o scurgere mare la galeria de admisie, care a fost rezolvată.
Acum, nivelul de funingine la DPF este de 11g.
Nu-mi dau seama care ar putea fi problema și nu vreau să schimb 10 piese și tot să nu rezolv problema.
Ar trebui să menționez că la câteva zile după ce am rezolvat problema prima dată, un furtun de retur de combustibil s-a spart și a aruncat motorina pe motor până am ajuns acasă să-l inlocuiesc. Am scos toata motorina de pe motor cu o seringă și l-am șters cât de bine am putut. Menționez asta pentru că poate combustibilul a ajuns pe niște senzori sau ceva de genul.
Am un Mercedes C250CDI din 2011 (OM651). Acum aproximativ o lună am avut codurile P0299 (presiune scăzută de boost), P2279 (scurgere de aer la admisie) și P2463 (funingine în DPF).
Am făcut un test de fum și am constatat că problema era de la o galerie de admisie montată incorect. Am înlocuit garniturile, am reinstalat galeria, am făcut din nou testul de fum și totul era perfect etanș, fără scurgeri de fum. Codurile de eroare au dispărut pentru aproximativ 3 săptămâni.
Acum două zile, martorul de motor a apărut din nou pe bord, cu mod limp, și aceleași coduri de eroare menționate mai sus. Am făcut din nou testul de fum și nu sunt scurgeri, chiar dacă am aceleași erori.
Prima dată, cineva de la MB mi-a spus că problema era de la pierderea de boost și nu de la DPF, și că DPF-ul nu arăta valori rele. A fost adevarat ce mi-au spus atunci, pentru că era o scurgere mare la galeria de admisie, care a fost rezolvată.
Acum, nivelul de funingine la DPF este de 11g.
Nu-mi dau seama care ar putea fi problema și nu vreau să schimb 10 piese și tot să nu rezolv problema.
Ar trebui să menționez că la câteva zile după ce am rezolvat problema prima dată, un furtun de retur de combustibil s-a spart și a aruncat motorina pe motor până am ajuns acasă să-l inlocuiesc. Am scos toata motorina de pe motor cu o seringă și l-am șters cât de bine am putut. Menționez asta pentru că poate combustibilul a ajuns pe niște senzori sau ceva de genul.
Comment