Salut,
Se aude de un an de zile pt 1-2 ori pe luna. Dupa ce am schimbat distributia se aude mai des.
Doar sunetul de la secunda 6-7, restul sunt facute de mine.
Trebuie sa mentionez urmatoarele:
zgomotele apar de obicei atunci când mașina stă mai mult de 5-6 ore în frig (sub 5-10 Celsius) chiar și pe o suprafață plană;
Dacă mașina stă la soare, nu-mi amintesc să fi auzit zgomotele de mai sus;
zgomotele apar de obicei dacă mașina se află pe o suprafață înclinată cu „nasul” în sus;
zgomotele apar doar la prima pornire si nu se mai intorc niciodata chiar daca opresc motorul imediat dupa ce l-am pornit;
uleiul este mereu la 5,5-5,4/5,5 litri. Bateria este întotdeauna la 12,4-12,5V.
Am încercat 5W/40 și 5W/30 toate cu aprobare MB pentru acest motor, dar nicio îmbunătățire;
Din cauza acestei probleme descrise mai sus, am decis să schimb lanțul de distribuție, întinzătorul, glisierele și pinioanele (pinioanele complete nu doar dinții) acum aproximativ două săptămâni. Operația a avut succes și am făcut 1500 km până acum chiar și la viteză maximă (200+km/h) timp de câteva minute, fără verificare a motorului, fără pierderi de putere și fără zgomote ciudate în timpul rulării.
Mașina continuă să scoată zgomotele de mai sus și de exemplu, în ultima săptămână, s-a întâmplat...3-4 ori / 7 zile. Este ca o îmbunătățire...din păcate în direcția proastă
).
Am crezut că ar putea fi:
1. Bendix-ul de la electromotorul - nu sunt sigur de asta;
2. Pompă de ulei, poate că presiunea uleiului este scăzută la început și întinzătorul lanțului nu întinde complet lanțul de distribuție;
3. pompa de vid - am vazut ceva pe unele forumuri MB.
4. sau surubul/valva...nu stiu exact cum se numeste
SCREW.png
Trebuie să menționez faptul că mașina în acest moment este în service, mecanicul a decis să o țină acolo 2-3 zile pentru a o asculta dimineața și a face niște teste...
Apreciez foarte mult raspunsul tau
Se aude de un an de zile pt 1-2 ori pe luna. Dupa ce am schimbat distributia se aude mai des.
Doar sunetul de la secunda 6-7, restul sunt facute de mine.
Trebuie sa mentionez urmatoarele:
zgomotele apar de obicei atunci când mașina stă mai mult de 5-6 ore în frig (sub 5-10 Celsius) chiar și pe o suprafață plană;
Dacă mașina stă la soare, nu-mi amintesc să fi auzit zgomotele de mai sus;
zgomotele apar de obicei dacă mașina se află pe o suprafață înclinată cu „nasul” în sus;
zgomotele apar doar la prima pornire si nu se mai intorc niciodata chiar daca opresc motorul imediat dupa ce l-am pornit;
uleiul este mereu la 5,5-5,4/5,5 litri. Bateria este întotdeauna la 12,4-12,5V.
Am încercat 5W/40 și 5W/30 toate cu aprobare MB pentru acest motor, dar nicio îmbunătățire;
Din cauza acestei probleme descrise mai sus, am decis să schimb lanțul de distribuție, întinzătorul, glisierele și pinioanele (pinioanele complete nu doar dinții) acum aproximativ două săptămâni. Operația a avut succes și am făcut 1500 km până acum chiar și la viteză maximă (200+km/h) timp de câteva minute, fără verificare a motorului, fără pierderi de putere și fără zgomote ciudate în timpul rulării.
Mașina continuă să scoată zgomotele de mai sus și de exemplu, în ultima săptămână, s-a întâmplat...3-4 ori / 7 zile. Este ca o îmbunătățire...din păcate în direcția proastă

Am crezut că ar putea fi:
1. Bendix-ul de la electromotorul - nu sunt sigur de asta;
2. Pompă de ulei, poate că presiunea uleiului este scăzută la început și întinzătorul lanțului nu întinde complet lanțul de distribuție;
3. pompa de vid - am vazut ceva pe unele forumuri MB.
4. sau surubul/valva...nu stiu exact cum se numeste
SCREW.png
Trebuie să menționez faptul că mașina în acest moment este în service, mecanicul a decis să o țină acolo 2-3 zile pentru a o asculta dimineața și a face niște teste...
Apreciez foarte mult raspunsul tau
