Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Uzura curelei de accesorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vã Salut,
    Ese vorba de A140 , an fabricație. 27.12.1999, înmatriculatã pe 04.2000.
    Luminile clipesc la orice viteza, dacã merg cu o 100 km/h pe linie dreapta tot clipesc, cu o regularitate de 2-4 min.
    De reparat Alternator ul nu se pune în discuție, nu repara nimeni doar se schimbã, ori la care service am întreabat ,
    Valoare la încãrcare am luat-o de pe diagnoza star cu mașina la relantii și fara faruri pornite sau alți consumatori.
    Dacã iau alternator ul sh și restul pieselor noi ajung la 400 euro , montajul la negru (fãrã factura) costa 380 euro cu aerisit frâne plus 80 euro reglat direcție, asta doar ca sa i-au tüv , fãrã sa mai pice și altceva. Dacã as comanda piesele de la mecanic ar fi doar piesele 970 euro plus manopera de mai sus.
    Nu conduc sportiv , schimb la 2500 rph , maxim 110km/h . Defapt am ajuns la 630 km fãrã sa se aprindã becul la benzina dupã care am alimentat din nou , dupã calculele mele am avut un consum de 7,6 la suta , cam mult ținand cont ca drumurile s-au fãcut extern.
    Dacã sonda lambda nu funcționeazã nu ar trebui sa se aprindã martorul Check Engine?

    Comment


    • #32
      Salut!
      Unele din reparatii le poti face si tu, daca ai ceva cunostinte in domeniu. Alternatorul s-ar rezolva cu regulatorul schimbat.
      Te intrebam de anul fabricatiei, pentru ca erorile legate de amestec(sonda lambda) au de multe ori alte cauze si anume debitmetrul(bineinteles apar mai multe simptome). Asta in cazul masinilor fabricate pana in 2002.
      Check-ul nu se aprinde de fel in bord, pentru ca martorul nu e activ.
      Mai ieftin ar fi sa-ti cauti singur piesele(eventual sh) si sa platesti doar manopera...
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Toate piesele inafara de alternator , curea acesori și role le pot schimb singur, alternator am gãsit deja sh cu posibilitatea de al verifica în Ro.
        Debilmetru de aer a fost reconditionat/reparat /curatat, am fãcturã de la el.
        Multumesc de rãspunsuri

        Comment


        • #34
          Am avut 140 , rola ininzatoare s-a gripat, s-a topit si a disparut pe drum. Cureaua sa rupt si a rupt burduful de la planetara. Joc la suportul rolei intinzatoare si rulment gripat. Cost reparatie - 600 transport, 800 lei intinzator, curea si manopera. Fara planetara. O data cu consumabilele pe care le schimb la doi ani schimb si ansamblul intinzator si cureaua. Acum am 170 cdi si in citeva zile schimb si intinzatorul si cureaua. Nu doresc nimanui , la km 100 pe autostrada Bucuresti Constanta sa va stricati concediul. La actuala masina am zgomot la viteza mica la amortizorul fata stinga. Sugestii. Multumesc.

          Comment


          • #35
            Originally posted by LauLaur View Post
            Salut!
            Check-ul nu se aprinde de fel in bord, pentru ca martorul nu e activ.
            Ai idee se poate activa și cu altceva sau doar cu Star? Bec am,e întreg dar nu beculește nici când pun contactul. Parcă ai mai scris pe acilea de problema asta, dar nu mai știu. L-ai activat sau nu?
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #36
              Nu, eu nu l-am activat! In teorie(cat o fi de adevarat... nu stiu) se pot face activari, adaptari, etc., si cu alte echipamente decat Star. Eu n-as face si n-as sfatui pe cineva s-o faca.
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF