Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Uzura curelei de accesorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,
    Eu am patit o chestie foarte ciudata legat de cureaua de accesorii. Masina mea a venit din Olanda. Acolo inainte de drum i-au fost inlocuite rolele si cureaua. De asemena si toate uleiurile. Dupa cateva luni (cam 7000km). m-am pomenit in oras dupa cateva manevre mai stranse sa ies din parcare ca servodirestia numai merge si apoi la scurt timp a aparut indicatorul de apa pe bord. Concluzia....cureaua rupata. Ciudat este ca era rupta pe lungime (s-a desfacut in 2) si nu arata urme de uzura. La service am verificat rolele, alternatorul si agregatul. Totul OK. Nu imi explic cum s-a rupt cureaua aia.

    Comment


    • #17
      Ori e materialul de vina , ori poate e acea problema de care aminteste colegul in postul numarul 9 , cand rolele nu sunt aliniate.

      Comment


      • #18
        . Totul OK. Nu imi explic cum s-a rupt cureaua aia.[/QUOTE]

        Montaj incorect, uită-te aici:http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm

        Comment


        • #19
          Salut,

          Cureaua nu arata nici un fel de uzura....cauciucul era impecabil. S-a rupt pe lungime. Am verificat rolele si sunt aliniate...iar montajul a fost facut in service in Olanda.

          Comment


          • #20
            Verifica fulii + rola intinzatoare sa nu aibe vre-o nervura ascutita care taie cureaua ...

            Comment


            • #21
              Am un A160-benzina iar cu ocazia reviziei as dori sa inlocuiesc si cureaua de accesorii eventual tot chitul in functie de uzura ,la o examinare vizuala nu prea are un aspect normal ..
              doresc un sfat de la ce fabricant sa achizitionez chitul nu conteaza pretul ...Multumesc..

              Comment


              • #22
                am uitat sa specific urmatoarele ; cand am achizitionato din Germania cei de acolo nu au stiut daca a fost schimbata vro data iar in cartea service nu scrie si de curea ......
                Last edited by FELIX; 06-22-2010, 19:33 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by FELIX View Post
                  am uitat sa specific urmatoarele ; cand am achizitionato din Germania cei de acolo nu au stiut daca a fost schimbata vro data iar in cartea service nu scrie si de curea ......
                  Stai linistit ca nu e grav ca la cea de la distributie,nu e nici de lasat balta intr-adevar,daca te uiti la ea se vede uzura(unde vine pe rola se vede clar cat e de crapata si-ti dai seama daca o mai lasi sau nu)nu e dat un numar de km la care trebuie schimbata.Ca si firma producatoare de curele de accesorii si chiar de distributie iti recomand Contitech sau Gaetz,sunt cele mai calitative zic eu,sau daca vrei originala.

                  Comment


                  • #24
                    Problema rezolvata

                    Salutare

                    Am rezolvat problema cu scartzaitul curelei, nu a fost prea usor, am fost la reprezentanta, Raptorul avea dreptate era o problema din fabrica, nu era aliniat compresorul de la clima, a trebuit sa schimb si intinzatorul si cureaua... a costat o gramada de bani.

                    Comment


                    • #25
                      Salut,
                      Am si eu probleme pe parte de alternator, in timp ce merg seara cu luminile aprinse imi scade intensitatea atat la faruri cat si la luminile din bord, nu se sting doar clipesc o data la fiecare cateva minute, exista vreun releu de incarcare obosit pe undeva care as putea sa-l schimb?
                      S-a verificat fulia altenator care face zgomot si in relantiu si in mers, cureau si toate role sunt originale si coapte/obosite. La verificare cu Star altenatorul incarca 14.2 v la relantiu, este ok?
                      off topic
                      Masina asta are multe alte probleme pe parte de rulare , ca sa o repar pentru a putea lua TÜV ma ajung costuri spre 800 eur si as vrea sa stiu daca mai este rentabil carpeala.
                      Dupa inspectie la service imi trebuie bielete directie, alternator +curea+ role, arcuri spate, telescoape , sonda lambda prima, conducte frana spate. Cu sonda defecta am cu un plin de benzina 600 km facuti? mie nu mi se pare sa consume mai mult?!
                      Pareri va rog?
                      Mersi

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        În primul rând NU trebuie schimbat tot alternatorul. 14.2V la ralanti cu becurile stinse e exact ce trebuie.

                        Becurile îți clipesc nu o dată la câteva minute ci exact atunci când tragi de volan. Dacă nu mă crezi testează. Am pățit-o și eu și-ți spun că rezolvarea e de 5 lei. Periile din alternator. Direcția e cel mai mare consumator electric de pe gărgărițele astea.

                        Dar e de migăleală datul jos și schimbatul. Cine știe ți-o desface fără să-ți golească clima. Dar îs putori și o să zică că nu se poate trebuie dat compresorul jos. În țară treaba asta e 200 lei (demontat / montat alternator + clima). De bâzâit în alternator nu știu.

                        Eu am pățit prost însă. După schimb perii, rulmenți în alternator mi s-a desfăcut fulia și mi-a făcut axul praf. Am rezolvat cu alt alternator SH (că n-aveam cum ajunge la mecanicul meu) și acuma-mi clipește iară.

                        O mașină întreagă ajunge undeva la 1500 - 2000€. Acum n-ai zis exact din ce an e a ta și cât de mult ții la ea.

                        Eu scot cu a mea 7.2 la mers pe DN / A1 și cam 9.4 dacă o călăresc mai mult prin oraș. Consum făcut la pompă din plin în plin. Dar am 1.6 din '99

                        Sper să te ajute.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #27
                          Salut!
                          Nu stiu care sunt preturile la piese in De. dar mi se pare destul de mult 800€.
                          Referitor la incarcare, schimba releul de incarcare( vime cu tot cu perii), cureaua si fulia daca e cazul. Mai ales daca este fulie cu "ambreiaj". Daca face zgomot poate sa patineze. Incarcarea e buna 14.2v, dar poate in sarcina scade.
                          Referitor la consum, nu e chiar ok dar nici fenomenal de mare. Aici mai sunt si alte necunoascute, gen: stil de condus, extra sau urban, etc.
                          Nu stiu nici din ce an e masina... Daca e nascuta mai tarziu de 2002 poate se merita investit.
                          Toate cele bune!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Paf View Post
                            Salut,
                            Am si eu probleme pe parte de alternator, in timp ce merg seara cu luminile aprinse imi scade intensitatea atat la faruri cat si la luminile din bord, nu se sting doar clipesc o data la fiecare cateva minute, exista vreun releu de incarcare obosit pe undeva care as putea sa-l schimb?
                            Salut. Esti sigur ca nu se intampla cand misti de volan? Adica in momentul in care incepe sa lucreze pompa de servo, care este un mare consumator... Eu asa patesc...
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #29
                              [QUOTE] 14.2V la ralanti cu becurile stinse e exact ce trebuie.
                              [QUOTE]
                              Incarcarea nu se masoara cu becuri stinse. Incarcarea se masoara cel putin cu faza lunga aprinsa. Faptul ca uneori clipesc farurile e semn ca incarcarea scade, din diferite motive: aparitia unui consumator in plus, scaderea turatiei, etc. Un regulator bun, sau, sa ma exprim corect, un sistem de incarcare sanatos trebuie sa compenseze aparitia altor consumatori, ca tensiunea sa ramana constanta.
                              Last edited by LauLaur; 03-10-2017, 11:56 AM.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Si la mine clipesc farurile cand misc de volan, dar e aproape insesizabil.
                                Sa imi fac vreo problema?
                                Cred ca asa a facut de cand am luat-o.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF