Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Uzura curelei de accesorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uzura curelei de accesorii

    Salutare

    Am o intrebare : La cati km se schimba cureaua de transmisie ?
    Precizez k e vb de cureaua de la alternator, pompa de apa, etc. si nu de transmisia propriu-zisa care la mercedes e pe lant.
    A mea scartzaie putin pana se incalzeste, am inteles k ar trebui schimbata si o data cu ea ar trebui schimbate si rolele.
    Masina are 69000 km in 2 ani si 3 luni. Astept parerile voastre.
    Merci

  • #2
    Eu am am schimbat-o la 112 000 km era continental si am pus tot continental dar cum am auzit de la prieteni 30 000- 60 000 km o poti schimba dar pune una de firma(eu am platit 35 e cureaua si 20e o rola,asta in italia)acum depinde de fiecare
    dany

    Comment


    • #3
      Ceea ce este pe lant este distributia.Si ar fi indicat sa precizezi si ce masina ai , ca sa stim despre ce vorbim.Legat de schimbat cred ca la 90 000 se schimba prima data , insa nu stiu sigur.Specifica ce model este si iti spun exact.

      Comment


      • #4
        Pune-i Contitech, e foarte buna.
        1994...Mercedes Benz...w202, c180
        Dragoste la prima vedere...

        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

        Comment


        • #5
          "Uzare" nu exista dar exista "uzura". Cureaua de transmisie m-a dus cu gandul la o cutie de viteze CVT dar vad ca te referi la altceva. Altceva-ul se mai numeste si "cureaua de la accesorii" - alternator, compresor A/C, pompe diverse etc.

          P.S. Desi e de bun simt sa se specifice masina despre care scrie, nu am facut febra musculara cautand masina in profilul autorului.
          Last edited by pianosso; 02-19-2010, 08:35 AM.
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #6
            Originally posted by melops2000 View Post
            Salutare

            Am o intrebare : La cati km se schimba cureaua de transmisie ?
            Precizez k e vb de cureaua de la alternator, pompa de apa, etc. si nu de transmisia propriu-zisa care la mercedes e pe lant.
            A mea scartzaie putin pana se incalzeste, am inteles k ar trebui schimbata si o data cu ea ar trebui schimbate si rolele.
            Masina are 69000 km in 2 ani si 3 luni. Astept parerile voastre.
            Merci
            Cureaua de transmisie este altceva, tu intrebi de cea de accesorii, asa cum spuneai in titlu. Sa nu mai apara confuzii ii poti spune "de accesorii" si vom intelege perfect.
            Vazand ca esti destul de nou pe forum precizez ca aici se pune accent pe o exprimare cata de cat corecta, pe expunerea cat mai precisa a problemelor, pe precizarea modelului de masina (eventual si motorizarea) si mai ales pe Limba Romana (nu mIRC).

            Trecand strict la problema ta, faptul ca iti scartaie la rece este un semn clar de "inceput de sfarsit". Cureaua ar trebui inlociuita cat mai repede desi exista si alte alternative de a elimina scartaitul, evident nu si problema. Cei care vor sa le marite repede merg pana la a turna CocaCola pe ea pentru o aderenta mai buna si pentru a ascunde semnele de uzura.

            Inlocuirea curelei nu cere obligatoriu inlocuirea rolelor intinzatoare. Aceasta practica se intalneste in cazul curelelor de distributie, curele pentru care manopera de inlocuire este mult mai scumpa decat pentru cea de accesorii.

            Rolele de la cureaua de accesorii se inlocuiesc daca fac galagie (huruit/sunet metalic).

            Bafta
            W203 - 2001

            Comment


            • #7
              In primul rand scuze pentru greseli.
              Nu stiam ca se numeste curea pentru accesorii. In fine masina e un mercedes A160 CDI, 1991 cmc si 66 kW, din decembrie 2006. Cureaua e neschimbata.
              Merci de sfaturi astept in continuare alte pareri.

              Comment


              • #8
                Masina are 69000 km in 2 ani si 3 luni. Astept parerile voastre.
                Merci
                Schimb-o, dar eu am luat tepa cu rolele.
                Adica dupa cat ca m-am chinuit 6 ore sa schimb rolele, acum dupa 1 an, pe timp umed acestea scartie.Culmea scartie rolele nu cureaua.
                Cred ca rulmentii rolelor sau chiar rolele sunt made in china

                Comment


                • #9
                  Recomand sa mergi la o reprezentata pentru diagnoza, unele modele de A klasse au avut o problema de aliniere la alternator si nemtii au scos un kit de aliniere al acestuia ( e vorba de 4 suruburi si o tablita ).Altfel, ai ocazia sa schimbi cureaua si cele 3 role si scartaitul sa nu dispara..
                  Mai pot face zgomot compresorul de clima si alternatorul ( sau rola acestuia ), dar acestea cand se defecteaza fac zgomot tot timpul.

                  Comment


                  • #10
                    stie cineva unde este releul de bujii la a klase 168 diesel? acum mi-am cuparat masina am o problema la bujii si nu stiu unde este releul.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sim34 View Post
                      stie cineva unde este releul de bujii la a klase 168 diesel? Acum mi-am cuparat masina am o problema la bujii si nu stiu unde este releul.
                      releul este in partea dreapta carcasa cu climatronic trei suruburi cu tors de 25 odai jos sint calculator -cal esp si mai jos releu buji si alte relee

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua, as avea si eu unele intrebari in legatura cu aceasta curea de accesorii. Detin un w203 220 CDI din 2003 cu 116.000 km la bord. Ieri am fost la reprezentanta Mercedes din bacau pentru a face o verificare la rotile din fata deoarece se auzea un joc de undeva. In urma constatarii mi-au intocmit un deviz cu piesele ce urmeaza a fi inlocuite si miau enumerat mai multe....o bieleta directie, capat bara pe stanga, tendon tirant stanga si dreapta fata (nu stiu ce sunt tendoanele astea), flansele de la amortizoarele din fata.......iar pe langa acestea mi-au aparut in deviz si urmatoarele> Curea accesorii, role ghidare - 2 buc, Intinzator cu rola, Suruburi intinzator cu role. Ce-i drept iarna asta cam facea putin zgomot cand porneam la rece...probabil la verificarea articulatiilor de la roti au observat si uzura acestei curele...nush ce sa zic. Intrebarea mea e urmatoarea> La schimbarea acestei curele chiar trebuiesc schimbate toate rolele alea inclusiv intinzatorul cu rola (care e vreo 2 mil pe producator original nush cat e astazi aflu), chiar au gasit uzura la toate astea odata sau este tehnica standard cand se schimba cureaua de accesorii.

                        Comment


                        • #13
                          La cureaua de accesorii se schimba obligatoriu role de ghidaj si intinzator odata cu cureaua.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by grigorean View Post
                            La cureaua de accesorii se schimba obligatoriu role de ghidaj si intinzator odata cu cureaua.
                            Nu neaparat,daca nu are joc sau nu face zgomot nu-i obligatoriu.

                            Comment


                            • #15
                              De obicei se schimba "agregatul" intreg (asta e termenul folosit de cei din service-ul de la reprezentanta). Asta presupune ansamblul de role + curea. Costa ceva dar nu foarte mult.

                              La a mea fiindca e SH am schimbat imediat dupa ce am intrat in posesie ca sa fiu sigur. Am impresia ca schimbul asta face parte din revizia mare...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF