Salutare tuturor.
De curand, sunt posesor al unui Mercedes A Klasse W169 A180 CDI cu cutie automata si va rog sa ma ajutati cu niste informatii despre reglajul la frana de mana.
Ca sa nu lungesc discutia, de cand am cumparat-o, mi se pare ca nu "tine" frana de mana. I-am schimbat discurile, sabotii, arcurile de la saboti, distantierele actionate de cabluri, cablul din stanga. Am reglat intinderea la cablu astfel incat imediat ce actionez frana de mana (la primul click), intinde cablul si blocheaza roata si i-am facut si reglajul la saboti astfel incat daca mai rotesc "2 dinti" de la suruburile de reglare, abia mai pot invarti discurile cu mana.
Motivul pentru care va rog sa ma ajutati cu niste informatii sau sfaturi e ca daca actionez frana de mana pana la maxim, pun cutia in Drive si accelerez, pleaca de pe loc (mai greu dar pleaca). Este normal sa plece sau e o problema la masina mea? (nu sunt deloc familiar cu sistemul de frana de mana cu saboti pe interiorul la disc, am si un Renault Megane 2, la care frana de mana actioneaza direct pistonul cu placutele de frana si blocheaza roata si efectiv moare motorul daca incerc sa plec cu frana de mana trasa si il compar cu acela).
Imi cer scuze daca s-a mai intrebat acest lucru insa nu am reusit sa gasesc informatia cand am cautat.
De curand, sunt posesor al unui Mercedes A Klasse W169 A180 CDI cu cutie automata si va rog sa ma ajutati cu niste informatii despre reglajul la frana de mana.
Ca sa nu lungesc discutia, de cand am cumparat-o, mi se pare ca nu "tine" frana de mana. I-am schimbat discurile, sabotii, arcurile de la saboti, distantierele actionate de cabluri, cablul din stanga. Am reglat intinderea la cablu astfel incat imediat ce actionez frana de mana (la primul click), intinde cablul si blocheaza roata si i-am facut si reglajul la saboti astfel incat daca mai rotesc "2 dinti" de la suruburile de reglare, abia mai pot invarti discurile cu mana.
Motivul pentru care va rog sa ma ajutati cu niste informatii sau sfaturi e ca daca actionez frana de mana pana la maxim, pun cutia in Drive si accelerez, pleaca de pe loc (mai greu dar pleaca). Este normal sa plece sau e o problema la masina mea? (nu sunt deloc familiar cu sistemul de frana de mana cu saboti pe interiorul la disc, am si un Renault Megane 2, la care frana de mana actioneaza direct pistonul cu placutele de frana si blocheaza roata si efectiv moare motorul daca incerc sa plec cu frana de mana trasa si il compar cu acela).
Imi cer scuze daca s-a mai intrebat acest lucru insa nu am reusit sa gasesc informatia cand am cautat.