Salutare!
Am o problema interesanta si enervanta in acelasi timp
Masina: A180 W169 cdi din 2008
Problema: Cand incerc sa mentin viteza incepe sa imi trepideze turatiile.. in sensul ca se misca acul sus jos in loc sa mentina rpm. daca accelerez sau iau piciorul de pe acceleratie totul e ok.
Chestia asta se intampla uneori, nu mereu, si dispare in momentul in care imi intra in limp mode. Opresc masina si repornesc, iese din limp mode totul ok, dar problema tot persista uneori.
Recent am avut in bord si check engine.
Erorile de care am dat dupa ce am verificat cu un obd:
Crezand ca problema e de la pedala de acceleratie am schimbat-o cu un de la dezmembrari, insa problema tot persista
Cum as putea sa rezolv problema? Am inceput sa o dezemembrez dar e foarte multa bataie de cap avand in vedere ca piesele sunt foarte inchegate intre ele
Ma gandeam ca ar fi clapeta de acceleratie, dar ma gandesc sa nu ma apuc sa o schimb si sa am aceeasi problema in continuare.
Poate fi si de la filtru particule?
Am o problema interesanta si enervanta in acelasi timp
Masina: A180 W169 cdi din 2008
Problema: Cand incerc sa mentin viteza incepe sa imi trepideze turatiile.. in sensul ca se misca acul sus jos in loc sa mentina rpm. daca accelerez sau iau piciorul de pe acceleratie totul e ok.
Chestia asta se intampla uneori, nu mereu, si dispare in momentul in care imi intra in limp mode. Opresc masina si repornesc, iese din limp mode totul ok, dar problema tot persista uneori.
Recent am avut in bord si check engine.
Erorile de care am dat dupa ce am verificat cu un obd:
- ============1==============
- P2133
- Raw code: 2133
- ECU: Engine control unit
- Status: Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request
- OBDII: Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch F - high input
- ============2==============
- P2135
- Raw code: 2135
- ECU: Engine control unit
- Status: Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request
- OBDII: Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch A/B - voltage correlation
- ============3==============
- P2136
- Raw code: 2136
- ECU: Engine control unit
- Status: Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request
- OBDII: Throttle position (TP) or Accelerator pedal position (APP) sensor/switch A/C - voltage correlation
- ============4==============
- P2355
- Raw code: 2355
- ECU: Engine control unit[Archive (inactive)]
- Status: Validated and stored in non volatile memory
- OBDII: Cylinder pressure sensor, cylinder 10 - circuit high
- ============5==============
- P2511
- Raw code: 2511
- ECU: Engine control unit[Archive (inactive)]
- Status: Validated and stored in non volatile memory
- OBDII: Engine control (EC) relay, sense circuit - circuit intermittent
- ============6==============
- P0401
- Raw code: 0401
- ECU: Engine control unit
- Status: Confirmed
- OBDII: Exhaust gas recirculation (EGR) system - insufficient flow detected
Crezand ca problema e de la pedala de acceleratie am schimbat-o cu un de la dezmembrari, insa problema tot persista
Cum as putea sa rezolv problema? Am inceput sa o dezemembrez dar e foarte multa bataie de cap avand in vedere ca piesele sunt foarte inchegate intre ele
Ma gandeam ca ar fi clapeta de acceleratie, dar ma gandesc sa nu ma apuc sa o schimb si sa am aceeasi problema in continuare.
Poate fi si de la filtru particule?