Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot - vibrație la plecarea de pe loc puntea față

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot - vibrație la plecarea de pe loc puntea față

    Bună ziua. Mai curând încep să mă streseze tot felul de zgomote, care nu sunt ciudate, doar că nu sunt obișnuit cu ele (nu le-am avut la mașinile anterioare). De când am luat mașina (A-160, 1,6 benzină, an 2000), până acasă am sesizat un zgomot/huruit puțin zgomotos doar când este într-o treaptă de viteză, pe liber nu se aude nici motorul din habitaclu. Cred că până nu o să dau jos motorul pentru alte operațiuni, nu o să aflu exact ce probleme are cutia de viteze (rulmenți, pinioane), sper ca atunci când o să schimb uleiul la cutie, să se mai atenueze zgomotul. Acum mi-a dispărut cheful de la alt huruit. În ce condiții s-a întâmplat: pe drumul spre casă, am o porțiune în rampă de vreo sută cincizeci de metri, se intră de pe europeană la unghi de 90 grade (deci nici vorbă de demaraj, ceva de genul care se urcă cu treapta I, maxim II, deși este asfalt). Pe partea dreaptă, de la un izvor probabil, carosabilul este permanent umed. Roata dreaptă a intrat în patinaj, iar din acel moment, la orice plecare de pe loc, în rampă sau loc drept, se aude și se propagă din zona motor-dreapta, un huruit/vibrație care câteodată parcă se simte și in bordul mașinii. Inițial am zis că o fi un suport motor care nu a mai rezistat, o componentă care are legătură cu galeria de evacuare/tobe, care ating pe la caroserie ori altceva ca la orice mașină normală. La prima vedere nu este nici o problemă enumerată mai sus. Am mai citit, că ar fi de pe la planetara din dreapta, având în vedere că are articulație/rulment și la mijloc. Nu sunt scurgeri/prelingeri de nici un fel, nu sunt burdufuri fisurate. Aaa, am uitat să precizez, pe loc cu motorul turat în trepte sau brusc, nu se generează nici un zgomot suspect, deci fenomenul se întâmplă doar în sarcină. Am mai observat că dacă sunt la semafor/intersecție și plec de pe loc lejer, fără să mă împingă nimeni de la spate, vibrația este insesizabilă spre zero. Am să suspend fața, pentru ca roțile să se rotească liber, poate sesizez problema. Sunt în ceață deocamdată. Mulțumesc pentru orice idee.

  • #2
    doesnt anyone speak English on this website? My google translate wont work here

    Comment


    • #3
      farumgu
      Many of us speak english, but the forum, by regulation, is addressed only to romanian speakers, so only posts and comments in romanian are accepted.
      zurbac
      La primul huruit ti-as sugera sa verifici/schimbi uleiul din cutie. Daca zgomotul persista te gandesti si la altele...
      La a doua problema... Nu prea pot sa-mi imaginez cum a rupt aderenta roata dreapta, fara forja in treapta I sau II, in conditii de... " 20 de grade".
      In fine, initial as verifica componentele suspensiei: amortizor, flansa, arc, buse bascula, etc. Adica, ridicata roata de la sol si tras, miscat, invartit zdravan de ea.
      Ceva huruit mai experimentez si eu la plecarea de pe loc, mai ales dupa ce am franat violent. Nu-i ceva mecanic, e ceva gen sunet de ABS, scurt. Am testat sistemul de fanare, toate functiile functioneaza corect, fara erori stocate. Asa ca nu-mi bat capul...
      In cazul tau, ar fi bine sa faci un video sa auzim pe viu huruitul...
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Am desfăcut astăzi bușonul de sus (supraplin) al cutiei de viteză, vis-a-vis de huruitul ușor în orice treaptă de viteză. Speranța a fost să găsesc mai puțin ulei în cutie, lipsa lui sau ulei foarte murdar, dar spre surprinderea mea a fost curat și mai mult decât prevede, adică vreo 1,9/2.0 litri. L-am schimbat totuși și tot aceleași simptome. Deci singura șansă de rezolvare, la desfacerea cutiei când voi da motorul jos. La ruperea aderenței, cred că a fost din cauza peliculei de apă care curge pe marginea din dreapta a străzii, de care am pomenit în postare, mașina cu 4 persoane și cu forjă oarecum, urcarea fiind în plin chiar din intersecție 90 de grade (recunosc și faptul că mașina am luat-o echipată cu roți de iarnă și așa am lăsat-o). Dar acea pantă o urc zilnic de câteva ori. Atunci s-a manifestat prima dată de când o am (5 săptămâni). O să postez o înregistrare audio/video cu plecarea din acel loc și de pe loc drept după aceea. Mulțumesc

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF