Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inchidere centralizata aftermarket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inchidere centralizata aftermarket

    Buna seara. Cand am achiziționat mașina (acum 5 săptămâni), Mercedes A-Klasse, A-160, W168, motor 1.6 benzină din 2000, închiderea centralizată nu funcționa în parametri normali, eu neștiind că este vorba de o închidere pe bază de vacuum. După ce am tras concluzia că este oricum un sistem defectuos și plin de surprize (mai ales după 20 de ani), am hotarât să-mi instalez o inchidere centralizată aftermarket cu actuatoare/motorase (pentru hayon am achiziționat un actuator suplimentar, kit-ul conținând doar 4). Dupa ce am montat-o, am vrut ca blocarea/deblocarea să fie semnalizată și vizual (kit-ul având această posibilitate), însă m-am lovit de un impediment: nu găsesc nicicum unde să conectez acele fire, (care măsoară la armare-un impuls/la dezarmare două impulsuri +12V) de la modulul închidere centralizată, la semnalizare stânga-dreapta. Am reușit sa identific releul de pe placa de la instrumentele de bord (nu m-a ajutat) și am mai reușit sa identific firele de la semnalizare față, stânga/dreapta (eu crezând ca sunt comune cu cele de pe spate stânga/dreapta). Rugăminte: poate știe cineva unde am plus (+) comun semnalizare stânga față/spate și plus (+) comun semnalizare dreapta față/spate. Menționez ca sunt novice pe această mașină si încă nu știu unde se află toate modulele și calculatoarele de bord. Mulțumesc!

  • #2
    Are releu de flash? Acolo s-ar putea sa gasesc plusul comun pentru toate semnalizatoarele (ca pe avarie)?

    Comment


    • #3
      Ar trebuii sa ai 2 fire maro. Majoritatea inchiderilor au scema atasata
      Eu am pus una pe Smart. Alea 2 fire maro le-am tras dupa panoul de sigurante direct in firele ce merg la becuri.
      Modulu de inchidere duce toate becurile direct nu mai e nevoie sa treaca prin releul de semnalizare a masinii. Am pus diode doar sa se mentina sensul de alimentare.

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • #4
        Știu că modulul duce becurile de semnalizare, doar comanda se face prin relee, numai că nu știam unde să conectez cele două fire (mi se pare prea complicată din punct de vedere electronic și electric această mașină), momentan am conectat unul dintre ele la o goarnă de alarma auto, pentru a avea confirmare acustică. Să înțeleg ca există siguranțe individuale pe circuit semnalizare, stanga (față/spate) și dreapta (față/spate) la A160 din 2000? Mulțumesc
        P.S. Îmi pare rău pentru ornamentele de bord. Dacă aș fi avut tapițerie roșie/vișinie ar fi mers asortate cele întregi.
        Last edited by zurbac; 09-29-2020, 07:36 AM.

        Comment


        • #5
          Aaa, cu tine am vorbit de ele. Cum am zis majoritatea au fost rupte deja (masini neingrijite) si unele le-am rupt eu la demontare, ca si cel de ieri. un pic m-am uitat urat la el si a si plesnit .Nu stiu prin ce minune au iesit intregi cele 2 imbracate in piele. Oricum nu e stres, majoritatea plasticurilor ajung la gunoi, cererea e foarte mica pentru ele.
          Legat de inchidere, la Smartu meu difera instalatia electrica. La mine calculatoru central se ocupa de semnalizare si da comanda la 2 relee (stanga/dreapta). Acolo m-am legat eu cu cele 2 fire maro de la inchidere
          Ma uit azi daca gasesc scema electrica de la W168 sa vedem unde ar merge legate firele de la inchidere.

          Comment


          • #6
            Salut,

            zurbac, la masina ta nu merge sa legi intr-un singur punct unul din firele de la modulul aftermarket si sa mearga si fata si spatele deoarece toate vin din locuri diferite.

            Nu merge sa legi nici la butonul de avarie deoarece acesta face comanda cu minus pentru semnalizare.

            Uite mai jos schema de la lumini exterioare pentru masina ta.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Mulțumesc pentru schemă. Chiar mă întrebam de unde să fac rost de ea. Am ajuns și prin bord la un moment dat. M-am gândit la varianta în care comanda să o dau la butonul de avarie printr-un releu normal deschis care să închidă circuitul din butonul de avarie, la masa mașinii, așa simulând apăsarea butonului de avarie și nici nu se întoarce nici o tensiune pe circuite. E bine?

              Comment


              • #8
                Exact acelai lucru aveam de gand si eu sa scriu. Diferente intre semnalizare cu semnal + si avarii cu - si inchidere cu +
                Plus o schema mai usor de urmarit
                Varainta cu releul ar fii ok
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                • #9
                  Super. Mulțumesc! Astăzi am altă treabă și mai și plouă. Am garaj dar parcă mai bine lucrez afara la lumina zilei. După ce execut și testez operațiunea, revin cu eventualele concluzii.
                  În posesia mea, a ajuns una dintre mașinile neîngrijite, ceva de genul lasămă să te las, trebuia doar să se învârtă roata și-atât. Deși a avut doar un proprietar în România din 2014, adusă personal de el din țara mumă, fostul posesor are mai multe mașini și aceasta (Violeta, că așa-i spun eu) a fost lăsată pe dreapta, căzând pe mine beleaua cu tot ce nu mergea la ea. Noroc ca a nimerit la mine și manopera este în general zero. Mulțumesc

                  Comment


                  • #10
                    Eu as pune plusurile acelea doua din modulul aftermarket numai pe semnalizarile de pe laterale (poate ai pe oglinzi), nu neaparat pe fata sau spate.

                    La solutia cu releu poti incerca dar sa nu cumva spre exemplu releul sa trimita doar un impuls prea scurt ca sa porneasca avariile. Incearca si vedem, sint si eu curios daca merge.

                    Comment


                    • #11
                      După ce fac teste cu releul (e posibil să fie impulsul prea scurt) sau alte variante, o să postez detalii cu metoda aleasă. Mulțumesc

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema astăzi, după aproape două săptămâni de letargie. Am rezolvat cu schema sugerată de Radu_G, eu neștiind la acea dată că acea comandă se dă prin masă (-). Ca răspuns pentru Gabimilo1 - da impulsul este suficient pentru aprinderea avariei, deci sunt mulțumit.

                        Comment


                        • #13
                          În legătură cu aprinderea luminilor de avarie la închidere/deschidere uși, am rezolvat problema astăzi, după aproape două săptămâni de letargie. Am rezolvat cu schema sugerată de Radu_G, eu neștiind la acea dată că acea comandă se dă prin masă (-). Ca răspuns pentru Gabimilo1 - da impulsul este suficient pentru aprinderea avariei, deci sunt mulțumit.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc frumos pentru confirmare. Ma bucur sa vad ca mai sint inca persoane care bricoleaza, multi se multumesc sa mearga la service.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF