Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Baterie / Acumulator W169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie / Acumulator W169

    Salut,

    Acuma-s și eu ca ăia ce caută și nu găsesc. Aveți careva la îndemână manualul sau ceva în care să scrie cam ce baterie e recomandată pe gărgăriță? Bosch dă 3 variante, Varta la fel ba mai mult îmi zice și de baterie suplimentară și stiu sigur că n-am așa ceva, Rombat și Caranda zic de 70Ah. Eu am avut de 60Ah pusă din reprezentanță. Dar dupa ce afișează ăștia pe site-uri pare a fi prea mică pentru un A200 benzină cu o grămadă de acareturi pe ea (am echiparea elegance). Mi-a murit astă iarnă prima tură și ieri de tot, avea 3.3V. Am încărcat-o, a pornit dar n-o mai pot ține așa.

    Mulțumesc!
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

  • #2
    Poti pune cea mai mare baterie ce incape fizic in locasul respectiv, poti masura cu o ruleta.
    Eu am incercat mai multe branduri si am fost multumit de caranda, macht, tudor, exide si fullmen.
    Momentan am trecut cam toate masinile pe Tudor pentru garantia de 3 ani si faptul ca este identic cu exide.

    Comment


    • #3
      ROV Sa nu exageram totusi, zic... Nu poti pune pe orice masina, orice baterie, doar pentru ca incape... Trebuie sa tinem cont de cateva criteriii: capacitatea cilindrica, combustibil, nivelul de echipare(ce si cati consumatori sunt), capacitatea de incarcare a alternatorului, etc. E foarte important sa tinem cont de capacitatea de incarcare a alternatorului pentru ca atunci bateria va fi permanent incarcata, chiar si iarna la drumuri relativ scurte.
      gruiarew Ai pe masina bateria originala? Era bine de stiut cu ce a iesit din fabrica(in manual nu am gasit). Personal iti recomand, ca si amperaj, o baterie de 75-77A, nu mai mult, ca nu se justifica. Poti depasi capacitatea bateriei cu care a iesit masina din fabrica cu un procent de maxim 20%, "zice unili guri pricepute"...Eu as merge cu un procent de 10% peste capacitatea bateriei originale, safe! Producatorul il alegi in functie de buget!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        LauLaur pana in prezent nu am vazut absolut nimic care sa confirme faptul ca nu poti pune un acumulator mai mare.
        Atat eu cat si grupul meu de masinisti, am montat acumulatori la dimensiunea maxim permisa de sistemul de pridere din tava bateriei.
        Este drept totusi ca nu am intalnit auto care sa accepte in locasul respectiv acumurator cu capacitatea mai mare de 20ah peste cea din fabrica, ex 55->70 ori 100-->110.
        Alternatorul este ultima problema la masinile noi, mai toate au peste 90 de amperi, din care se scad consumatorii sa zicem 60a, raman oricum 30a pentru acumulator iar din cate stiu nici cel de 100ah nu accepta 30a la 14v.

        Comment


        • #5
          N-am originala. Am pus de 70 Caranda. Cu ocazia asta vă zic și "la revedere". Cu durere în suflet am dat mașina, dar nu mă puteam ține la două. A-ul stătea și mi se rupea sufletul să o văd cum se degrada pe zi ce trece. O să mai dau pe aici dar cu altele.

          Vă multumesc pentru tot ajutorul oferit în cei 6 ani de când am avut doar A-uri.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF