Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire greoaie si consum mare A190 (w168)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by FELIX View Post
    Un consum ridicat si o pornire greoaie poate fi si din cauza carburantului de proasta calitate folosit .Incearca si cu un carburant scump dar de calitate Super 99 ,si eu am avut aceiasi problema in aceast vara cand am fost in concediu peste granita ,dupa ce sa terminat plinul facut in tara am alimentat la Viena de la OMV iar dupa cativa km masina a inceput sa se comporte f bine si a scazut consumul semnificativ, de unde in tara in afara localitatii imi lua cu A160-ul intre 6.5-7 in afara la 110-130Km/h am scos un consum de 5-6 ltr la suta consum autostrada ,pornea cum spun meseriasi la sfert de cheie
    acelasi fenomen sa intamplat si cu cealalta masina CLK dar cu alte consumuri in orice caz mai mici decat in tara Am tras o concluzie ,,,In tara alimentez de la o singura Companie Petroliera si acelasi tip de combustibil (benzina de 99 dau mai mult dar se compenseaza prin reducerea consumului si pornire uniforma atat la rece cat si cand motorul este cald ) Alimentati in mai multe locuri (comp petrolere )si vedeti unde se comporta mai bine La Mercedesuri benzina aditivata pe care o comercealizeaza o anumita comp este o porcarie ..am sterso de pe lista
    Aceasta expunere este cu titlu informativ. iar fiecare face cum ii dicteaza constiinta
    am incercat cam toate tipurile de benzina de la noi din tara. (in afara de kerosenul de avion )
    Dar nicio diferenta. Intardevar cu cele cu cifra octanica marita era mai ok, dar faza e ca porirea e la fel (porneste greu)

    Comment


    • #17
      Salutare ! Referitor la problema lui Branco, aceasta cu pornirea grea in anotimpul rece, sunt cateva lucruri de baza ce trebuie verificate si puse la "punct" la orice autovehicul. In primul rand aprinderea : bujiile de calitate si apoi bobina de inductie . Daca scanteia nu este suficient de puternica apar problemele. Te sfatuiesc sa folosesti bujii cu trei sau patru poli si o baterie cu 70-75 A/h. Pe planul secund este amestecul de carburant. Aici un rol important il au pompa de benzina si debimetrul de aer, lucruri deja schimbate vad. Sper sa iti fie de folos post-ul meu. Sa auzim numai de bine !
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Eu am rezolvat simplu problema. Am vandut masina :-)
        Mercedes A-Class 190 / w168, benzina, an 2001, cutie automata, 5 usi

        Comment


        • #19
          Salutare la toata comunitatea Club Mercedes. Sunt nou pe forum si m-am confruntat cu acceasi problema discutata de voi aici.Problema cu pornirea greoaie am rezolvat-o foarte greu dar in final s-a rezolvat si masina porneste impecabil.Am schimbat tot felul de filter, pompe de benzina, bujii,bobina de inductie,electrovalve, s.a.m.d fara nici un rezultat.

          Comment


          • #20
            Originally posted by ovidiu20gti View Post
            Salutare la toata comunitatea Club Mercedes. Sunt nou pe forum si m-am confruntat cu acceasi problema discutata de voi aici.Problema cu pornirea greoaie am rezolvat-o foarte greu dar in final s-a rezolvat si masina porneste impecabil.Am schimbat tot felul de filter, pompe de benzina, bujii,bobina de inductie,electrovalve, s.a.m.d fara nici un rezultat.
            Pai si e vreun secret militar ce nu-l poate stie tot "amarasteanu"? Cu postarea asta de mai sus ai irosit minute din viata fiecaruia, facandu-i sa citeasca ceva INUTIL, kb de net, energie electrica si spatiu de stocare pe serverul forumului!

            Care e solutia gasita? Ai dat-o pe-un gti?
            proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

            Comment


            • #21
              foarte greu dar in final s-a rezolvat si masina porneste impecabil
              De acord intru totul cu colegul Sees! Trebuie sa facem o cheta, sa alimentam un cont ca sa ne dai si noua secretul pornirii impecabile???
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Salutare, la mine este ceva similar: porneste din ce in ce mai greu cu cat e mai frig afara. La a 5-6-a cheie porneste doar daca calc de mai multe ori acceleratia in timp ce dau la cheie. Am schimbat bujiile la reprezentanta. Bateria pare noua ( nu am schimbat-o eu), e de 56A. Asta vara nu am avut nicio problema. La fel si dupa ce o pornesc, merge ok, nu se tureaza singura. Cheia se intoarce singura in contact cand nu porneste, nu invarte in gol. Motorul este 1.4 manuala. Multumesc daca are cineva vreo solutie.

                Comment


                • #23
                  Am mai scris in doua locuri. Asa am patit si eu la a mea! Pornea si la a 6 cheie. Solutia a fost sa ard benzina de 95 de la Petrom si sa o schimb cu 98 de la Rompetrol. Sunt Stan patitu si va spun ca la mine, dupa acest schimb, porneste la prima cheie! Am schimbat si eu bateria cu gandul ca din vina ei nu porneste. Pornirea grea era din otetul de la Petrom.

                  Comment


                  • #24
                    Buna seara,

                    Am patit si eu la fel cu masina cumnatului meu.
                    168, 160 benzina.
                    Dimineata pornea foarte greu si dupa aceea nu mai era nici o problema. Fiind, ca sa zic asa, in domeniu, ma ocup cu importul si vanzare de scule auto, am dat zece mii de telefoane la service-urile cu care colaborez si am tras urmatoarea concluzie. Evident ca la masina cumnatului meu a functionat. Dupa pompa de benzina exista o supapa de unic sens(o amaraciune de biluta cu un arc) care tine presiunea in rampa si care se pare ca nu mai inchidea asa cum trebuie. Peste noapte pierdea presiunea si pana ajungea din nou in 3 bari si ceva omoram electromotorul. Am taiat furtunul undeva dupa iesirea din pompa a furtunului si am aplicat o nou supapa de unic sens. De atunci a disparut aceasta problema. Nu cred ca este universal valabila dar in acest caz a functionat. Sper sa ajute si pe altii cu aceleasi simptome.

                    Toate bune in noul an!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Renegate View Post
                      Buna seara,

                      Am patit si eu la fel cu masina cumnatului meu.
                      168, 160 benzina.
                      Dimineata pornea foarte greu si dupa aceea nu mai era nici o problema. Fiind, ca sa zic asa, in domeniu, ma ocup cu importul si vanzare de scule auto, am dat zece mii de telefoane la service-urile cu care colaborez si am tras urmatoarea concluzie. Evident ca la masina cumnatului meu a functionat. Dupa pompa de benzina exista o supapa de unic sens(o amaraciune de biluta cu un arc) care tine presiunea in rampa si care se pare ca nu mai inchidea asa cum trebuie. Peste noapte pierdea presiunea si pana ajungea din nou in 3 bari si ceva omoram electromotorul. Am taiat furtunul undeva dupa iesirea din pompa a furtunului si am aplicat o nou supapa de unic sens. De atunci a disparut aceasta problema. Nu cred ca este universal valabila dar in acest caz a functionat. Sper sa ajute si pe altii cu aceleasi simptome.

                      Toate bune in noul an!
                      Felicitari pentru gestul tau! Toate bune in noul an!




                      Nu mai da quote unui post imediat anterior.
                      Last edited by cutaresku; 01-07-2014, 19:31 PM.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF